Loading...
nl

Wil jij een kosmische stralen workshop ervaren?

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 28 '12
Op Merudi staan de kosmische stralen centraal. Er is veel informatie en ook veel geschiedenis die een rol speelt bij deze kosmische stralen. Om in contact te komen met deze stralen en eventuele thema's en trauma's uit te werken biedt Merudi nu ook een workshop aan waarin je deze stralen zelf kunt ervaren. Speciaal hiervoor heb ik kosmische straal platen ontwikkeld:


Met een kosmische stralen workshop kun je traumatische ervaringen uitwerken die zijn ontstaan tijdens de eerste incarnaties op de aarde. Denk aan de oorlog tussen de Engelen en de Duivels of aan de periode op Atlantis. Misschien heb je nog herinneringen van de ijstijd of de ontploffing van Lemurië? Al deze onderwerpen komen tijdens een stralenworkshop aan bod.

Merudi biedt deze workshop ook in groepsvorm aan, waarmee er meerdere stralen in één ruimte samenwerken. Het belangrijkste doel hiervan is een balans te maken tussen de verschillende stralen en zo het contact met de bron te herstellen.

De volgende testimonial van Dennis, geeft U een zeer goede indruk deze workshop:

'Ondanks dat ik al wat regressietherapie heb ervaren, ging deze sessie dieper dan ik ooit had meegemaakt, echt tot op zielsniveau. Diverse oude bagage viel van me af, en er is zelfs een onverwerkte dood opgelost. Tijdens de sessie was ik mij erg bewust van mijn levens als andere wezens (dan een mens) en de verbinding die deze levens hebben met mijn huidige menselijke leven. Na de behandeling was ik een stuk lichter en vrijer en waren de laatste blokkades (op zielsniveau) verwerkt.'

Lijkt dit jou iets? [Meldt je dan hier aan voor een workshop....]
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 30 '12
Hey, NiMS...

Kijk... Dat laatste stukje over Dennis ervaring is nu net het stukje wat mij tegenhield...
Naja niet tegenhouden, maar ik wil zo graag beter worden (chronische hyperventilatie) dus ben ik bezig om een beetje rond te vragen of de Regressie- therapeute die in Tiel gevestigd is, (sinds kort) echt wel goed is...
Ik wil mijn geld (wat nu gewoon een probleem begint te worden omdat ik niet kan werken )
wel aan iets goeds uitgeven zegmaar...
Nu zie ik dat Dennis eigenlijk niet alleen de workshop (De informatie van "de Kosmische Stralen" ) heeft opgedaan... maar dat hij meteen ook weer een stukje uit het verleden heeft kunnen loslaten, of verwerkt...
Of hoe moet ik dat zien?

Omdat ik vanaf mijn geboorte tot nu heb kunnen vertellen tegen de psycholoog zonder te gaan huilen of emotioneel te worden...
Terwijl mijn leven (met name mijn jeugd) eigenlijk best wel heftig is geweest... <-- en het is nog niet afgelopen tongue
Heeft mijn psycholoog zoiets van, het ligt veel dieper, jou probleem... En hij kan niet verder gaan dan hij heeft gedaan...
Ik ben byzonder, zegt hij...
Hmmmz en daar heeft hij 6 sessies voor nodig gehad om dat te kunnen constateren...
Ach en die man doet ook zijn best, dat weet ik wel, maar hij kan me niet helpen...

Ik ben sterk aan het overwegen om Reïncarnatie- regressie therapie te doen bij die vrouw hier in de buurt...
Omdat ik misschien wel dingen in mijn rugzak heb zitten van levens hiervoor ( als mens)

groetjes moonflowertje wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 2 '12
Hey Moonflower. Het klopt inderdaad dat Dennis ook meteen een stukje verwerkt heeft tijdens zijn sessie. In dit geval kwam hij uit op Atlantis waarin nog een onverwerkt sterven lag dat hem in het huidige leven erg bellemert. Er zat een thema over macht / onmacht onder en dat hebben we uitgewerkt. Dit thema speelde flink door in zijn leven en ook in vorige levens, die hiermee wegvielen. Er was dus een hoop uitgewerkt in één sessie en opgelost.

Daarnaast geef ik ook "gewone" regressie therapie, als je dat meer aanspreekt. Niet alles hoeft namelijk vanuit een stralen leven te komen. Als je hierin geinteresseerd bent, kun je hier meer informatie lezen: http://www.merudi-praktijk.nl/cgi-bin/cl/index.pl?page=/therapievormen/Regressie%20Therapie.htm

Als je nog wat wilt vragen, dan hoor ik het graag.

p.s. voor chronische hyperventilatie heb ik een hele goede therapie die ik geef, en dat is adem therapie. Hiermee leer je een special techniek, Transofrmational Breathing, waarmee je anders kunt omgaan met je adem en door dingen heen kunt ademen. Je gaat door deze therapie, je adem niet langer als een belemmering ervaren, maar als een kracht!
Novi
Novi mei 4 '12
Klikt heel mooi NiMs:

Je gaat door deze therapie, je adem niet langer als een belemmering ervaren, maar als een kracht!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '12
Is ook heel mooi. Ik kan iedereen een ademsessie aandraden, want het is zo krachtig om te ervaren.

http://www.merudi-praktijk.nl/cgi-bin/cl/index.pl?page=/therapievormen/Adem%20Therapie.htm



Hoe bewust haal ik adem?

We denken er meestal niet over na. De ademhaling. We ademen in en uit en het gaat bijna automatisch. Toch blijkt dat we meestal maar 30% van ons lichaam gebruiken om mee adem te halen. U hebt dus nog 70% ongebruikte levenskracht!

Een mens kan 30 dagen zonder eten, 48 uur zonder drinken en maar 4 minuten zonder zuurstof. Daarom richt deze therapie zich op het meest onderbelichte deel van uw levenskracht. Leer vanuit een verbonden ademhaling eens te ademen vanuit uw rug. Of ervaar het verschil tussen de linker en rechter neusgat. Laat de extra zuurstof zijn weg vinden in uw lichaam zodat het u naar ongekende ervaringen leidt.

Haalt u het meeste uit 4 minuten?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki