Loading...
nl

Wil iemand aub mijn foto lezen?:-)

rosalba
rosalba mei 16 '12
Zie je nu mijn foto's?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 17 '12
Ja ze zijn helemaal zichtbaar! Ik heb het andere topic gelosten, om dubbele reacties te voorkomen.
admin
admin mei 18 '12
Graag wil ik proberen jouw foto te lezen. Mijn eerste indruk is dubbel. Aan de ene kant zie ik afwachtendheid maar ook zie ik je klaar om te zeggen als iets je niet bevalt. Soms iets te snel. Zonder dat je erover nagedacht hebt floept het eruit. Terecht, altijd terecht maar je had het graag iets subtieler willen brengen. Dit is niet altijd nodig. Soms hebben mensen het nodig dat ze terecht gewezen worden. Zullen ze niet altijd begrijpen maar dat het nodig is is zeker. Niemand mag jou kwetsen en jij zal ook niemand kwetsen. Niet bewust, niet expres. Soms wordt daar anders over gedacht maar dat is hun mening. Jij weet hoe het echt zit.

Je ziet veel, hoort veel, voelt veel. Hebt ook heel veel mededogen. Soms leef je te lang mee met iemand. Moet je van je af leren zetten. Anders blijf je er zelf mee lopen en dat is niet de bedoeling. Je mag steunen maar zelf sterk blijven. Je mag ze laten leunen maar zelf geen pijn in je rug of hoofd ervan krijgen.

Ik krijg een druk bovenop mijn hoofd. Voel jij die ook?

Probeer zelf ook eens wat terug te ontvangen. Geven doe je genoeg maar met ontvangen heb je nog moeite. Waarom zou iemand jou willen helpen, voor nop? Tja, gewoon, omdat mensen het, net als jij, leuk en fijn vinden mensen te helpen. Geven en nemen. Hoeft niet bij iedereen in evenwicht te zijn. Weegschaal. Nee, hoeft niet. Gewoon ontvangen. Jouw tijd om terug te geven is misschien al geweest of komt nog. Heel wat levens achter de rug dus heel wat schulden te vereffenen. Nee joh, zo werkt het niet. Het leven is geen weegschaal. Maak het leven NU geen weegschaal. Boven moeten ze ook wat te doen hebben, dus gewoon aan boven overlaten winkZelf niet over nadenken maar nemen en geven. Wanneer het nodig is en niet omdat ze de vorige keer iets voor jou gedaan hebben. Ook niet verwachten dat ze het automatisch terug gaan geven. Hulp aanvaarden als je het krijgt en vragen.

Ben benieuwd of je iets hiermee kan!

Groetjes, Sarah

p.s.: vraag hulp
rosalba
rosalba mei 18 '12
Graag wil ik proberen jouw foto te lezen. Mijn eerste indruk is dubbel. Aan de ene kant zie ik afwachtendheid maar ook zie ik je klaar om te zeggen als iets je niet bevalt. Soms iets te snel. Zonder dat je erover nagedacht hebt floept het eruit. Terecht, altijd terecht maar je had het graag iets subtieler willen brengen. Dit is niet altijd nodig. Soms hebben mensen het nodig dat ze terecht gewezen worden. Zullen ze niet altijd begrijpen maar dat het nodig is is zeker. Niemand mag jou kwetsen en jij zal ook niemand kwetsen. Niet bewust, niet expres. Soms wordt daar anders over gedacht maar dat is hun mening. Jij weet hoe het echt zit.

Merci Sarah o mijn foto te lezen!!!!:-) Ik heb een deeltje van jou tekst gekopieerd omdat ik me ook zo voel gelijk jij het omschrijft!!!! Ik zeg vaak gewoon wat ik denk en bij sommigen komt het niet goed over en sommigen in mijn omgeving bewonderen dat juist aan mij!! maar inderdaad ben ik vaak te goed of te goedgelovig.
Wat ik wel meer en meer doe, gewoon doen en denken wat ik wil, en als iemand problemen mee heeft, dan hebben ze pech!!!
Ja wel mooi omschreven, ben content!!!!! merci groetjes
admin
admin mei 21 '12
Dank je wel voor je lieve reactie! Ik hoop werkelijk dat nog iemand jouw foto gaat lezen zodat je ook advies krijgt. Normaal komt dat bij mij ook wel maar jammer genoeg is dit om dit moment wat er komt.

Nogmaals, bedankt voor je bericht!

Lieve groet, Sarah
amor
amor jun 10 '12
Ik heb nog nooit foto gelezen, dus het zou heel goed kunnen dat ik hier maar wat onzin neer schrijf. Ik werd getrokken door je foto en me hoofd begon te brabbelen, dus ik heb het maar opgeschreven. Hier komt het:

Ik zie een vrouw, lief, mooi, spontaan, rustig, vooral heel rustig. Maar je bent ook bang, er is dreiging. Je maakt je zorgen, dat maakt je ook verdrietig. Het is in ieder geval niet de liefde, daar ben je rustig over. Ik voel werk, "het is klote?". Je wil iets anders, maar wat? Volg je hart!

En Rosalba btw, ik vind je haar echt heel erg mooi smile.

Het lijkt alsof je mensen naar je toe trekt, maar afstand wilt houden. Ze kunnen je kwetsen, maar vergeet niet, ze kunnen je ook liefhebben.

Ik krijg door: "het geeft niet" Ik kan hier geen betekenis aan geven.

Mensen zeggen dat je moet doorgaan, maar je bent moe, ik voel verdriet.
Je mag er zijn! Volg je hart! Het is jouw leven!

Ik voel pijn, links boven op mijn hoofd, drukkend, het breidt uit naar mijn voorhoofd en links achter in mijn nek. (extra detail, ik voelde het links, maar schreef rechts, misschien betekend het iets)

Je voelt je afgewezen? Je werk? Niet meer goed genoeg?

Het maakt je onzeker, maar het doet vooral ook pijn.
Wat ik je wil meegeven is: Wees jezelf, volg je eigen weg, volg jouw dromen, volg jouw hart. Je mag er zijn!

Liefs, Amor
rosalba
rosalba jun 29 '12
Hoi amor, merci om iets te willen zeggen over mijn foto:-) en het compliment over mijn haren, voor mij is het hoe specialer, hoe liever!!!! Van verdriet ja dat kan kloppen, heb jaren achter de rug van spanningen en teleurstellingen, omwille dat ik een kinderwens heb en niet vervuld wordt. Sinds een paar maanden eigenlijk heb ik het wat van mij kunnen afschuiven en ingezien dat er ook andere dingens zijn in het leven:-) ik geniet meer, lach meer en probeer ook eigenlijk altijd mijn eigen te zijn, ben soms iets te rechtuit, maar boeit me niet altijd, mensen moeten mij aanvaarden gelijk ik ben!!! Op werkgebied voel ik me eigenlijk heel goed moet ik zeggen, ik heb heel fijne collega's, fijne werksfeer! Dus daar begrijp ik het niet echt:-) voor de rest ja het klopt inderdaag dat ik zeker iemand die altijd klaar staat voor hulp, ik zeg mijn mening en heb een rijke fantasie ook:-) merci xxxx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki