Loading...
nl

Levende ''entiteiten''

Erix
Erix mei 29 '12
oh ik had nog een ingeving, wat zou er gebeuren als je sloten vervangt? of laat de sleutel in de binnenkant van de deur zitten en kijk eens of de deuren dan nog van het slot af gaan.
dat zijn dan de sloten zelf...
Dus mocht het om vorige levens gaan, misschien was daar sprake van diefstal.

Ook kan je een bel aan de deur hangen die direct geluid maakt als de deur beweegt...
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 29 '12
of een "verborgen" camera erop zetten tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '12
Het kan soms ook zijn dat de persoon bij wie het gebeurd, niet goed zijn / haar energie kwijt kan. Deze energie ontlaad zich dan in het bewegen van objecten. De bekende poltergeist / klopgeest is hier een voorbeeld van. Het helpt vaak als de persoon zelf, meer gaat aarden en oefeningen doen om zijn / haar energie te ontladen.

Laat de persoon eens wat aarde oefeningen doen en kijk dan of het nog steeds gebeurd. Meestal is het dan weg, aangezien de persoon zich nu kan ontladen.
admin
admin mei 29 '12
NiMs, jouw reactie kan ik plaatsen. Ik ken iemand waarvan de computer altijd ophol slaat als ie erachter zit. En naar mijn idee/ingevingen trok ik de conclusie dat de persoon bepaalde emotionele energieën niet uitte. Ik zie dit dan als een negatieve uitstoot van energieën........men beseft soms niet wat voor energie men zelf uitstoot.

Het voorbeeld dat ik altijd geef zodat men het begrijpt:

"De sfeer is hier om te snijden" (de energie uitstoot van degene die zich in deze ruimte bevindene) Een uitspraak die we allen volgens mij wel eens hebben uitgesproken!

En als 1 het wel doet, kan ik niet begrijpen waarom nummer 2 er last van heeft. Het zegt over 2 dat ze zich niet goed heeft afgesloten en/of nummer 3 spreekt nog met veel regelmaat over 1 met 3. En ik vraag me af of dit bij 2 alleen gebeurd als 3 is langsgeweest........net zoals bij 4! Misschien is 2 het wel...... smirk

Ik ben heel benieuwd naar het vervolg van dit verhaal wink
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki