Loading...
nl

Hints?

Pablo
Pablo mei 16 '12
We maken allemaal wel eens mee dat we een teken/signaaltje krijgen d.m.v een getal, letter,dier, enz.

Wat mij regelmatig gebeurd is dat er letters in mijn koffie ontstaan als ik de koffiemelk
erin schenk. Verder ook de dubbele getallen bij het klok kijken, net nog: 20.20 u.
(laat dat nou " toevallig"ook mijn geboortetijd zijn wink)
Nou is het ook zo dat er zich regelmatig vogels in mijn tuin laten zien, waaronder een tijdje terug een duivenkoppeltje.

Maar wat ik net zag vond ik wel bijzonder.(mede omdat ik deze vogel nooit eerder in mijn tuin of omgeving heb gezien):

Er kwam een Vlaamse Gaai de tuin in gevlogen. Een mooi vogeltje wel. Weet iemand daar een betekenis van?

Pablo smile
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mei 16 '12


Ik heb het even opgezocht, de vlaamse gaai staat voor Gaai (Garrulus glandarius)
De vlaamse gaai staat symbool voor vindingrijk en het aanwenden van macht in de positieve zin van het woord.

http://tomwesteneng.nl/vogels.html

En wat leuk de letters die onstaan in de koffie, ik zal ook eens gaan opletten smile
Pablo
Pablo mei 16 '12
Dankje Beschermengel smileErg toepasselijk die betekenis momenteel in mijn situatie..zo zie je maar dat niets voor niets is.

Na een aantal keren viel het me op die koffiemelk letters..en het is niet bij elk kopje hoor. wink
Beschermengel
Beschermengel mei 17 '12


Ja leuk! smile...ik heb het eens (daarnet) bij een glazen kopje koffie geprobeerd, in de kofie zelf zie ik niks maar wel aan de zijkanten waar de koffie of melk blijft hangen en er erg leuke afbeeldingen komen te staan smilehet was me nog niet opgevallen maar ik zie nu in mijn kopje koffie een grote lange poezekopje die een klein eendje bang maakt of toe spreekt hihi en daar boven kleine hartjes! ...hoe bestaat het smileik ga hier toch maar is meer op letten smiledankje Pablo
Pablo
Pablo mei 17 '12
hihi..dat vind ik weer leuk beschermengel grinIk zal ook eens kijken naar koffiemelkresten winkIk doe zelf een scheutje koffiemelk als laatste in mijn koffie en dan zag ik bv een letter in het schuim bovenop.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki