Loading...
nl

Waarom de grondstoffen op aarde zo belangrijk zijn

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 7 '12
Origineel bericht van: Erix
Ik zal een kleine schets maken van de mens die andere solarsystems wil ontdekken en het liefst exploreren en de grondstoffen meenemen, ook al ligt dat nog niet in hun macht.

De mens die dan eerst apparaten stuurt naar een planeet waar het nog zoals in de oertijd is, onderzoek doet, er achterkomt dat er bijvoorbeeld veel goud en diamanten op die planeet aanwezig zijn, en miljarden gaat steken in zulke projecten die al bijvoorbaat kansloos zijn terwijl er veel medemensen zijn op aarde die geheel ongelukkig en armzalig moeten leven...

Dus stel de mens vind er vele rijkdommen, net zoals nederlanders in zuid afrika rijkdommen vonden, dan mag je hopen dat daar geen wezens leven die op dat moment nog in vrede leven daar, om na de mens met zijn gulzige hebzucht daarna niet meer in vrede te leven.

Het is te hopen dat de wezens op die planeet al zo ver gevordert te zijn dat ze die mens die overal rooft en steelt ten koste van alles dus zichzelf verrijken wil tegenstand kunnen bieden, want voor ze het in de gaten hebben zijn er, 6 en half lichtjaar bij hun vandaan, wezens genaamd de mens manieren te bedenken hoe al die gevonden stoffen hierheen te halen, om net als Shell de planeet daar gewoon voor shit achter te laten.



Mooi gezegd, maar heb je er ooit wel eens over nagedacht dat wat je hierboven misschien wel de geschiedenis van de mens op deze aarde is? Want wie zegt niet dat er juist mensen op aarde zijn gezet zodat wij als werkers alle grondstoffen naar boven kunnen halen en dat op 21-12-2012 het ras dat ons hier gedropt heeft, alles komt ophalen?

Er wordt beweerd dat de Nephilim de mens gemaakt heeft om goud te delven, omdat zij het goud nodig hebben om de atmosfeer op hun eigen planeet te herstellen.

Ooit wel eens nagedacht waarom goud voor ons zo belangrijk is? Want als metaal is het totaal onbruikbaar. Het is niet sterk, je kunt er helemaal niets van maken wat nut heeft.
Delen:
Novi
Novi mei 7 '12
Ik heb me dat wel eens afgevraagd. Het is omdat Goud niet gemakkelijk oxideert of een andere chemische verbinding aangaat. Van origine is het daarom ook puur in de natuur te vinden. Daarbij is goud zeldzaam en mooi. Mensen houden van bling dingen he.
Daarom is het gekozen als betaal systeem wat over gegaan is op geld.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 7 '12
Mensen houden van bling, omdat ze misschien genetisch zo gemaakt zijn, dat ze een natuurlijke voorkeur voor hebben?

Ik vind het vreemd dat goud als heel waardevol wordt gezien, terwijl je er als persoon, niet zoveel mee kunt behalve als sierraad.

Van wikipedia:

Zuiver goud behoort tot de edelmetalen en is een dicht maar zacht metaal, net iets harder dan zink. Voor het gebruikt kan worden, moet het gezuiverd worden en voor de meeste doeleinden wordt het gemengd met andere materialen om het harder te maken.

Goud wordt al lange tijd als waardevol metaal gezien. In Egyptische hiërogliefen van de 26e eeuw v.Chr. wordt al melding gemaakt van goud als betaalmiddel. Tot ongeveer halverwege de 20e eeuw na Chr. werd goud nog veelvuldig gebruikt voor munten.

In de oudheid was goud niet alleen bekend als waardevol, maar ging er ook magie van uit en stond het symbool voor zuiverheid. Alchemisten zijn lange tijd op zoek geweest naar de steen der wijzen, om andere materialen te transformeren in goud. Dat zij daar nooit in zijn geslaagd, is vanuit de huidige inzichten over de opbouw van atomen goed te verklaren.

Als zuiver metaal is goud vrijwel onbruikbaar voor industriële toepassingen doordat het erg zacht is. In plaats daarvan wordt het veelvuldig gebruikt in legeringen omdat het element over uitstekende elektrische eigenschappen beschikt en zeer corrosiebestendig is. Sinds de 20e eeuw is goud praktisch onmisbaar in de industrie. Enkele toepassingen zijn:
Kwalitatief hoogwaardige elektrische schakelaars en connectoren.
In de ruimtevaart als coating voor kunstmanen omdat goud ultraviolette straling goed reflecteert.
Hoewel het veelal is vervangen door andere metalen wordt in sommige monetaire stelsels goud (nog) gebruikt voor muntgeld.
In veel elektronische componenten wordt goud gebruikt.
De radioactieve isotoop 195Au wordt gebruikt bij kankeronderzoek.
Het dekken van papier- en muntgeld (zilver wordt daarbij ook gebruikt)

--Einde wikipedia--
Opvallend vind ik het dat goud vooral bruikbaar is voor een technologisch volk zoals wij dat nu zijn. Dus voor geavanceerde rassen is het juist veel waardevoller dan van een ras, dat geen idee heeft wat het ermee moet doen.

Ik vraag me toch af, hoe dit ontstaan is op deze manier.
Erix
Erix mei 7 '12
Originally Posted By: NiMS

Mooi gezegd, maar heb je er ooit wel eens over nagedacht dat wat je hierboven misschien wel de geschiedenis van de mens op deze aarde is? Want wie zegt niet dat er juist mensen op aarde zijn gezet zodat wij als werkers alle grondstoffen naar boven kunnen halen en dat op 21-12-2012 het ras dat ons hier gedropt heeft, alles komt ophalen?

Er wordt beweerd dat de Nephilim de mens gemaakt heeft om goud te delven, omdat zij het goud nodig hebben om de atmosfeer op hun eigen planeet te herstellen.

Ooit wel eens nagedacht waarom goud voor ons zo belangrijk is? Want als metaal is het totaal onbruikbaar. Het is niet sterk, je kunt er helemaal niets van maken wat nut heeft.


Goud heeft de eigenschappen stroom te geleiden zonder verlies. Zoals je wel weet zie in de egyptische cultuur veel goud, en door het boek de bijbel is er nooit over nagedacht of er culturen zijn geweest hier op aarde die een veel geavanceerdere cultuur hadden dan de onze.
Je kent het verhaal van de zondvloed, dat speelde af ongeveer 14000 jaar voor Christus, het ijs smelte en smelte op aarde, aangezien amerika en europa heel lang zoals de polen er uit hebben gezien, wat 75000 jaar geleden begon toen dus een grote supervulkaan op Java uitbarste, 2 jaar lang de atmosfeer gevuld was met As, het dus ongeveer 2 jaar donker was op aarde waardoor de aarde tot zover afkoelde dat het grootste gedeelte op aarde ijs was.

Op dit moment zijn onderzoekers op de zeebodem ontdekkingen aan het doen waarbij hele structuren van grote steden worden gevonden, net zoals atlantis, dat gebied rond de 100 meter diepte op aarde zoals bij japan, bij midden amerika, er worden allemaal oude steden ontdekt.

Dat verhaal waar je het over hebt dat buitenaardsen ons hier gedropt hebben om goud te delven, dan vergeet je dat de sumarians al stroom hadden, zoals de bagdad batterij.
eric von daniken, die schreef veel verhalen over buitenaardsen die ons dan min of meer hier inderdaad zoals men beweerd gemaakt hebben, maar stel dat dat zo zou zijn, dan zou er dus eigenlijk geen leven op 11 kilometer diepte in de oceaan nodig geweest zijn, en vele diersoorten zouden niet nodig geweest zijn.

Ik begrijp heel goed dat iemand als eric von daniken daar vooral jaren geleden veel mensen van kon overtuigen omdat de ruimtevaart ontstond, en dan ontstaan er al snel weer nieuwe vragen over waar komen wij vandaan en hoe zijn wij ontstaan.
Dat is dan de vraag, maar ik denk niet dat het zo is gegaan, stel dat wij hier goud zouden delven op de manier zoals eric von daniken dat beschrijft, dan zou ik eerder denken dat wij zelf dat goud nodig hebben en dat er wezens van daar gewoon hier geboren worden omstebeurt om dat goud te delven om na dit leven gewoon weer terug te gaan naar daar.

eric von daniken heeft al vele boeken geschreven, maar hij heeft in al die jaren door ontdekkingen van wetenschappers wel heel vaak zijn verhaal bij moeten stellen.
Wat me voor de hand liggender lijkt is dat er zeker wel intelligentie voor het schrijven van de bijbel is geweest, en dat er misschien wezens geweest zijn hier die er anders uitzagen, kan, aangezien de oudere culturen in hun kunsten veel beeltenissen te vinden zijn zoals bij de maya's, enz. die door die volken werden gecreeerd, maar wie zegt dat het buiten aardsen zijn geweest?

Mijn vermoeden is eerder, en dat ook omdat de aarde ongeveer al 4,5 miljard jaar draait, is dat er voor 6000 jaar al vele culturen geweest zijn, en wat dacht je van voor de uitbarsting van die supervulakaan op Java 75000 jaar geleden, op 4,5 miljard jaar, en daar is natuurlijk 1,5 miljard jaar vorming geweest van de aardkorst, is 75000 jaar natuurlijk maar een schijntje, terwijl het voor een mensenleven een gigantisch lange tijd is.
Dus zijn we dan niet zelf die wezens die er voor kunnen kiezen hier op aarde geboren te worden?

Min of meer bedenk ik dat zo omdat de mens dat zelf zo gedaan zou hebben, net zoals we nu zelf apparaten maken, de aarde is al zo vaak vergaan en weer opnieuw ontstaan, en bij de BDE's hoor je dan toch dat je na dit leven in een andere wereld terrecht komt.

En het kan ook best zo zijn dat mensen dus zo met elkaar om gaan op deze planeet omdat het toch een tijdelijk iets is.
Dat zijn dus zaken waar je echt geen grip op kan krijgen tenzij je in de tijd zou kunnen reizen, ik heb veel meegemaakt in mijn leven, en goud is belangrijk als stroomgeleider, het geleid namelijk 100% stroom zonder enig verlies, en de kans is erg groot dat de egyptenaren ook al stroom gebruikte en zelfs op afstand konden communiseren, en dat dat ook een belangrijk doel was van de piramides.

eric von daniken heeft naar mijn idee te vaak zijn verhaal moeten herschrijven omdat de wetenschap op ten duur met ontdekkingen kwam die zijn gebruikte theorieën onderuit haalden. eric von daniken haalt zelfs bijbeldelen erbij waarin in ezechiel een verhaal is van een man die dan een vierkoppig wezen ziet, de koppen zijn van dieren, en een onderstel met wielen, enz... in deze tijd zien de mensen ufo's.

In deze tijd ziet men nog geen 4 koppige wezens met een onderstel van wielen, maar ik wil je dan weer even op wat aardse realiteit wijzen.
Religie is ontstaan in een gebied waar ook allerlei planten groeien, zoals onderandere de papaver die we allemaal kennen, en de werking van paddestoelen kennen we in de huidige tijd ook, en dat mensen kunnen halicuneren weten we ook.

Alles wat onze ogen zien, dat wordt geprojecteerd naar de hersens, en die hersens, wanneer er dus bepaalde stoffen in die hersens werkend zijn, of de hersens wijken af, dan kan het zijn dat er van alles gezien wordt.
En waarom zag de man in ezechiel een 4koppig wezen, met een onderstel van wielen, en zien in deze tijd mensen buitenaardsen die sprekend lijken op de buitenaardsen van het filmdoek?
Aangezien mensen van alles opslaan in die hersens, dat is zijn dan de hersens.
Wat me vooral wel opvalt is dat mensen dan in het echt gezien hebben wat als fictie al gebracht is, en het wijkt er eigenlijk vrijwel nooit echt veel vanaf, dat is ook realiteit, waarmee ik ufowaarnemingen natuurlijk niet uitsluit, ook al heb ik er zelf nooit 1 waargenomen, ik geloof niet dat al die vele mensen liegen, maar dat jongetje in belgie heeft toch maar met zijn vlieger met een paar lampjes heel lang in belgie de gehele luchtmacht en het leger er mee bezig gehouden, de mens kennende gaat het dan door de groep en uiteraard heb je in zo'n groep mensen altijd mensen die er een schepje boven op doen, dan ken je zelf wel toch?
En over graancirkels, er zijn al vaker mensen gesnapt met grote rieten platen onder hun voeten die in weilanden graancirkels maakten.

En als je het woordje UFO neemt, dan is dat een niet geidentificeerd vliegend voorwerp, maar als jij het woordje UFO zegt, dan denk bijna iedereen aan het beeld, de vliegende schotel met buitenaardsen, dus mensen vullen dat zelf in, eigenlijk net als religie.

Dat wij geschapen zijn, 6000 jaar geleden door een god, waarbij het begon met adam en eva in het paradijs.
Dat is hoe genesis begint. in de maya cultuur zien we afbeeldingen van hersenen, wel eens gezien? een afbeelding met een wezen met een stel extra hersens op zijn hoofd gebouwd, als je die afbeelding ziet, en je weet niet wat de grondslag er van is zou je bijna zeggen dat die maya's aardig met lichamen aan het knutselen waren nietwaar?
Maar is dat wel zeker, aangezien die culturen natuurlijk in weze veel verder ontwikkeld waren als wij, maar de mens in het westen nu denken niet na over dat andere culturen wel eens veel meer geweten zouden kunnen hebben dan wij, aangzien wij die oudere culturen niet snappen, wij dingen zien die we niet snappen, en dan er direct iets aan verbinden om ons als mens op deze planeet niet te dom te vinden en het naar buitenaardsen gooit alsof hier op deze planeet nooit wezens zouden kunnen ontstaan die meer wisten en beter waren dan ons, onmogelijk denkt deze door religie gevulde mens, die geleerd heeft dat 6000 jaar geleden god de aarde het licht en adam en eva schiep.

Weer even terug naar adam en eva, op een dag kregen mensen als wezen dus steeds meer bewustzijn. je ziet als een zorgeloos kind die gelukkig is, en de problemen van de wereld nog niet kent, die onbewustheid een soort paradijs is.
tot je ouder wordt en je ook bewust wordt van hoe de wereld hier in elkaar steekt, en dan wordt je je bewust, sommige mensen worden er sterker van, en sommigen juist niet.
En dat kan je terug vinden in de planeetstanden in de tekenen deels, uiteraard wordt je ook gevuld door mensen om je heen met energie weer van die mensen, zodat je als mens met invloeden van andere mensen ook te maken hebt.

Op een dag kom je er als kind achter dat als je valt, het pijn kan doen, je ondekt dan gevaar.
Deze mensheid heeft door middel van de bijbel dus geleerd dat er voor adam en eva niks was, dus eigenlijk met de kennis van nu sloegen de mensen toen een slordige 13,5 miljard jaar over, zo oud schat men nu het universum omdat men het verste licht op 13,5 miljard lichtjaar hebben berekend, en men er dus vanuit gaat dat het universum dus 13,5 miljard jaar geleden ontstaan is.
Volgens de wetenschappers van de NASA is 4,5 miljard jaar geleden een andere planeet op de aarde gebotst, die vervolgens de maan en de aarde hebben gevormt, dat is op dit moment de meest logische manier van hoe de aarde en de maan ontaan zijn in de huidige vorm, en het heeft miljoenen jaren geleden veel meteorieten geregent, dus de theorie van eric von daniken vindt ik toch een soort invulling van iets waar je over kan fantaseren, maar we kunnen het op 21 12 2012 wel zien of dat zo is.

Maar 1 ding vergeten de meesten, de maya's maakte kalenders van vele bewegingen van de komos, dus niet alleen een jaartelling zoals in onze cultuur maar meerdere bewegingen die kalenders hadden, wij weten toch niet hoelang die maya's er over gedaan hebben die kosmos zo te kunnen zien, maar het is al wel duidelijk dat ze dat alles vanaf de aarde hebben kunnen berekenen, misschien overschat deze mensheid in 2012 zich een beetje te veel, en onderschat men toch te veel de oudere culturen, belangrijkste rede daarvoor is het vaticaan, die veel wijsheden in de doofpot heeft geplaatst.

Kijk, hoe eric von daniken die buitenaardsen beschrijft, zoals anderen voor je laten werken en dan zelf de poen bezitten, dat is wat mensen doen, dus eric von daniken stelt het zich zo voor, dat die buitenaardsen ergens een groot te kort hebben, en ons dat kleine beetje goud met veel pijn en moeite en zwaar werk om hoog laten halen om er vervolgens mee vandoor te gaan, terwijl die buitenaardsen zelf in staat waren gebouwen enzo te bouwen waar wij in deze cultuur zo verstelt van staan, en dan zouden ze ons gemaakt hebben om dat goud uit de grond te halen? haha, best funnie dan, maar nogmaals eric von daniken heeft te vaak zijn theoriëen aan moeten passen na wetenschappelijke ontdekkingen. En dat zouden ze nu ook met religie moet doen, dat de stand van de planeten en de sterren, de stand van mars (oorlog) enzo, de maan (emoties) ook en de rest, en het menselijk gedrag eens moeten bekijken, want daar is de mens erg slecht in, naar zichzelf kijken, vandaar ook dat de mens steeds weer zoekt naar redenen en invult en niet eens daar een waar invulling aan kan geven.

Als we dan naar de technologie gaan kijken van die buitenaardsen, en dan heb ik het even over ezechiel met zijn 4 koppige wezen met een onderstel van wielen, en in deze tijd dat mensen niet in die wereld leven, van dieren en wielen, maar van technologie en filmdoek, dat de mens in deze tijd het allemaal heel anders ziet, terwijl er zoveel verschillende soorten medicatie is die halicunatie als bijwerking kunnen hebben, want zie je die dingen ook als je gewoon alleen voedsel uit de supermarkt eet?

Een tijdje geleden zag ik in de heldere hemel s'avonds wel een vreemd iets, ik zag een fel wit lichtje tussen de andere sterren, maar die bewoog zich zichtbaar voort, het was echt net een ster, dus geen vliegtuig, het lichtje ging op een gegeven moment ook uit, misschien kwam het lichtje achter een planeet terrecht, wie zal het zeggen.
Dus er is nog veel te ontdekken, maar op feiten vooruitlopen zou ik niet doen zoals eric von daniken dat alles invult, meer ook omdat die kalender van de maya's waar ze nu zo druk mee zijn die op 21 12 2012 afloopt, dat is de beweging van de pool verschuiving.
De polen draaien namelijk ook, maar dan met 1 graad per 72 jaar, 360 graden rond is dan 25920 jaar.
Oudere culturen waren veel sucuurder, deze mensheid is niet sucuur, kijk maar als ik dat uitreken, ik kom op 25920 jaar, maar de mens heeft het toch telkens over 26000 jaar.

En ik snap wel, die 80 jaar op zo'n tijd, en dan is het makkelijker om daar 26000 jaar van te maken.
Net zoals het makkelijker is voor mensen op vragen waar ze geen antwoord op hebben zelf dan maar in te gaan vullen, zodat iedereen een antwoord in de hersens heeft, en zich daar niet meer mee bezig houdt, met van waarom leven wij hier, en hoe is dat alles ontstaan?

Inderdaad een interessant onderwerp, maar als boogschutter hou ik altijd de logica in de gaten, aangezien dit leven te kort is voor de mens om zo met elkaar om te gaan op deze planeet, en ik denk dat het tijd wordt om de planeten is te leren begrijpen, en dat eens gaat volgen, dat deden die culturen zoals de maya's en de egyptenaren, de grieken namelijk ook, en 6000 jaar geleden ook de sumarians.

Ik denk niet dat die buitenaardsen hier ons neer gezet heeft om als slaafjes grondstoffen naar boven te halen, dat is namelijk menselijk gedrag, dan kan al beter gaan stellen dat we zelf tot die wezens behoren.

Op aarde gebeuren soms rampen van een omvang waardoor het leven bijna weer opnieuw moet beginnen, net zoals 75000 jaar geleden, en het kan best hoor dat buitenaardsen hier kwamen, en er wezens achter op de maan wonen, of misschien wel in de korst van mars, dat kan, maar dan kan dat ook een vorm van leven zijn die ooit ontsnapt is hier om de gevolgen van de planeet aarde te ontlopen en te overleven.

En dat zijn dingen die we niet kunnen weten. en het zelf invullen, dat kan mensen bang maken, en als mensen bang zijn, gaan ze mars energie gebruiken, sommigen gaan dan driftig op zoek naar een verder uitgewerkte verklaring van dat. Maar we gaan het dit jaar zien dan he?
Ik zal het niet tegen spreken, maar er in mee gaan kan ik ook niet, en dat kan eigenlijk niemand, want het wordt veronderstelt zonder onderbouwing, en de fantasie van de mens is een zeer bekend iets, en mercurius he, die heb ik al wat vaker laten lezen, ik zal je nu mercurius en neptunus laten lezen:

Mercurius - De mentale uitdrukkingsvorm

De planeet Mercurius beweegt zich vanaf de aarde gezien ongeveer even snel als de Zon, wat echter misleiding is, want zij heeft voor een omloop om de Zon ongeveer 88 dagen nodig. Haar afstand tot de Zon bedraagt ongeveer 59 miljoen km, en met een diameter van 4840 km is zij kleiner dan de aarde. Zij kan zowel morgen- als Avondster zijn. In de horoscoop kan zij hoogstens 28 graden vanaf de Zon staan, zodat voor een aspect met de Zon alleen een conjunctie in aanmerking komt.

In de mythologie fungeerde Mercurius ofwel Hermes als de bode der goden, die zich met het berichtenverkeer bezig hield. Daar hij verstandig was en goed kon praten, werd hij ook de god van de handel. Hij had er zelfs plezier in om anderen te bedriegen, zodat de dieven en ander gespuis hem als hun god vereerden.

In de astrologie staat Mercurius voor onze aanleg tot communicatie, het analytische verstand, de zakelijke aanleg, het praktische denken en de slagvaardigheid. Als morgenster wordt zij aan het teken Tweelingen toegekend, als Avondster aan het teken Maagd.

Neptunus - Het kosmische bewustzijn

Neptunus werd in het jaar 1846 door de Berlijnse astronoom Galle ontdekt, nadat eerder was opgevallen, dat Uranus dikwijls van zijn omloopbaan afweek. De reden daarvoor moest een tot dan toe onbekende planeet zijn, die men toen de naam Neptunus gaf. Hij heeft voor zijn omloop rond de Zon bijna 165 jaar nodig en heeft een diameter van 47 000 km. Met het blote oog is hij niet te herkennen.

In de mythologie is Neptunus ofwel Poseidon de god van de zee, en de heer over het water, het element, waaruit al het leven is ontstaan. In de diepte van de zee is het zicht vaak versluierd, en dat is voor ons een onwerkelijke wereld.

Daarom staat Neptunus astrologisch voor misleiding, mystiek, fantasie, dromen, bovenzinnelijk talent, voorgevoelens en inspiratie. Hij symboliseert de scheppingskracht, zodat met zijn hulp mogelijk onze creatieve talenten tot uitdrukking komen. Daar hij zich 14 jaar in een teken bevindt, zou in de individuele duiding allereerst met zijn huispositie en zijn aspecten met andere planeten rekening moeten worden gehouden. Neptunus wordt aan het teken Vissen toegekend.

een deel van de mensheid is gek op onopgeloste misteries, waaronder ik zelf ook.
Alleen wil ik wel iets kunnen staven ergens mee, en dat wij slaven zijn van buitenaardsen omdat deze mensheid met religie in het hoofd elkaar zo behandelt, geloof ik niet dat buitenaardsen ons daarvoor nodig hebben en ons zo hebben achtergelaten.
Daar is deze planeet te vol van leven voor. en hoe micro organismes via moleculen binden, is het leven op aarde ontstaan, vanuit de zee, de zee die we nu zelf leegroven, massaal met grote apparaten, met alle gevolgen van dien.
Erix
Erix mei 7 '12
Eigenlijk denk ik zelf dat deze mensheid minder sterk is ontwikkeld dan die oudere culturen omdat veel wat deze huidige mens niet weet zelf wel invult met 1 of ander verhaal om van die lastige vragen af te zijn, een gebrek aan geduld dus...

Wat nog steeds niet wegneemt dat het zo kan zijn he, maar of het zo is weten wij gewoon niet.
en wat ook iets is wat mensen dus samen kunnen doen is samenwerken, in plaats van zoals de leiders het voordoen, elkaar tegen werken.
Zoals Darwin's theorie naast die van Erich von Däniken zetten, en welke dan het meest aannemelijk lijkt.
Erix
Erix mei 7 '12
Ook grappig, ik dacht ik kijk eens even naar de geboortedag van Erich, dat is 14 4 1935, de 3 die erich zouden hebben kunnen drijven zijn:

Uw Mercurius in Ram

U neemt graag besluiten en u schrikt er niet voor terug om tenminste in gedachten alle mogelijkheden door te spelen. U weet wat u wilt, en pakt met veel moed uw opdrachten aan. Alleen met tegenzin laat u zich door uw medemensen tegenhouden en u gaat daardoor veel risico's aan. In discussies en misschien ook in twistgesprekken leeft u werkelijk op, want u bent een liefhebber van duidelijke taal en u neemt niet zo snel een blad voor de mond. U hebt de feiten in een zaak snel door en kunt slagvaardig reageren wanneer men u aanvalt. Misschien zou u ook rekening moeten houden met de opvattingen van uw medemensen, want u kunt ook heel eigenzinnig zijn en anderen voor het hoofd stoten, zonder dat ook maar voor kennisgeving aan te nemen.

Soms gaat u gewoon te overhaast te werk, en wordt u meteen ongeduldig wanneer zich hindernissen vertonen. Leer met andere mensen samen te werken en ook compromissen te sluiten, dat zou succes moeten opleveren.

en

Uw Zon in Ram

Het vuurteken Ram, dat door Mars wordt beheerst, opent de dierenriem. Hier vinden we de oorspronkelijke levensimpulsen, het losbarsten van de krachten. De Ram vertegenwoordigt het begin van een ontwikkeling en hij bekommert zich niet om datgene wat achter hem ligt. Hij wil gewoon voortdraven. De persoonlijkheid van de Ram-mens herbergt immense potentialen aan energie en dadendrang. Omdat de Ram een hoofdteken is, zoekt hij voortdurend naar nieuwe wegen en wil hij pionierswerk verrichten. Een nadeel daarbij is misschien een gebrek aan volharding, want hij wil zich niet lang aan een taak binden.

Wanneer u zou leren om uw grote potentiaal aan energie geconcentreerd voor een zaak in te zetten, zou u zeer veel succes kunnen hebben. U overlegt niet lang maar wilt meteen handelen, maar daarbij zou u ook aan de behoeften van uw medemensen moeten denken wanneer u niet op een gegeven moment eenzaam aan de top wilt staan omdat niemand uw tempo heeft kunnen bijhouden. U zou ook belangrijke details over het hoofd kunnen zien, om u later verbaasd afvragen wat er eigenlijk is misgegaan. Daarom zou u uw acties eerst zorgvuldig moeten plannen en ook teamwork daarbij in aanmerking nemen. Wijs de raad van anderen niet te snel af en luister naar welgemeend advies, dat zal u geen nadeel berokkenen.

Uw uitgesproken eerzucht vraagt van u dat u als eerste het doel bereikt en de beste resultaten aflevert. Omdat uw kwaliteiten als 'roedeleider' onbetwist zijn, ontvangt u de erkenning die voor u zo fundamenteel belangrijk is. Wanneer u bovendien met uw medemensen iets diplomatieker omgaat en uw sensibiliteit ontwikkelt, staat uw succes eigenlijk niets meer in de weg, want het werkelijk positieve aan een Ram-mens is dat hij nooit opgeeft.

en

Uw Jupiter in Schorpioen

Met de planeet Jupiter in het teken Schorpioen, bent u geïnteresseerd in thema's die zich met occultisme en de mystieke kanten van het leven bezig houden. U interesseert zich voor het spiritisme en zou graag de onzichtbare krachtbronnen van het universum aanboren om uw bewustzijn te verruimen. Oppervlakkige kennis is voor u niet voldoende; u wilt meer ervaren over de grote mysteriën in het leven van de mens: geboorte en dood. Met Jupiter in Schorpioen zou u niet echt moeilijkheden moeten hebben bij het meer ervaren over de wereld die u omringt. In tegendeel: u zou het gemakkelijker moeten vallen dan vele van uw medemensen, zodat u ook in staat bent om deze essentiële kennis door te geven wanneer u het eens waagt om uit uw schuilplaats te komen. Lukt het u om zich op een gegeven moment in uw leven niet meer met het leed, dat u zonder twijfel intenser kunt voelen dan anderen, te identificeren, dan zult u uw schuilplaats verlaten en de sleutel tot een tevreden bestaan in de hand houden.

Op een ander niveau neigt u misschien tot nieuwsgierigheid en snuffelt u graag in de privé-sfeer van andere mensen. U zou een goede amateur-Sherlock Holmes zijn. Soms sluit u vriendschappen met mensen, zonder dat u zelf bewust bent welke motivatie u daarbij heeft. Wees op uw hoede voor twijfelachtige investeringen van allerlei aard; u zou verliezen kunnen lijden.

Met betrekking tot filosofische en ethische inzichten zou u echt vastgelopen kunnen zijn, niet echt tot grote vreugde van uw omgeving, die zich het recht op vergelding zal voorbehouden. U beschikt over een hoge mate aan seksuele uitstraling, die u weliswaar zou moeten gebruiken, maar niet misbruiken. Zou u zelf de slaaf van uw lusten worden, dan zult u zich op een dag verwonderd afvragen waarom het leven toch zo vermoeiend is. Gebruik uw sensibel waarnemingsvermogen om uw leven meer richting te geven.

de andere planeten en de maan hebben minder invloed over de denkwijze van Erich.
Erix
Erix mei 8 '12
Trouwens, deze mensheid zijn steeds op zoek naar iets of iemand die ze ergens de schuld van kunnen geven, maar ze doen het zelf. of het nu god, duivel, allah, buitenaardsen of wat ever is, deze mensheid is niet in staat de eigen fouten te willen zien. Dus bereid je maar vast voor op een oorlog in europa die vanuit het zuiden uiteindelijk ons gaat bereiken.

Voor deze mens in europa is het al duidelijk, alles moet perfect zijn in europa, geld wordt aanbeden, en gewone aardige mensen zijn de dupe, kortom, op deze planeet zijn ze te dom, en buiten deze aarde gaan ze ook niks vinden, ook al denkt de mens dat.
De mens dacht ook in 1912, Dit schip kan niet zinken, nee hoor echt niet, onzinkbaar die Titanic...

Deze mensheid is nu zelf aan het zinken.

En op schooltjes leren we liegen en agressief geld verdienen, meer niet.

We leren zoals de politici al roepen, de beste te moeten zijn, te moeten scoren en anderen ver achter ons laten.
We leren anderen de grond in trappen zodat we zelf heel wat lijken, als je nu leugens over andere mensen verteld en ze klinken zo grappig, dan volgen de lachers die je op je hand hebt automatisch, en daarom heb je een blok beton nodig voor je hoofd, als je in et nederlandse handelsgeestige bedrijfsleven moet functioneren, Op televisie leren mensen dan via films hoe je iemand dood kan schieten, altijd handig toch dat dat via films alvast in al die hoofdjes zit?

Beter nog is het via computergames laten uitleven, en nadat er vliegtuigen in gebouwen vlogen iedereen die sportschool in te jagen omdat ze al voelen dat er oorlog en strijd aankomt, omdat nederlanders wel weten dat ze leugenachtrige amerikanen volgen die roepen, jij bent voor ons, anders ben je tegen ons, en dan ben je een terrorist, en nu arbeiten du schwein, is er uberhaupt iets veranderd na de tweede wereld oorlog? nee, ze genieten er van die mensjes, maar in begin mei doen ze weer alsof het allemaal zo erg is niet waar?

Maar zolang het maar een ander is, zit geen enkele nederlander er mee. dat ze amerikanen steunen die er een zooitje van maken in irak, kinderen vermoorden daar en daar niet mee zitten, want het was hun eigen hachje niet dit keer, en dat was hun probleem.
Ja, saddam had massavernietigingswapens, toch?

Met de kennis van nu hahaha, kijk een christen, met de kennis van nu....

Waarom doet een christen als balkenende roepen, met de kennis van nu, en blijft een christen?
Met de kennis van nu zijn er mensen die namelijk net als de oudere culturen allang snappen hoe dat solarsysteem hier werkt, maar ja, leugentjes van mercuirus moeten gewoon klakkeloos uitgeleefd worden net als oorlog van mars niet waar?

Kan de mens niet overleven zonder leugens en agressie?
Schijnbaar niet, en ze doen er ook niet hun best voor, beter is het als je met leugentjes je medemens niet leert begrijpen, en leiders in de politiek doen het constant voor nietwaar? ik ik heb heb ikke ben de beste ikke ikke alle euro's hier, dat is wat werkelijk gezegd wordt door politici in denhaag, het CDA heeft nu keuze uit 6 lijsttrekkers, en ik hoor op de radio een van die 6, ik weet niet wie, een vrouw roepen, Ik ben de beste, wat is dat voor alpha aapjes gedrag?

Ikke ikke heb heb, dat is nederland, heil holland, zijn dat niet allemaal verschillende mensen dan? nee, ik ben de beste en nu met agressie of leugens, in de politiek dan met leugens, omdat agressie daar niet op de plek is, dat doe je dan niet voor een camera, anders kan je daarna ook niet meer met je leugentjes aankomen nietwaar?

Dus dat je dat niet in de gaten hebt als mens, is omdat je eeuwen lang bent geindoctrineerd door religieuzen.
Zodat jij voor hun kruipt, en hun je kinderen..... niet te verwoorden dan he?


En trouwens, hans teeuwen, dat is een vis met mars voor in schorpioen, zelfde mars als rutte... en mercurius in vissen, zelfde mercurius als rutte ook, dus waar luisteren mensen dan al naar?


En welke realiteit zien we terug in hans teeuwen en mark rutte? ze geven niks om mensen die niet zo sterk zijn als, juist, mars in schorpioen, nice he leven in een giftige leugenwereld, wake up, het is 2012.

En henk kamp, ken je m al? ook mars in schorpioen, nice he, die grote vernietiging in willen brengen in het sociale, met 11 september nu bijna 1 jupiterjaar voorbij is.

Schaam jullie, dat je dat niet in de gaten hebt, en er nu een nazi nederland ontstaat onder jullie eigen slapende dichte oogjes.

En wat doet die paus daar nog, en waar zijn de walvissen, zijn misschien belangrijkere vragen om ons af te vragen, in plaats van waar komen we vandaan en wie maakte ons...

Dus in de nederlandse politiek is Wilders niet het probleem, wilders is het afleidende vechtertje die dan in strijd is met de islaam, terwijl de derden slimme leugenaars er met de poen vandaar gaan... dus wordt het eigen risico 400 euro, van de VVD mogen bedrijven jou legaal bestelen, daarom willen ze ook geraag dat iedereen ondernemer wordt. dan stemt iedereen op de vvd, en kan iedereen gaan strijden om de euro.

En wie zijn daar de dupe van?
Veel mensen met minder agressieve mars energie, die zullen dan erg moeten slijmen en braaf hun andere wang toe moeten keren nietwaar? ja, zo is dat geindoctrineerd, dat je braaf jezelf laat slaan...
Enigma
Enigma mei 8 '12
Jeetje Erix smile

Wat een leesvoer grinwink
Maar wel heel interessant
Ik ga er maar niet te uitgebreid op in

Maar ik ben heel blij met mijn Neptunus laugh
Erix
Erix mei 8 '12
Hoi Enigma, ja mensen moeten maar eens weten in wat voor wereld we leven nietwaar?
En realiteit kan best minder leuk lijken dan fictie en mooie verhalen nietwaar?

En ik ben blij dat je blij bent met je neptunus, haha dezelfde als mij.

en op 4 mei zie je elk jaar weer wat de mensen ook kunnen,
Dus is het belangrijk de planeten enzo te gaan leren als mensheid, anders zijn we doomt.
Al die hebzucht die is gecreëerd, de mens is eigenlijk hortend en struikelend vooruit aan het denderen, zonder enige kosmische lijn die op de goede plek staat, en daar moeten ze dan steeds de zwakkeren de schuld van geven... net zoals alle duitsers nazi's waren, geen waarheid dus.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki