Loading...
nl

test

donders
donders mei 8 '12
test
Delen:
donders
donders mei 9 '12
Ik zie dat mijn forum post gesloten is, foutje bij het aanmaken.

Graag zou ik een fotolezing willen om mijn zelfkennis mogelijk te vergroten/gevoelens te bevestigen en een beeld te vormen van hoe mensen mij zien.

al vast bedankt smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 12 '12
Hoi Donders,

Mijn eerste vraag is eigenlijk; waarom heb jij een bevestiging nodig van jouw gevoelens van ‘de ander’? En waarom vind jij het belangrijk hoe mensen jou zien? Is het niet veel belangrijker dat jij jezelf ziet;-)

Het eerste beeld wat bij mij omhoog kwam, was het beeld waarin jij jonger bent en als het ware in elkaar gedoken laag bij de grond zit, met je armen voor je buik en je hoofd naar beneden. Ik krijg een beetje het gevoel alsof dit met pesten te maken heeft, maar miss dat het jou iets anders zegt. Het beeld van jezelf afschermen komt steeds omhoog. Herken je daar iets van?

Ik heb heel sterk de neiging om tegen jou te zeggen dat je helemaal jouzelf mag zijn, jouzelf mag laten zien en geen aanpassingen hoeft te doen aan jouw omgeving (welke omgeving dan ook). Je bent goed zoals je bent. Heb zo’n gevoel dat je als het ware in je jongere jaren wat naars hebt meegemaakt (hoe klein of groot dan ook), en dat je nu mag leren om te werken aan eigenwaarde (vierde chakra; jouw hartchakra naar jezelf toe).

Je hebt een warme en lieve energie die je miss nog wel wat vaker mag aanspreken en uitstralen:D

Ik heb het gevoel dat er in jou een verlangen zit om als het ware ‘uit te breken’; ik krijg het beeld van jou dat je als het ware jouw passie, jouw blijdschap of wat het ook is als het ware niet volledig kwijt kan, terwijl je behoefte er wel is.

Ik mis wat vertrouwen in jouw ogen. Wat heb jij opgegeven in het leven?

Verder zie ik ook verdriet zitten. Best wel aan de oppervlakte, en volgens mij kom je daar goed bij, met de juiste hulp, om dingen uit te werken.

Laat jij je graag verzorgen (door een ‘moederfiguur)’? Of heb je iets met het thema zorgen voor/ zorgen?

Tot slot, zie ik ineens een ander beeld, volgens mij uit een vorig leven; niet helemaal duidelijk, waarin je van achteren bent aangevallen onverwachts en om het leven bent gekomen door een speer, ongeveer ter hoogte van je nek en schouders. oow wacht, nee zelfs duidelijker, precies door je hart volgens mij. Het beeld is niet duidelijk, maar ik heb het gevoel dat dit samenhangt met het ontwikkelen van jouw hartchakra. Wist even niet of ik dit moest zeggen, maar volgens mij is het belangrijk om het toch even te zeggen..

Dit is alles wat nu zo even bij me binnen valt. Ben benieuwd of je er iets in herkent,

grtjs,
l'arbe de vie
donders
donders mei 17 '12
Beste L'arbe de vie

ik wil je even laten weten dat er nog een reactie aankomt.
I.v.m. drukte nog geen tijd gehad smile
donders
donders jun 9 '12
Je hebt een PM
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 9 '12
Dankje. Je hebt een PM terug:D

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki