Loading...
nl

WWIII, VS claimt Iran in 3 weken te veroveren

Erix
Erix mei 12 '12
In die serie van de geschiedenis van de mens zitten een hoop dingen die bedacht zijn, verzonnen.
Dus die entiteit die dat uit wil leggen is eigenlijk de entiteit die meer macht wil op aarde.

Men heeft geen behoefte om mensen als assad te zien als wat ze zijn, zoals zon in maagd die dominant is en mars midden in schorpioen die maar vernietigd naar eigen wil.

In deze maatschappij leren de mensen dmv films en fictie dat oorlog heel leuk en spannend is, en elkaar dood maken de normaalste zaak van de wereld is, maar met een soort wet die de machtigen dient.

Eigenlijk zie ik op dit spirtuele forum de ondergang van de mens zelf terug, die niet in staat is samen te leven op 1 planeet.
Al die verschillende rassen, dat heeft te maken met de aarde zelf, de mens is op zoek naar waar ze vandaan komen, en waar ze naar toe gaan, waar ze nu zijn heeft ze nog nooit geinteresseerd.
Erix
Erix mei 12 '12
waar je nu bent is hier:
http://www.nu.nl/hongersnood/2764487/nederland-en-qatar-samen-voedselgebied.html

http://www.nu.nl/buitenland/2729340/rusland-ziet-mogelijkheid-resolutie-syrie.html

http://www.nu.nl/buitenland/2809049/griekse-president-mag-laatste-poging-doen.html

http://www.nu.nl/buitenland/2740749/veel-schade-rellen-griekenland.html

http://nl.wikipedia.org/wiki/Maffia

Zo kan een mens nog verder gaan, maar alles wat je niet ziet is nog meer schrikken.
Vooral als het om kinderen gaat.
Maar ook volwassenen, want als je eenmaal volwassen bent lichamelijk, en je heb heb ik ik leugenachtige agressie van mercurius en mars in niet in volle ornaat ontwikkeld, dan heb jij even pech.
Je zou in de 20ste eeuw toch maar opgevoed zijn en volgestopt zijn met religies van meer dan 2000 jaar oud, ja daarmee kan je echt overleven hoor, niet dus.

Nu hoorde je dat de zon in 1 lijn komt te liggen in 2012 met de middellijn van de disk van ons sterrenselsel, al jaren hoor je dat in 2012 de wereld vergaat, terwijl dat niet iets is wat die oh zo leugenachtige blanke kan weten, maar met die angstinboezeming wel weer een flink wat centjes naar zich toe weten te trekken.

En dat is het m nu, in deze nu, dat de mens dus na god geld gaat aanbidden, en diegene die daar perfect in zijn, zoals adolf hitler riep, je weet wel die getraumatiseerde psychopaat die de vorgie eeuw met zijn gedrag echt angst inboezemde bij het volk, wat voortkwam uit een nieuwe manier zoeken om te overleven en levensruimte waar men zonder massamoord dus geen antwoord op had, je nu op dit moment weer diezelfde vraag op ziet rijzen, nu met 7 miljard mensen op aarde, dus wanneer het probleem lebensraum weer parten gaat spelen.

Ondertussen houden mensen in het rijke gedeelte van de aarde zich bezig met spelletjes.
Ben je bijvoorbeeld een VMBO niveau, dan heb je al de stempel op ook een stuk aso te zijn, of een crimineel, in ieder geval behoor je op deze planeet als arbeider bij het domme klootjes volk, zo weten de rijken dat te verwoorden, en zoals ze het schetsen zo wordt het dan ook.

En de massa maar meelopen, met dat geld, en met de macht.
Ja. liever leugens en rijkdom en meer dan je nodig hebt bezitten, dan zorgen dat we allemaal genoeg hebben, zoals het europese beleid die griekenland jaren lang op deze manier liet bewegen, en dan ineens er achter komt tijdens een crisis dat de hele democratie is gebasseerd op zelfverijking, hebzucht, corruptie en fraude, en laat me raden, ze hebben het van te voren weer eens nicht gewust.

nein, wier habben es allemaal nicht gewust, zijn de woorden van mercurius.
Erix
Erix mei 12 '12
En ik hoop niet dat er mensen nu boos worden of geraakt worden, maar als boogschutter van 18 december wil ik vragen of entiteiten uit andere sterrenstelsels hier niet meer van die rare verhalen op wil hangen aan de mensheid.

En ik vraag dat gewoon vriendelijk, zoals dat altijd gebeurde.
Als het goed is zijn nu de gevolgen van dat alles zichtbaar, waardoor na de 2de wereldoorlog eigenlijk saturnus begrepen had kunnen worden, en eigenlijk nadat saturnus in weegschaal kwam en op 11 maart 2011 nogal wat te weeg bracht op aarde over de gevolgen van hoe de mens energie opwekt, deze mensheid best wel in vrede zou kunnen leven.

Maar wat is daar voor nodig?

1: niet meer zo heen en weer in de tijd gaan in het bewuste, aangezien het lichaam in de nu leeft, en niet duizenden jaren geleden, of duizende jaren verder.
2: de geboorteplek en datum+tijd, dat is voor ieder individu verschillend, en daar zit de sleutel voor iedereen om eigen energie te leren kennen, en met die energie om te leren gaan.
Dat mensen die geneigd zijn snel boos te worden dmv mars in het eerste of 4de huis, of te liegen op agressieve wijze zodat iedereen hun uit angst geloofd zoals mars in het 5de huis, al deze energie positief ingezet zou kunnen worden als de mens niet steeds maar achter die feiten aan zou lopen.

http://www.huiselijkgeweld-dwo.nl/tekstversie.html
hier kan je onder andere lezen:
Huiselijk geweld is de omvangrijkste geweldsvorm in onze samenleving. Huiselijk geweld komt voor in alle sociaal economische klassen en binnen alle culturen in de Nederlandse samenleving. Slachtoffers van huiselijk geweld zijn in de meeste gevallen vrouwen en kinderen, maar het treft ook mannen, ouders en ouderen. Uit onderzoek blijkt dat meer dan 40% van de Nederlandse bevolking ooit in zijn of haar leven te maken heeft gehad met huiselijk geweld. Hiervan ervaart 10% dagelijks of wekelijks deze vorm van geweld. Bijna een derde hiervan ziet het leven ingrijpend veranderen als gevolg van geweld. In 80% van de gevallen wordt het geweld door mannen gepleegd.

De politie heeft een speciale registratie van huiselijk geweld opgezet en heeft berekend dat er per jaar ruim 56.000 meldingen van huiselijk geweld bij de politie binnen komen. Bekend is dat slechts 12% van alle huiselijk geweldzaken bij de politie gemeld wordt. Dat betekend dat zich jaarlijks ongeveer 500.000 huiselijk geweld-incidenten voordoen.

___
Dus mensen leren niks, ze zijn schaapjes en roepen braaf bééh, en wanneer het dan mis gaat gaan we die mensen die al heel lang worden misleidt door leugens vertellen, dat is je eigen schuld.

Kijk, even voor de duidelijkheid, als je dit soort zaken in een maatschappij wil voorkomen moet je de lagen zien te scheiden, en agressie als 1 vorm zien die ons ook laten overleven, en nu geld van belang is om te overleven, wat betekend dat mensen getrikkerd kunnen worden.
Stel 2 mensen wonen in 1 huis en krijgen kinderen, dan kan het gebeuren in het onwetende dat in 1 gezin marsenergie van verschillende vormen zich op elkaar gaat uitleven, en wanneer er ook nog sprake is van een tekort, dan wordt marsenergie dus nog eens versterkt.

De katholieke kerk is vooral een organisatie die het geld vangt, dat op een bankrekening zet, en wereldwijd hun manier van denken gaat promoten.

De regering is een zelfde soort instantie, maar daar is het niet vrijwillig, zo was het vroeger naar de kerk gaan ook niet vrijwillig, en in amerika is dat op veel plekken nog steeds zo.

De maffia is ook zoiets, maar dan weer het andere uiterste.

Dus je hebt er 3, je hebt de kerk die met de emoties van de mens het weet klaar te spelen om je in de buidel te laten tasten, je hebt de regering die je belangen behartigt waarvoor je betaald, en je hebt de maffia, die als je ze niet wil betalen even langskomen om je vervolgens weer geld te vragen om niet door hen aangevallen te worden.

Dat is de mens nu.
Niet 2000, niet 8000 en ook niet 20000 jaar geleden, maar nu.
niels
niels jun 9 '12
Heb zo juist de film Thrive gezien , waarvoor dank aan Justlove :D, en het is hallicunant wat ze daarin tonen. Vooral het economische aapect komt zo mooi overeen met zakelijke teksten die ik dit jaar bij Nederlands heb gezien. Maar hoe erg de film ook was ,de oplossingen die de film bood waren 10 keer zo veel stralender en ik geloof dat als wij van onze kracht, zowel mondiale kracht als innerlijke kracht ,wij als mensheid een hele hoop kunnen veranderen dat ons ten goede komt. Ik vind het wel mooi dat deze film niet in een soort van spiriuele sfeer hangt. Deze film kan voor bepaalde mensen wel een eye opener zijn en anderen zullen hier ongetwijfeld de verhalen over 2012 in zien en de verhalen die hier op het forum te vinden zijn.
Ik was even aan het twijfelen of ik er wel goed aan deed om terug te komen maar deze film heeft me des te meer overtuigd, want deze film heeft me nogmaals doen realiseren dat ik zelf , persoonlijk, anders ben en denk dan anderen in mijn naaste omgeving. Ik weet nog toen ik klein was vond ik het een gruwelijk idee om een normaal leven te leiden. Een leven waarin werken op een saai bureau, slapen en eten de hoofdtoon voeren. Zo ben ik helemaal niet ik moet mensen kunnen helpen. Zelfs toen ik klein was was ik de hele tijd bezig dat ik later veel mensen zou helpen waar ik kon om dan pas naar mijzelf te kijken. Natuurllijk verklaarden mijn ouders toen voor gek en nu op dit moment zou ik ook wel er voor zorgen dat ik de nodige dingen heb om te kunnen overleven. Maar ik zou het niet kunnen verdragen dat ik iemand zou kunnen helpen maar het niet durf uit angst dat ik dan voor me zelf niet genoeg zal hebben.
Oh trouwens, om terug te komen op WWIII , die is nog niet van start gegaan. De Koude Oorlog in tegenstelling speelt nog altijd mee. We denken dat de Koude Oorlog voorbij is maar ze bestaat nog steeds.
Maar ik ben er zeker van dat hoe slecht onze toekomst eruit ziet en hoe slecht de dingen ook zijn, de tijden van liefde en licht zijn aangebroken. Wat we nu zien is het turbulente einde van een oude heerschappij belust op macht die krampachtig probeert om de macht die hij bezit te kunnen behouden. Maar jammer voor hen zullen zij falen. Hoeveel geld ze ook beziiten , het zal hen niet helpen eenmaal de revolutie van licht en waarheid is begonnen.

Heel veel liefs
Niels
admin
admin jun 10 '12
Hi Niels, je nieuwe Avatar vind ik prachtig! LICHT.... wink

En ik ben blij dat je de "illusie" achter je hebt gelaten dat er voor jou zelf niet genoeg zou overblijven.......als je helpt/geeft.

WWIII...........Stilte voor de Storm smirk

Citaat van Paulo Coelho uit "Strijders van het Licht"

De Strijder van het Licht kent de stilte die aan een belangrijk gevecht voorafgaat.
En deze stilte lijkt te zeggen: "Het beste is de strijd te vergeten, en een beetje afleiding zoeken. Er gebeurt toch niets." Onervaren strijders leggen dan hun wapens neer en klagen dat ze zich vervelen. tired
De strijder houdt zijn oren gespitst tijdens deze stilte. Ergens is er iets aan het gebeuren. Hij weet dat verwoestende aardbevingen zich niet aankondigen. Ooit trok hij in het nachtelijke donker door het woud. Wanneer dieren geen geluid maken is gevaar dichtbij. Terwijl de anderen met elkaar staan te praten.....OEFENT DE STRIJDER ZICH IN HET ZWAARDVECHTEN, EN SPEURT DE HORIZON AF!
Novi
Novi jun 15 '12
Niels, ben het helemaal met je eens!

Wel eens leuk om te onderzoeken wie er een "normaal" leven leiden in je omgeving. En vragen wat ze ervan vinden. Soms hoor je nog verrassende dingen. Dan blijkt bijvoorbeeld dat zij als kind dat ook totaal niet konden voorstellen.
Af ten toe is er ergens geen stilte voor de Storm, maar openbare storm, dat is denk ik ook wel nodig willen mensen wakker worden. Beweging bied hoop om te veranderen naar licht en waarheid. smile

Liefs
Novi
niels
niels jun 15 '12
@, Justlove, dankje wel laugh, ik vond dat mijn 'Amaranth' avatar lang genoeg op Merudi heeft gestaan en dus heb ik voor een ander en lichtere Avatar gekozen. Past beter bij hoe ik mij tegenoordig in het algemeen voel laugh. Trouwens wat een mooie citaat van Paulo Coelho.
@ Novi, Yeah ze zijn het met me eens laughIk ga volledig akkoord met wat jij zegt daarom vond ik de vreedzame protestacties van de Indignados ook zo goed. Zij kwamen op straat voor het onrecht ,alleen spijtig dat ze tegenwoordig niet meer zoveel op het nieuws komen frown.
Wat ik ook er nog bij wou zeggen over de film is dat apart van het gedeelte over aliens deze film niet echt in het spirituele wereldje hangt. De makers van deze film geven ook echte voorbeelden zodat het voor mensen die zich misschien niet bezig houden met spirituele zaken kunnen begrijpen en het niet af doen als een of andere bang maak film en het mooiste aan deze film/website is dat het oplossing aanbied en mensen de kans geeft om deel uit te maken van die revolutie door hen informatie te geven en hen in contact te laten komen met andere mensen. Dat vind ik persoonlijk de kracht van deze film.

Heel veel liefs
Niels
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 15 '12
de 3 weken zijn nu wel om dacht ik zo?
Erix
Erix jun 15 '12
Originally Posted By: MoonFlowertje
de 3 weken zijn nu wel om dacht ik zo?


grinLOL
niels
niels jun 15 '12
laugh
Novi
Novi jun 15 '12
Geeft niet...
Weten we in ieder geval dat de Amerikanen nog ergens mee bezig zijn .
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 16 '12
Ik heb het al een paar keer willen schrijven op merudi
Maar het zuigt energie...
Omdat ik weet dat "ze" echt niet naar mij zullen luisteren

...
Maar de VS is al bezig sinds 16-zoveel
1675 en misschien al wel langer
Ze willen gewoon de wereld-macht....
eerst met zoveel mogelijk landen samenspannen zodat ze
de verenigde staten werden
Iedereen die daar niet mee instemde moest het ontgelden
letterlijk over lijken gaan...

http://americanhistory.about.com/library/timelines/bltimelineuswars.htm

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_de_Verenigde_Staten

Als je eens ziet hoeveel geld dat kost allemaal...
hoeveel levens het opeist, hoe alles kapot gemaakt wordt

De Verenigde Staten voeren tegelijkertijd oorlog tegen Al Qaida-terroristen in Afghanistan, soennitische rebellen in Baquba en sjiitische doodseskaders in Bagdad en het mag heus wat kosten. Om precies te zijn: 2.053 dollar en 14 cent.

Per seconde.
Bron : http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Arch...r-seconde.dhtml

wat willen ze nu eigenlijk bereiken ?

Sorry dat ik het allemaal zo neerzet, maar ik wil er niets mee te maken hebben...
Toch heb ik het idee dat de bom eer of daags echt een keer zal barsten

er wordt gesproken over crisis
Ik denk als ik in de supermarkt loop en alle vakken vol met levensmiddelen zie staan... dat het nog steeds geen crisis is...
Ergens heb ik een beeld in mijn hoofd van crisis, dat mensen bloembollen aten... dat er hele rellen uitbraken om een paar sneeën brood...
Dat ieder dier gevaar liep om op gegeten te worden

het is gewoon triest...
Vooral omdat Amerika net doen alsof ze zomaar worden aangevallen shocked
Ze weten het wel naar hun straatje te praten

Toch zal de rest van de wereld gaan inzien dat Amerika (Ik weet niet eens wie er voor verantwoordelijk wordt gehouden want ze schuilen allemaal achter dikke leugens)
Maar Amerika moet eens volwassen worden...
De wereld is van iedereen en eigenlijk van niemand!!
We zijn hier maar te gast tongue
Alles moet buigen of barsten voor Amerika...

De bewoners van de VS willen ook geen oorlog
eigenlijk helemaal niemand
Ook geen bemoeienissen van de VS

Iedereen wil vrede
Gewoon relax met elkaar om kunnen gaan
elkaars dingen proberen te begrijpen
Gewoon leven ipv overleven

Het is moeilijk maar de feiten liegen er niet om

Hier hebben we voorlopig weer genoeg om te herstellen op de aarde

We zijn onderweg naar huis...
Ik denk dat we de Aarde eerst wel weer eens in de oorspronkelijke staat moeten zien te krijgen
Want stel dat de dieren hier wel verder leven in harmonie
Met al die vervuilingen en aangetast natuur, denk aan Chernobyl
en al die olie en batterijen, enz.
Daar kunnen dieren ook niet in overleven
en Alle gevaarlijke hekken en hokken
Pff volgens mij kunnen ze daar beter hun geld aan spenderen shocked

sorry maar zo denk ik er over ...
en dit is nog maar een piep-klein-stuk-je
en ik voel me machteloos daarin
Dat geeft me tegelijkertijd het gevoel van...
Het is niet aan mij,
Ik hoef me er niet mee te bemoeien
Maar ja
Het sterke gevoel van onrecht heeft me toch weten te strikken


blush
Erix
Erix jun 16 '12
Ik wil wel naar jou luisteren Moonflowertje, de energie die je op aarde dan ziet komt uit de kosmos en de planeten geven een laatste draai aan mensen dmv planeten, manen en stof.

Wat ik dus zag is mars in steenbok waarin deze plaats vinden.
Toen hitler werd geboren stond de maan in steenbok, dus die man leefde ook zijn emoties zo uit, in de beleving van oorlog, mars dus.
Dus oorlog, die ons een soort van overlevingsinstinkt geven, zien we dan ongecontroleerd in de mens te keer gaan.

Er zijn mensen bijvoorbeeld geboren met saturnus in steenbok ook, die zijn dan daarin erg krachtig te noemen.

Moet je voorstellen, dat er dus families op aarde zijn die die kennis bezitten en dus dat kunnen gebruiken, als jij weet wanneer je een kind moet verwekken om een kind te krijgen geboren met krachtige energie, en het wordt dan gebruikt om er zelf steeds weer goed van te leven, dan kan je dat zien als bloodlines.
President bush zat al vanaf zijn studententijd bij een clubje genaamd sculls and bones.
En die man kon gekozen worden om zijn mooie emotionele uitstraling.
Min of meer zie je daar dus mensen die dat allemaal weten.

Toen mcain tegen obama stond in de verkiezingen, toen kroop amerika echt door het oog van de naald.

George bush, dat is een kreeft met mars in maagd, die kunnen het goed berekenen en de moeder van george bush, barbara bush, die is geboren met saturnus in schorpioen, een indicatie van saturnus in schorpioen, robert m is daar een indicatie van.

Moonflowertje, in jou energie zie jij het begin, en daarom denk je er zo over.
In jou gevoel had dat allemaal ook wel anders gekunt.
En als jij dan iemand bent die het begin kan zien, dan zou er zonder jou dus niks te zien zijn.
En dat klopt ook wel, zonder begin zal er uiteraard geen vervolg zijn.
Dus ook al lijkt het in deze cultuur niet zo Moonflowertje, jij bent wel zeker belangrijk smile

Groetjes Erix laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 16 '12
Thanks smileIk ben er eigenlijk pas net Sinds gister achter dat mijn gave "weten " is... en wouw dat sluit mooi aan op wat je zegt over dat mijn energie in het begin zit...
Ik kan vandaag de dag niet aanzien shocked
hoe alles kapot gemaakt wordt

Toch heb ik ook wel een gevoel in me waar ik bang van wordt, en dat heet Wraak....
Het ergste is: Waar begin je? het is alleen maar koffiedik kijken
de koffie is allang op...
het leed is al geleden vooral als het gaat om al het leed wat je ziet op tv of internet
Het is eigenlijk net te laat om het te voorkomen...

tongue
niels
niels jun 16 '12
ooh dat is mooi gezegd Erix laugh
Ik geloof ook in jouw Moonflowertje laugh
Amerika heeft in het verleden veel dingen uitgestoken die het daglicht maar amper kunnen verdragen, denk maar aan de manier hoe ze de oorspronkelijke bewoners van Amerika hebben behandeld en de slavenpraktijken die daar vroeger de normaalste zaak van de wereld was. Daarboven op als je naar de geschiedenis kijkt dan zie je duidelijk dat Amerika op bijvoorbeeld Europa neerkeek. Amerika vond de Europeanen maar een stelltje lompe zielen dan nog eens in hun eigen vete's zouden stikken ( nogal sterk uitgedrukt ik weet het).
On langs nog zag ik een documentaire over de vietnamoorlog en dan in het bijzonder naar de manier waarop de verschillende presidenten de acties die ze in vietnam ondernamen verborgen hielden. Deze kwamen pas aan het licht toen een man ( ik weet zijn naam niet meer) die toegang had tot de verborgen documenten ,niet meer langer met dit geheim kon leven en het aan de hele wereld bekent maakte.
Daarbij stel ik mij de vraag: als ze toen zoiets durfde te doen wat houd hen tegen om nu terug zoiets gelijkaardigs te doen?
Maar ik denk nu ook wel niet dat Amerika het enige land is die zulke idealen of praktijken koesteren.

Heel veel liefs
Niels
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 16 '12
Het gaat er mij om: Er zijn mensen aan de macht, zoals ze in elk land zijn die oorlog voeren met andere landen...
Waarom vechten ze het niet gewoon uit met woorden... tot ze tot een overeenstemming komen, die voor allebei de partijen goed is...
waarom moeten er zoveel mensen hun veilige plaats inruilen voor angst...
Die machthebbers lijken gewoon te genieten van hun leger, hun wapens, enz enz...
Terwijl Amerika als ze vernederd worden nog ergere bommen hebben als Nagasaki en Hiroshima...
Ze moeten en zouden het laatste woord hebben...
niels
niels jun 16 '12
Daar heb je gelijk in Moonflowertje in plaats van onze levens te verzieken kunnen ze toch beter een potje schaak spelen of zo iets laugh. Klein grapje maar ik kon het toch niet laten laugh.

Heel veel liefs
Niels
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 16 '12
Nee, maar het is een goed geplaatst grapje
Beter als die stomme poppenkast daarzo...
Het begint langzaam een soort van wervelwind te worden
eerst was het Iran nu Yemen

zet er 1 haan bij en het is oorlog smile

dat weet je wink

Ik wil zo graag neutraal blijven... maar als je dan die puntmuts uit de 2de kamer hoort zeggen: Wij staan achter Amerika!!
Vol overtuiging zonder blikken of blozen smirk
Wie is wij? denk ik dan

Ik voel me daardoor indirect bedreigt
(als je kijkt naar al die bomaanslagen van afgelopen jaren)
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki