Sjoukje,
Een ding wat heel duidelijk steeds naar bovenkomt in jouw energie is het woordje ‘mijn moeder’.
Toen ik aan jouw energie vroeg wat belangrijk is om te zien op dit moment, zag ik jou zitten op een ‘wipwap’. De wipwap ging steeds naar boven en beneden, maar heel chaotisch en heel onrustig. Symbolisch zou ik dit als volgt uitleggen: de wipwap is een element van ‘speelsheid’, met aan beide kanten twee tegenpolen die in evenwicht of uit evenwicht zijn. Herken jij dit in jezelf? En als je dit verbindt met je moeder, herken je die situatie dan misschien?
Verder voel ik bij jou veel vastzittende woede en frustratie (zelfs met het plaatje ‘thunderbolt’), waarschijnlijk heb je dat als kind al vastgezet en mag je daar nog wat bewustzijn op krijgen. Kreeg jij vroeger wel alle ruimte om te mogen spelen?
Daarnaast voel ik ook wat ‘meedogeloosheid’, alsof je in dit of een vorig leven zoiets naars hebt meegemaakt dat je daar heel boos om bent en de ander ‘wel zal krijgen’ (stukje wraak).
Waar sta jij stil in jouw leven? Ik heb het gevoel dat jouw tweede chakra (onder de navel) en charka van ‘spelen, en het contact tussen jou en de ander, het punt van seksualiteit’, wat meer aandacht mag krijgen.
Welke lasten draag jij op je schouders of nog steeds in jouw systeem?
Kernwoorden: Geduld, laat je harnas los.
Ben benieuwd wat je herkent,
grtjs, l'arbe de vie