Loading...
nl

steeds maar misselijk

samentha
samentha apr 28 '12
hey hey,

de laatste tijd zit ik steeds vaker zonder enige reden (zover ik weet) niet lekker in mn vel,behoorlijk geiriteerd kan niets hebben.lichamelijk voel ik me niet fit en heb steeds last van mijn rug en schouders..maar het ergste wat ook mijn dag beinvloed is dat ik steeds misselijk ben..het lijkt op een zwangerschapsmisselijkheid,maar zwanger ben ik niet haha maar ik herken van mijn zwangerschap van mijn dochtertje..het voelt ook alsof mijn maag gewoon niet lekker zit het is moeilijk te omschrijven..weet iemand wat ik aan dit probleem zou kunnen doen?

lieve groetjes samentha
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 29 '12
Zou je kunnen voelen of de misselijkheid onder of boven je navel is. Ik heb namelijk het gevoel dat het met je 2e of 3e chakra te maken heeft.
samentha
samentha apr 29 '12
hey hey,het is boven me me navel zo ver ik het voel..welke chakra denk je dat ik aandacht moet geven?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 29 '12
Dan is het je 3e chakra waar dit speelt. Dit heeft alles te maken met in je kracht komen. Je vuur laten stralen. Misschien kan er ook nog een macht-stuk onder zitten wat je mag uitwerken.

Zo via het forum is het lastig om het verder in te voelen dus als je meer wilt weten is het misschien handig om hier een persoonlijk gesprek over te hebben? Dan kun je meer inzicht krijgen in de oorzaak hiervan.
Diana1979
Diana1979 apr 29 '12
Ik herken het van een paar weken geleden ... ook misselijk en duizelig zie mijn topic http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/132238/Re_Raar_gevoel.html#Post132238
Nu is het weg... wat het kon zijn weet ik niet iig sterkte ermee
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 29 '12
Hoi Samentha,

Rug staat vaak voor inkomen, zorgen om inkomen.
Schouders hebben vaak te maken met lading of spanning die je op je schouders draagt, maar die niet van jou is. Draag jij miss te veel energetisch op jouw schouders?
Ik heb daar in mijn vorige baan erg veel last van gehad. K'liep op gegeven moment helemaal krom en kon me niet meer openen (dwz mijn schouders naar achteren brengen). Wat mij erg heeft geholpen is om met mijn eigen lichaam aan het werk te gaan, door middel van yoga en spanning/release oefeningen, zodat de spanning kan ontladen. Misschien iets voor jou?

Misselijkheid kan idd te maken hebben met je tweede of derde chakra, als daar veel in beweging is of wordt gezet. Je maag staat verder symbolisch voor het 'verwerken van indrukken/gebeurtenissen.' Misschien dat je daarin iets herkent wat je letterlijk 'dwarszit'.

Irritaties hebben te maken met 'eigenliefde'. Het helpt om jezelf vaker uit te spreken waar je last van hebt. Want als je dat niet doet, dan slaat het naar binnen. Misschien een tip?

Wel zou ik ook willen zeggen dat het niet onverstandig is om even langs jouw dokter te gaan. Wellicht is er niets, maar dan weet je dat tenminste en kan je op een andere manier aan jouw 'misselijkheid' werken. Een paar weken is namelijk al best wel lang...

Sterkte!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki