Loading...
nl

wat straal ik uit

goddess
goddess apr 28 '12
ik ben nieuwsgierig naar wat er nu gebeurt en sta open voor wat komt
Delen:
goddess
goddess apr 28 '12
ben nieuwsgierig en sta open voor wat er nu ook komt
wie wil mijn foto lezen
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 28 '12
Goddess,

Het eerste wat in mij opkwam is het beeld, waarin letterlijk allerlei lagen van jou af worden geplukt/ of die jij zelf eraf haalt. Kan symbolisch zijn in de zin dat je als het ware de dingen die niet meer bij jou horen van je af schudt. Of het kan symbolisch zijn in de zin dat mensen te veel aan jouw plukken, waardoor er niet veel van jou overblijft. Ik kan het niet helemaal plaatsen. Misschien dat het jou wat zegt?

Ergens voel ik ook een stroom van transformatie en een doorbraak in de lucht hangen. Nou weet ik niet of dit op dit moment speelt bij jou of dat in de toekomst ligt;-).

Ook heb ik het gevoel dat jij in staat bent om contact te hebben/maken met de blijdschap van een kind, de kinderlijke onschuld en verwondering over alles om je heen. Volgens mij kun jij intens genieten en dat ook laten zien:D Wel vraag ik me af of je daarmee soms jouw pijn/donkere kanten daarmee verbloemd..

Verder heb ik sterk het gevoel dat jouw eigen ik, in de puurste vorm dus zonder lagen de lagen die op jouw geplakt zijn door jouw omgeving of jouwzelf (onbewust), nog wat slapend is. Ik heb het gevoel dat jouw hoofd je soms wat in de weg zit en af en toe de rol speelt van jouw innerlijke ‘master’. Volg je eigen innerlijk weten;) Als je je wat meer bewust wordt van alles wat in jou aanwezig is, zal jouw innerlijke vlam alle dingen oplossen die ofwel door jouw hoofd ofwel die vanuit aanpassing aan mensen/omgeving zijn ontstaan. Dan ben je je eigen meester over alles in jouw leven, waar je nu staat en waar je heen groeit. Dit is een weg, waarin je af en toe in gevecht zult zijn met jezelf (hoofd versus gevoel), maar het is wel een weg waarin je nog meer zult bloeien dan dat je nu al doet;).

Ben benieuwd of je er wat in herkent,
Grtjs,
L’arbe de vie
goddess
goddess apr 28 '12
geweldig recht in de roos ik ben inderdaad midden in het los laten van letterlijk oude lagen waarachter ik mij zelf heb verstopt en ook figuurlijk laat ik dit nu los en heb ik al veel los gelaten
ook in mijn spirituele reis zit ik midden in de transformatie en vlak voor een grote break through dank je voor deze echt precies in de roos lezing
en dat plukken daar kan ik ook echt iets mee
en natuurlijk verhul ook ik mijn donkere kant achter veel humor
echt ik vind je lezing pakkend en raak
ik dank je voor dit mooie kadoo
groetjes Goddesspower
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 28 '12
Dankjewel voor je feedback:D
Wat een mooi proces maak je nu door!
Over "donker" gesproken,
in een van mijn regressie sessies ervoer ik wat donker en licht betekenen. Eigenlijk is 'donker' hetzelfde als 'licht' (Donker wakkert het vuurtje aan bij de ander, zodat die bij zijn kern komt; donker verbreekt de 'illusies'). ('Licht' heeft de neiging het donker te verbloemen). Misschien kun je daar nog wat mee.
Heb de moed om ook die donkere kant in jezelf te ontmoeten;).
Veel plezier op jouw reis en ontdekkingstocht:D laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 30 '12
Quote:
en natuurlijk verhul ook ik mijn donkere kant achter veel humor


^^ dat was wat meteen in me opkwam toen ik keek naar jou foto!
Je lacht wel, maar van binnen voel je verdriet...
Je voelt je vaak niet begrepen...
De serieuze zaken probeer je te ontlopen en schuif je dus voor je uit...
Dit begint langzaam een grote berg te worden...
Je probeert je emoties te verbergen...
je beschermt je hart tegen nog meer verdriet...
Dit gaat zijn tol eisen...
(ik herken het, omdat ik dat ook doe...)
Dit kan op een gegeven moment lichamelijke klachten gaan geven...
De enige manier om er iets aan te doen is:
Die berg die je voor je uit schuift langzaam in te zien...
want het word alleen maar zwaarder...

Je bent een lief persoon, die alles voor andere doet...
altijd maar voor een ander klaar staat, jezelf wegcijfert...

nu is het tijd om voor jezelf te zorgen...
op spiritueel vlak...
en goed te luisteren naar wat je lichaam verteld...
Voor jezelf opkomen en niet over je heen laten lopen...
Dan komt het best wel goed met jou! wink

groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki