Loading...
nl

Vaccins en Indigo

Novi
Novi apr 26 '12
Een stukje tekst dat ik met jullie wil delen, geschreven door Sophia Dijkhuis


Auguste kan zo ontzettend krijsen, dat ik in paniek raak en bang ben dat de buren gaan bellen om ons aan te klagen van kindermishandeling. Grote, puberende broer Mercurius voelt dan zijn hormonen opspelen en gaat dan heel hard tegen hem tekeer, zodat ik nóg harder moet gillen om ze uit elkaar te krijgen. Klinkt het al bekend? Je bent niet de enige!

Het kán zijn dat de vaccinaties die je kinderen als baby en kleuter gekregen hebben, driftbuien veroorzaken.
Er komt steeds meer bewijs dat de hulpstoffen die in deze vaccins zitten, allerlei nare dingen veroorzaken tot autisme aan toe. Ook moeilijk gedrag hoort bij de symptomen. Je kunt bij een homeopaat hiernaar vragen, die heeft namelijk speciale medicijnen om de bijwerkingen van vaccins weg te krijgen. Sommige energietherapeuten kunnen ook uittesten of moeilijk gedrag bij je kind inderdaad hierdoor veroorzaakt wordt. Kijk maar een op de website van de NVKP, die overigens GEEN extremistische organisatie is! Toen ik advies vroeg aan ze, kreeg ik een zeer uitgewogen goede raad en ze zeiden beslist niet: “mevrouw, niet vaccineren!¨

Zelf heb ik een paar weken geleden een vaccinatie gekregen. Ik zag er een beetje tegenop omdat ik de vorige keer er een week heel raar en soort verkouden was geworden.
Maar goed ik vertrouw in ieder geval mijzelf en de verpleegkundige die er bij was, dus was ook totaal niet bang.
Helaas ging het bij de tweede prik toch weer fout. Ik was echt helemaal er niet bij. Ik ging een beetje out zeg maar. Een uurtje daarna krijg ik gelijk allergie verschijnselen. Die normaal allen verschijnen bij extreme zon in combinatie met bijvoorbeeld vele pollen in de lucht en als ik sommige metalen aanraak.
Die allergie had ik wel kunnen herleiden naar de prik.
Die nacht sliep ik niet echt goed. De nacht erop al helemaaal niet. Ik werd steeds wakker omdat ik iets hoorde. Ik hoorde gewoon de buren, maar was er zo ontzettend bang van. Ik krioelde bij mij vriend in zijn armen om me nog een beetje veilig te voelen en te kunnen slapen. Nog 4 dagen heb ik met een soort zenuwachtig, onrustig gevoel rondgelopen. Soort on-edge gevoel. Alsof ik elk moment moet wegsprinten of me moet verdedigen. Ik zat maar te bedenken, hoe kan dat nou? Ik had al gemediteerd en lekker een dagje vrij genomen, gewandeld. Niet zoals normaal.
Toen kwam dus een klasgenoot van mij met de mededeling dat kinderen en met name indigo kinderen erg op vaccins kunnen reageren door alle toevoegingsmiddelen die er in zo'n vaccin zitten. Ze krijgen verlatingsangst, kunnen slecht slapen en zijn driftig. Thuis gekomen vroeg ik of mijn vriend wel goed had geslapen. Hij voelde zich dus ook heel erg gespannen en angstig en vroeg zich ook al af wat er dan op t werk aan de hand kon zijn....
Mijn klasgenoot raadde me een homeopathisch middel aan om 2 keer per dag gedurende 2 weken in te nemen. Meteen de 2e dag dat ik het nam werd het gevoel minder, en minder, en minder.
Wonderbaarlijk genoeg gingen de jeukende bulten ook meteen minder worden. Dat duurde een weekje en toen waren ze weg.

Ik ben daarna op zon vakantie gegaan, het was heerlijk en ik had lekker geen jeuk!!

Voor iedereen die in ieder geval medische oorzaken wil uitsluiten als de kids een etiketje krijgen is dit wel een goede tip.

Liefs
Novi
Delen:
Ariel
Ariel apr 27 '12
Wel een heel goed om te lezen dat de buien daardoor kunnen komen.
Ik las het en zag ineens flitsen van dergelijke buien bij mijn dochter.
Dus ga ik in de gaten houden.
In de tijd dat zij vaccins kreeg wist ik niks erover en dacht ik goed te doen.
Nu weet ik niet of ik haar nog wel vaccineer.
De mexicaanse griep is mijn dochter nooit voor ingeent.
De buurjongen had die griep gehad en die griep was zo normaal verlopen en die jongen was 2 jaar jonger.
Dus ik dacht:"nou zij is amper ziek en als ze ziek is is ze er altijd zo doorheen.Ik doe het niet."
ook ikzelf heb dat vaccin nooit gehaald.
Ik ben officieel long patient ,maar de arts heeft zelf nog niet door dat ik ervan genezen ben.
Ik ga voor de homeopathie.
Zelf ben ik blij dat ik ook zelf kan healen met mijn handen en daardoor veel artsen bezoeken voorkom wat betreft dochterlief.
Ze heeft de bijnaam LEO(lomp en onbenullig)
Het is zo erg dat ik mijzelf moet inhouden om niet na een pittige val te roepen:"ah nee niet weer he?
Zo veel valt ze en creeert ze bulten op d'r hoofd en blauwe plekken.
Ik ben tegenwoordig helemaal voor homeopathie en andere natuurlijke geneeswijzes
Novi
Novi mei 1 '12
Ik heb zelf overigens 2 weken de Solidago gebruikt en bekende van mij BachBloesem CrabApple.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki