Loading...
nl

ik zie niks staan over sirius en siriunen of zo

admin
admin mei 8 '12
ik heb enorm veel interesse over sirius. en wat die zielen doen op deze aarde. ja oke, wil ook weten hoe ze eruit zien en wat hun gaven zijn. kan iemand mij meer vertellen hierover?

groetjes
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '12
Als je het hebt over Sirius, dan heb je te maken met meerdere rassen.

Een stukje uit de tekst: http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...Perspectief.htm

Nibiru was oorspronkelijk een planeet met een atmosfeer en levenbevorderende systemen, maar vele malen in zijn geschiedenis werd deze reusachtige planeet uit haar baan verdreven. Een keer gebeurde dit door een ramp in het Sirius-B stelsel. Deze ramp had verwoestende effecten op de Nibiru-planeet. Sirius B bestond eens als een Rode Gigantische Ster. Het explodeerde en stortte vervolgens in om de witte dwerg te worden die het nu nog is. Tijdens deze gebeurtenis werd een van de planeten in het Sirius-stelsel - de planeet Nibiru - uit haar baan gegooid. Zij kwam tot rust in de Pleiaden (ook bekend als de zeven zusters) waardoor zij vaak werd gezien als een Pleiadische planeet. Uiteindelijk werd zij aangetrokken door de zwaartekracht van de aardse Zon en werd derhalve de "Twaalfde Planeet" van het aardse zonnestelsel.

Dus als je het hebt over siriunen, welke planeet bedoel je dan? Sirius is namelijk een ster waaromheen meerdere planeten circkelen. Deze planeten hebben bewoners die op aarde geincarneerd zijn.

Bijvoorbeeld: dus de Nephilim van Nibiru en de Kristallen van Kolob.
admin
admin mei 10 '12
iemand zei me dat ik van sirius af kom. meer weet ik niet helaas
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '12
Misschien dat je dingen bij jezelf herkent bij de Nephilim of Kristallen? Je zou hier ook een stralensessie op kunnen doen, om te ervaren waar jij het meeste thuishoort?
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 13 '12
Sirius

De ster Sirius bevindt zich zo'n 9 lichtjaar van de aarde, het is een van de helderste sterren die we kunnen zien. Het is een ontmoetingsplaats voor degenen die klaar zijn op een planeet en zich voorbereiden op een volgende missie.

De Siriers in de derde dimensie bezochten de Egyptische en Maya beschavingen. De Siriers gaven de Egyptenaren veel astronomische en medische informatie. Ze hebben ook geholpen met de bouw van de piramides. De Maya's hadden een goede relatie met de Siriers.
De Siriers hebben tijdcapsules achter gelaten om door toekomstige generaties, door ons dus, ontdekt te worden. De Kristallen Schedels zijn daar een voorbeeld van. Deze Kristallen Schedels zijn vergelijkbaar met een computer gezien de hoeveelheid informatie die er in opgeslagen is. Ze hebben een bewustzijn waarmee telepathisch gecommuniceerd kan worden.

De Siriers zijn zeer betrokken bij het realiseren van het komende Gouden tijdperk. Ze hebben ook een kleine vloot van ruimtevaartuigen en ze willen de mensen graag helpen

bron http://www.ashtar-arcturiers.nl/

Dus misschien bedoelde diegene wel, dat je behulpzaam en nuttig bent tongue
Het ligt aan de persoon die het tegen je zei...
Als het iemand is die "er verstand van heeft" dan is het best een aardig compliment... als diegene niet weet waar hij/zij het over heeft, tja...
Dan bedoeld diegene meer zoiets van: je bent anders, het lijkt wel of je van een andere planeet komt....
Best grappig dat Sirius daarbij ter sprake komt...

Groetjes moonflowertje wink
admin
admin mei 15 '12
Mijn aurahealer zei dat tegen me. en dat ik ook betrokken was bij atlantis.

Wat is een stralensessie?

Groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '12
Zie hier de info over een stralen-sessie: http://www.merudi-praktijk.nl/cgi-bin/cl/index.pl?page=/therapievormen/kosmische%20stralen.htm

Daarin komt ook atlantis voorbij.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 17 '12
Is het een soort van Regressie-Reïncarnatie therapie?
Daarover heb ik namelijk net een boek uit, en het doet me er sterk aan denken?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 17 '12
Het lijkt er wel op, maar toch niet helemaal. Het is energetisch werken waarmee je eventueel in regressie kan gaan als dit nodig is.
admin
admin mei 17 '12
is het wel zo handig om te graven in je vorige levens? ik mag aannemen dat er een reden is dat je je niks kunt herrineren toch?

ik bedoel, ik ben heel bang als het over mijn ogen gaat. ik wordt echt gewoon hysterisch. paar maanden terug had ik een oogontsteking (pus onder mijn onderste ooglid) en de huisarts wou oogdruppels in mijn ogen doen. ik werd echt gewoon gek. stel, in 1 van mijn vorige levens zijn mijn ogen met geweld eruit gehaald. ik zie het niet zitten om het weer te herbeleven zeg maar.

die chakrapsychologie is interessant. ik heb best wel wat dode dieren (en mensen) om me heen. ik zie bijna elke dag een witte paard (kende ik van de kinderboerderij in rotterdam bij kralingen). die hoofd is steeds gericht op mijn hartchakra. ik weet niet waarom perse die witte paard. ik heb er nog 2 om me heen: een zwarte en een bruine paard. wel weet ik dat een paard staat voor kracht. ach ja, gelukkig heb ik nog meer bijzondere ervaringen met dieren wink.

Groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 17 '12
Als je bij mij in de praktijk regressie doet, ga je niet opnieuw door het leed heen. Je kijkt van een afstand zodat je niet de pijn in hoeft. Zeker met wat jij beschrijft is er een onverwerkt sterven in combinatie met je ogen. Daar zit dus een levensthema in, waarvoor je wordt uitgenodigd om het in dit leven uit te werken. Dat je die dingen in dit leven bent vergeten is enkel om het dragelijk te maken. Toch is het in dit leven de bedoeling om het allemaal uit te werken. Vandaar dat je er bij de oogarts mee werd geconfronteerd. Aan jou de keuze om er iets mee te doen, of te laten liggen. Het is echter nu wel bij je aangeraakt dus blijkbaar nodigt het leven je uit, er iets mee te doen.
admin
admin mei 18 '12
waar is het dan? en hoeveel kost het?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '12
Het is hier: http://www.merudi-praktijk.nl/

Alle info die je wilt weten, vind je op de merudi praktijk website.
admin
admin mei 20 '12
Hoe komt het dan dat die egyptenaren en maya´s uitgestorven zijn? ze zijn verdwenen. dat is raar.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 21 '12
Volgens mij zijn ze geëvalueerd ?
dus niet uitgestorven
Novi
Novi jun 15 '12
Nou, ik heb Egyptenaren genoeg ontmoet en ook op TV gezien. Dus die zijn er nog gewoon.
Maya's heb ik tot nu toe 1 ontmoet, maar ik heb het idee dat als ik straks in het Caribisch gebied ben er nog genoeg tegen kom. Ze kunnen wel goed emailen en zijn tot nu toe erg aardig.
tarasyogini
tarasyogini jun 16 '12
Hoort dit niet beter thuis in het Nederlandse forum? :-)
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 16 '12
Goed opgelet, Terasyogini wink

groetjes moonflowertje wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki