Loading...
nl

foto lezen van Heleen

heleen333
heleen333 apr 26 '12
Hoi Julien,

Ik sta op deze foto samen met Niels. Is een recente foto. Ben benieuwd wat je er vanaf kan lezen, bijv. over mijn persoonlijkheid/eventuele blokkades.

Liefs en thanks!

Heleen
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 27 '12
Heleen, ik heb alleen jou uit de foto geknipt, ivm de
privacy van Niels...
zo staat het in de regels, zegmaar wink

Groetjes moonflowertje wink

Mag ik een foto van iemand anders plaatsen?
Het komt nog regelmatig voor dat mensen de foto van een ander persoon willen laten lezen. Helaas kunnen wij dit in verband met de privacy niet toestaan. Wil iemand zijn foto laten lezen, dan is dat prima en kan deze zijn / haar EIGEN foto gewoon plaatsen. Wil iemand anders de foto gelezen hebben, laat deze persoon dan registreren en zelf het verzoek doen.

Tenslotte zou je zelf ook niet willen dat iemand ongevraagd informatie over je zit in te winnen zonder dat je er iets van weet. Ook het plaatsen van kinderfoto's van jezelf of iemand anders zijn niet toegestaan. Het is ook een inbreuk op de privacy van hun. Wil je iets over je kind weten, praat er gewoon mee. Vaak weten kinderen meer dan je denkt. Probeer je gewoon in hen wereld te verplaatsen.


Bron: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/14432/page/#Post14432

L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 27 '12
Heleen,
Het eerste wat bij mij omhoog komt in de vorm van een liedje:P is de zin: ‘Heel de wereld neem ik mee.’ Heb jij soms het gevoel dat je je verantwoordelijk bent om de hele wereld te helpen? Neem jij niet teveel verantwoordelijkheid voor anderen, terwijl de reis eerst bij jou zelf mag beginnen. Ik krijg het beeld dat je je heel erg uitreikt naar jouw omgeving om de ander daarin te helpen en te sturen, maar ik heb het gevoel dat dat jouw innerlijke behoefte is om zelf meer ‘sturing/begeleiding/hulp’ te ontvangen. Ik krijg het gevoel dat je jouw behoefte op dit moment projecteert naar buiten, naar de omgeving, terwijl je je bewust mag worden dat je die behoefte naar binnen mag halen;) Herken je dit?

Ik voel verder veel kou in jouw energieveld. Dat is vastgezette energie, pijnpunten, (vervelende) herinneringen, delen van jouzelf, die vastzitten in jouw lijf en die mogen ontdooien (door
middel van lichaamswerk, regressie, ademtherapie bv).

Ook voel ik veel misselijkheid bij jou, op het 2de chakra; Het voelt daar in beweging en rommelig. Het 2de chakra staat voor het gevoel, het contact tussen jou en de ander, voor spelen. Blokker jij jouw gevoel voor jezelf en voor de ander? Miss kun je wat bewustzijnsoefeningen doen naar je lichaamshouding, houd jij dat gebied open of houd jij je handen of armen ervoor zodra jouw gevoel wordt aangesproken of aangeraakt.

Verder voelde ik een steek in mijn rechteroor. Geen idee wat dat betekent. Misschien wel het luisteren naar jezelf. Het open staan voor jezelf (volledig). Herken je daar iets in?

Ook het woordje ‘paarden’ kwam steeds naar boven. Is dit een lievelingsdier of heb je daar iets mee?

Machteloosheid is ook iets wat ik herken in jouw systeem. Dit zit op jouw derde chakra. Misschien kun je het boek Handboek Chakrapsychologie eens lezen hierover;) Check bol.com.

Het plaatje van een ‘held’ komt naar boven en het woord ‘voortrekkersrol hebben’. Waarom zijn die twee dingen zo belangrijk voor jou? Wat krijg jij daarvoor terug? En waarom heb je dat nodig? En waarom haal je dat niet in jezelf naar boven maar gebruik je daar buiten jezelf iets voor? Dingen als ‘goedkeuring, bewondering, macht’ kunnen van die dingen zijn die onbewust spelen. Herken je dit?

Tot slot krijg ik een gek gevoel; namelijk dat ik als het ware in jouw energie in tweeen gesplitst wordt, letterlijk doormidden. Geen idee wat dat betekent, dat is iets voor jouzelf om uit te zoeken denk ik;)

Dit was mijn lezing voor nu,
Grtjs, L’arbe de vie
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 27 '12
Hallo Heleen,

Misschien kun je je eens in de Nephilim straal verdiepen. Ik krijg het gevoel dat een belangrijk deel van jouw oorsprong hier ligt en dat er in deze periode, in jezelf wat trauma's zijn ontstaan waar je nu nog last van hebt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki