Erix!!!
wat een energie komt er van jou af!
Ik zit mijn adem in te houden
Wat betreft het vernietigen van Mars...
Zonder Mars draait alles in de soep...
Elke planeet heeft een belangrijke functie!
Alles draait om elkaar heen
Alles heeft een doel...
en je kan jezelf kwaad maken (dat doe ik ook)
Maar je hebt er alleen jezelf mee, helaas!
want er is niemand die naar je luistert
Persoonlijk maak ik me ontzettend kwaad om dierenleed, en aan mensen die het nodig vinden om aan kinderen te komen...
I know moonflowertje, maar neptunus draait in 14x12 jaar om de zon, dus in 168 jaar.
Dus over een jaar of40 moet de mensheid het weer een tijd lang zonder mensen als Enigma, of als mij doen, die een belangrijke boodschap hebben van neptunus in schorpioen.
En je hebt gelijk hoor, de mensen zijn blind gehouden heel lang, en misschien duurt het nog heel lang voor de ogen open gaan.
Dat is dan mijn stand van neptunus in het laatste kwart van de schorpioen, die bij enigma ook in schorpioen staat in de hare, een klein stukje voor die van mij.
Uw Neptunus in Schorpioen
Om deze planeetstand voor de eigen persoon te kunnen duiden, zou men de huisplaatsing en de aspecten van Neptunus moeten beschouwen. Neptunus verbleef van ongeveer 1955 tot 1970 in Schorpioen.
Ten tijde van uw geboorte veranderde de instelling van de maatschappij tegenover de seksualiteit fundamenteel. Men begon erotiek en seks als reclamedrager en ook elders economisch te misbruiken. Het was niet meer vanzelfsprekend om zijn leven lang maar een partner te hebben. Elektrisch voortgebrachte muziek heeft doorgezet, en veel van deze kunstenaars is het ook dank zij een brede consumentengroep gelukt om hun gedachten in grotere kaders te uiten.
Dikwijls hebben zij nieuwe visioenen van vormen van vreedzame coëxistentie ontwikkeld, die mensen die zichzelf nog niet tot op dit niveau hebben verwerkelijkt, helaas niet begrijpen. Vertegenwoordigers van uw generatie zullen herkennen dat onze planeet ecologisch en menselijk geregenereerd moet worden, en zij zullen op een dag de geëigende maatregelen formuleren om uiteindelijk de balans in onze leefruimte weer te herstellen.
Dus toen adolf zo te keer ging vorige eeuw, dat was een wereld waar de vragen over levensruimte, dus lebensraum, op een kinderlijke agressieve manier tot uiting kwam.
En dat had dan ook te maken met dat de mensheid dus op dat niveau fungeert.
Aangezien de kerken het allemaal beter wisten, en mensen die tegen de dogma's van de kerken in gingen vaak buitengesloten werden, of zelfs vermoord.
Dus toen hitler aan de macht kwam, waren er geen mensen geboren met neptunus in schorpioen, en was er ook niemand met de boodschap van dat we de levensruimte op aarde in de gaten moeten houden.
En nu is het eigenlijk weer hetzelfde probleem, zoals de mens elkaar niet ziet als mens, zoals bijvoorbeeld het woordje Marokanen, die mensen worden door een grote groep nederlanders niet gezien als mensen, maar als een groep die je over de schuld van kan geven.
En dat hebben ze van adolf hitler overgenomen, die dat sterk heeft geuit de vorige eeuw, met alle ellende van dien.
En wat ik zie in Nederland is dat elk jaar de tweede wereld oorlog wordt herdacht, alle duitsers vlak na de tweede wereldoorlog er voor op aan gekeken werden, terwijl hitler het hele duitse volk voor loog, en dat in nederland eigenlijk niks gedaan is na de tweede wereldoorlog om de problemen die er voor de tweede wereldoorlog waren voor te zijn.
Dus het is niet zo dat men na de tweedewereldoorlog in staat was om rustig met z'n alle eens de echte oorzaken te bekijken vanuit de geschiedenis.
En dat was ook niet mogelijk toen.
Nu is dat wel mogelijk, nu weten we dat europa voor het jaar 500 gedomineerd werd door de legers van de romeinen, en nadat het romeinse rijk viel de religie vanuit het midden oosten dat stokje in rome heeft over genomen.
En ik denk dat dat met de beste bedoeling ooit gedaan is, maar de kosmos negeren en het wegwuiven had helaas een zeer negatief effect.
En dat negatieve effect is dat we in het heden dus te maken hebben met mensen die kennis als macht zien, en er macht mee willen hebben over anderen.
Dus het niet zeggen is nog erger. want ik zie nederland namelijk niet als een vredig land, omdat ik die kosmos voel zoals die is via de maan midden in kreeft.
Dus min of meer zal ik adolf hitler even uitleggen, dan zie je wat de zon, saturnus, venus en mars teweeg brengen op aarde.
En het is niet zo dat dat de duivel is, maar zo is het in de hoofden van de mensen geplempt.
En dan is hitler geboren op 20 april 1889, en op 20 april is de zon net overgegaan van de ram die is toegewezen aan Mars, en de stier, die is toegewezen aan venus.
En toen adolf geboren werd stond mars midden in stier:
Uw Mars in Stier
Uw drijfkracht in het leven bestaat uit het streven naar het onder controle brengen en gebruiken van de materie. U zou een gelukkige hand kunnen hebben in de omgang met uw financiële middelen, en een goed gevulde bankrekening is voor u ook heel belangrijk om uw behoefte aan zekerheid te bevredigen. U werkt hard en volhardend voor het bijeenbrengen van materiële goederen en om een aangename levensavond door te kunnen brengen. Wanneer Mars ongunstig geaspecteerd is, zou u daarin ook kunnen overdrijven en gulzig of gierig worden.
U maakt plannen voor de lange termijn en u verdeelt uw energieën in de regel goed. Uw doelen zijn realistisch en voor u altijd bereikbaar, want u wilt zich niet verliezen in zinloze acties, maar concrete resultaten zien. Het is voor u belangrijk dat u een geordend bestaan leidt, maar u hebt niets tegen op het vieren van uw successen, want aan zingenot ontbreekt het u echt niet. Met deze mengeling zou u echt populair moeten zijn, vooral omdat u betrouwbaar bent en altijd hulpvaardig bent.
U hebt een evenwichtig temperament en laat u niet zo gemakkelijk uit balans brengen. Als dat toch eens het geval mocht zijn, dan moeten uw tegenstanders op hun hoede zijn om niet door u vertrapt te worden, omdat u dan zonder consideratie en met veel moed uw doorzettingsvermogen zult bewijzen.
___
en saturnus midden in vuurteken leeuw, die aan de zon is toegwezen.
En ik heb de opdracht op aarde dat te vertellen, en als ik weer eens vermoord wordt, prima, dan is dat maar zo. dood gaan we toch wel een keer.
___
Uw Saturnus in Leeuw
Waarschijnlijk hebt u met het verwerkelijken van uzelf problemen, die zich heel verschillend kunnen uiten. Uw geldingsdrang zou overmatig ontwikkeld kunnen zijn, waardoor u rond uw persoon graag een drama creëert en altijd wilt opvallen. Wanneer u eens niet in het centrum van de belangstelling staat, reageert u beledigd. U hebt de behoefte om over alles en iedereen controle uit te oefenen en zegt graag hoe het moet. U bent dan zo met uzelf ingenomen, dat u bij mislukkingen de verantwoordelijkheid op anderen schuift en niet voor uw zwakheden kunt uitkomen. Mogelijk valt het u zwaar om u aan algemeen geldende regels te houden, zodat u altijd een speciale behandeling verlangt.
Maar Saturnus in Leeuw kan u ook op remmingen doen stuiten bij het uiten van de eigen individualiteit. Mogelijk gaat u het liefst altijd in de massa onder en zou niemand van uw aanwezigheid notitie moeten nemen. U hebt nog geen mogelijkheid gevonden om aan uw creativiteit uitdrukking te geven en lijdt misschien zelfs aan een minderwaardigheidscomplex.
Uw ervaringen met deze problematiek zullen ertoe leiden dat u over uw rol in de maatschappij heel veel nadenkt, totdat u uw adequate plaats hebt gevonden. U zult tot een gezond zelfbewustzijn komen, dat niemand u meer zo gemakkelijk kan afnemen. U weet wat vrienden en acceptatie in de maatschappij betekenen, en gaat niet lichtzinnig met deze waarden om. Uw positie in de maatschappij kunt u kritisch toetsen, zodat u in dit opzicht geen fouten meer zullen ontgaan. Ook in de maatschappelijke wereld zou u succesvol bezig kunnen zijn.
___
Dus er zijn ook veel mensen met een minderwaardigheidscomplex die dan anderen omlaag willen trappen zodat ze zichzelf niet zo minderwaardig voelen, die mensen bewuzt maken van dit alles, dan snappen ze dat het niet werkt.
Aangezien hoeveel joden hitler ook vermoorde, hij zich alleen maar slechter is gaan voelen.
Ook amerika, ook europa, die eigenlijk toch wel erg hebzuchtig met legers en religie in de weer zijn, ze zullen zich allemaal steeds slechter gaan voelen.
En er is mij al vele malen duidelijk gemaakt hoor, dat je eigenlijk op je knietjes moet, maar ja, 18 12 1967 ben ik geboren.
Je kent assagne? een kreeft met mars in waterman.
Je kent breivik?
Een waterman met mars in waterman.
Ik weet niet wat deze mensheid precies wil.
Maar ik ben een boogschutter met mars midden in waterman en ook nog eens midden in het 11de huis.
En ik zie dat wat in europa en amerika gebeurd en hoe ze met de rest omgaan aan.
Je ziet japan, die westerse levenstijl hebben, en china, die westerse levenstijl hebben, en hoe lang denken we dat dat goed gaat?
aangezien die mensen daar echt niet gelukkig kunnen zijn. een paar machthebbers die hun eigen hachje vooropstellen, deed adolf hitler niet hetzelfde?
zijn eigen hachje constant voorop stellen?
De blanke mens van de afgelopen 1400 jaar doet steeds per toeval ontdekkingen en uitvindingen waar ze dan later trots op zijn.
zoals amerika per ongeluk ontdekt werd omdat een paar mensen zo slim waren niet te geloven dat de aarde plat was en je er af viel als je te ver vaarde, zoals de kerk iedereen verplichte te denken in die tijd.
Op dit moment in nederland wordt je nog steeds verplicht in je denken, maar wordt ons verteld dat we vrijheid hebben.
Maar mensen gerbuiken agreessie en leugens in deze maatschappij om hun eigen hachje, dus dat is overgenomen in de angsten van de tweede wereldoorlog, die uiteraard weer een voortvloeisel waren van al heel lang allerlei oorlogen.
Zoals in 1912 frankrijk marokko binnen viel net zoals de duitsers dat weer in frankrijk deden, dus ze deden het allemaal.
De leiders liegen en doden om hum eigen barbaarse hachje, en wij maar denken dat we in een moderne tijd leven, wat dat wordt ons geleerd.
Dus weet je eigenlijk wel zeker dat vrede ver weg is.