Hoi Samentha,
Rug staat vaak voor inkomen, zorgen om inkomen.
Schouders hebben vaak te maken met lading of spanning die je op je schouders draagt, maar die niet van jou is. Draag jij miss te veel energetisch op jouw schouders?
Ik heb daar in mijn vorige baan erg veel last van gehad. K'liep op gegeven moment helemaal krom en kon me niet meer openen (dwz mijn schouders naar achteren brengen). Wat mij erg heeft geholpen is om met mijn eigen lichaam aan het werk te gaan, door middel van yoga en spanning/release oefeningen, zodat de spanning kan ontladen. Misschien iets voor jou?
Misselijkheid kan idd te maken hebben met je tweede of derde chakra, als daar veel in beweging is of wordt gezet. Je maag staat verder symbolisch voor het 'verwerken van indrukken/gebeurtenissen.' Misschien dat je daarin iets herkent wat je letterlijk 'dwarszit'.
Irritaties hebben te maken met 'eigenliefde'. Het helpt om jezelf vaker uit te spreken waar je last van hebt. Want als je dat niet doet, dan slaat het naar binnen. Misschien een tip?
Wel zou ik ook willen zeggen dat het niet onverstandig is om even langs jouw dokter te gaan. Wellicht is er niets, maar dan weet je dat tenminste en kan je op een andere manier aan jouw 'misselijkheid' werken. Een paar weken is namelijk al best wel lang...
Sterkte!