Op Merudi staan de kosmische stralen centraal. Er is veel informatie en ook veel geschiedenis die een rol speelt bij deze kosmische stralen. Om in contact te komen met deze stralen en eventuele thema's en trauma's uit te werken biedt Merudi nu ook een workshop aan waarin je deze stralen zelf kunt ervaren. Speciaal hiervoor heb ik kosmische straal platen ontwikkeld:
Met een kosmische stralen workshop kun je traumatische ervaringen uitwerken die zijn ontstaan tijdens de eerste incarnaties op de aarde. Denk aan de oorlog tussen de Engelen en de Duivels of aan de periode op Atlantis. Misschien heb je nog herinneringen van de ijstijd of de ontploffing van Lemurië? Al deze onderwerpen komen tijdens een stralenworkshop aan bod.
Merudi biedt deze workshop ook in groepsvorm aan, waarmee er meerdere stralen in één ruimte samenwerken. Het belangrijkste doel hiervan is een balans te maken tussen de verschillende stralen en zo het contact met de bron te herstellen.
De volgende testimonial van Dennis, geeft U een zeer goede indruk deze workshop:
'Ondanks dat ik al wat regressietherapie heb ervaren, ging deze sessie dieper dan ik ooit had meegemaakt, echt tot op zielsniveau. Diverse oude bagage viel van me af, en er is zelfs een onverwerkte dood opgelost. Tijdens de sessie was ik mij erg bewust van mijn levens als andere wezens (dan een mens) en de verbinding die deze levens hebben met mijn huidige menselijke leven. Na de behandeling was ik een stuk lichter en vrijer en waren de laatste blokkades (op zielsniveau) verwerkt.'
Lijkt dit jou iets? [Meldt je dan hier aan voor een workshop....]