Loading...
nl

Healingsreis

Cialara
Cialara apr 25 '12
Hoi Allemaal,

Ik ben al een paar dagen geveld door de griep maar in die tijd heb ik wel gewoon contact met mijn gids en met een ziel van de pleiaden, samen met Diana. Ze zijn bezig met een project met ons, waarin we dingen te zien krijgen en dingen beleven in zielsreizen. Maar doordat ik zo ziek was gisteren, was het heel moeizaam om te blijven volgen.

Dus Diana en ik kregen plotseling beeld, dat ik bij een prachtige fontein zat, op een van de rotsblokken die in de cirkel rond de fontein liggen. Ik voel me zo naar, maar Diana lijdt me naar de fontein en zegt me mijn handen te vullen met het water, en daarna, met mijn voeten erin te gaan staan. Vervolgens ga ik midden in de fontein staan en voel de koelte ervan door mijn lichaam gaan.

Het duurt niet lang, maar ik zit te rillen op mijn stoel. Dan komen mijn gids Cialaar, en de ziel van de Pleiaden; Mehdrin. Ze hebben een enorme doek en rollen mij erin. Het voelt alsof ik ingebakerd wordt, warm, beschermend en vol liefde. Ze tillen mij dan op en nemen mij mee naar een andere plek.

Ik kan op dat moment niets meer zien, want de doek is ook over mijn gezicht geplaatst. Ik voel dat ik ergens lig en Diana omschrijft dat er een soort van bed met bloemen is, allerlei kleuren bloemen die om mij heen liggen.

Dan wordt de doek voor mijn gezicht weggehaald. Diana omschrijft hoe Mehdrin een klein kommetje met een vloeistof heeft en mij laat drinken. Het ziet er roze uit, de drank. Ook wordt er iets uit mijn oren gehaald, iets wat daar niet mag blijven. Het doet inderdaad even pijn als ze bezig zijn, ik voel het fysiek, maar het is al snel weg. Er wordt aangegeven, dat ik rust moet nemen de komende dagen en dat ik op emotioneel en zielsniveau aan het verwerken ben, iets wat inderdaad zo is.

Vandaag is het nog niet voorbij mijn griep, maar ik voel me ondanks dat wel veel energieker, en heb weer meer fut om de dingen te doen die ik wil doen. Er werd gezegd dat dit het keerpunt zou zijn, en dat is het inderdaad.

Ik ben dankbaar voor de healing, het is een zalig moment geweest, en het voelt nu weer een stuk beter dan gisteren. smile
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 4 '12
Waarschijnlijk ben je nu weer helemaal de oude wink
Het is dus wel degelijk zo dat er contact wordt gemaakt vanaf gene zijde...
Persoonlijk heb ik juist als ik me wat minder goed voel ervaren, dat er allerlei entiteiten in huis aanwezig zijn die ik dan niet zie...
maar ik voel dat ze er zijn...
Gelukkig heb ik een gids die dat beaamt...
Hij zegt: hoe zieker dat je bent, hoe dichter je bij de dood staat...
Vele mensen die ernstig of ongeneeslijk ziek zijn, worden helderziend, helder-voelend, of helder wetend...
De wand is niet meer zo dik, tussen de aarde en gene zijde
Dit maakt de mens vaak bewuster
Normaal gesproken hebben mensen een heel druk leventje...
(ik moet lachen om leventje)
Ja het is maar een leventje zegt hij dan tongue
Er komt een moment dat je dat zal inzien!

Ik vraag me wel af, Cialara... is het voor mensen die nog niet zover zijn ( zoals ik ) wel verstandig om een zielenreis te doen als je ziek bent ?
Aan de ene kant zou ik zeggen: het is makkelijker
aan de andere kant is het voor entiteiten ook makkelijker om bij je binnen te komen?
of klopt dit niet blush

groetjes moonflowertje wink
Emuca
Emuca jun 8 '12
Je bent ver genoeg hoor!!! Je moet jezelf niet wegcijferen met het idee dat je niet ver genoeg zou zijn om zoiets te beleven. Een zielenreis is juist een van de meest toegankelijke belevingen, omdat je het niet alleen doet en juist bewust wordt van het feit dat je geholpen wordt.

Je gaat bij een zielenreis je lichaam niet uit, dus een entiteit heeft geen extra mogelijkheid om je lichaam in te komen, want je bent nog vol bij je eigen bewustzijn. Dat is het grote verschil met een trancereis.
Cialara
Cialara jun 9 '12
Ja, ik ben het met Emuca eens, je bent ver genoeg! Nooit aan twijfelen smile

En ook inderdaad, je bent gewoon bij bewustzijn, het is geen uittreding ofzo. Maar een kijken in andere werelden.

Ik weet dat als iemand ziek is, dat dan de zogenaamde "slechte" entiteiten op de loer liggen, en weet je, een ziek mens heeft een zekere mate van negativiteit om zich heen, een zwakkere aura, waar die gebruik van proberen te maken, maar als je je focust op het mooie, het lieve, dan komt dat ook, het kan je beschermen. Ik vraag daar altijd om als ik me niet lekker voel.

Je lichamelijke toestand maakt in feite niets uit voor een zeilsreis dus. Het is juist wel fijn om dan contact te leggen met het hogere en ze om hulp te vragen. Echter moet ik toegeven, dat ik het wel zelf moeilijker vind om in mijn uppie een zielsreis te doen als ik me niet fijn voel, dan is het wel prettiger om in een groep te gaan. En daarmee bedoel ik dan een groepje van twee of drie personen, via internet, en dan thuis onder een dikke deken met laptop op schoot wink

Liefs Cialara.
niels
niels jun 9 '12
hallo allemaal ,
Ik ben weer terug van weg geweest laugh
Ik ben blij dat ik ben terug gekomen want ondertussen is er veel veranderd.
Maar first things first , Cialara , wat een mooie healing . Moet wel speciaal hebben gevoeld laugh.
Ik moet eerlijk zijn dat ik me de laatste paar maanden niet actief heb bezig gehouden met spirituele zaken , laat staan zielsreizen. Ik ben ook met andere dingen bezig zoals schrijven ( ook al vind ik mij geen echt goede schrijver) , acteren en studeren. De reden dat ik een tijdje ben weg geweest is juist dat de informatie die hier te vinden is mij op een bepaald moment te veel werd. Over bepaalde dingen twijfel ik. Dit klinkt misschien stom en ik hoop dat ik niemand beledig , het groeide mij gewoon boven mijn hoofd. Ik had die afstand ook wel even nodig , ik moest er even tussenuit en me er niet meer bezig te houden. Maar feitelijk hield ik mezelf voor de gek, op een bepaald nieveau was ik er nog steeds mee bezig. Ik boeken vol gelezen over Wicca en antropologische boeken over de herkomst van magie en hekserij en daarom vond ik het beter om terug te komen want ik miste Merudi wel en iedereen die ik daar kende. Ik weet dat het weinig met zielsreizen te maken heeft maar het moest er toch even uit.

Heel veel liefs
Niels
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 10 '12
Ik snakte eigenlijk naar meer... (dat gevoel heb ik al een paar dagen)
Het gevoel te willen groeien, maar leek stil te staan...
Nu ineens is het er weer...
Ik heb (dank-zij-jullie) weer een nieuwe opening ontdekt naar mezelf tongue

thanks daarvoor smile

en eigenlijk is het er altijd al, alleen wist niet goed wat het was...
Ik dacht dat het te maken had met langzaam aan "helderziend" worden... want in principe is dat het wel een beetje, tenminste zo'n idee heb ik altijd erover gehad...
(er zal heus wel een kern van waarheid in zitten...)
Als ik hiermee aan de slag ga, kan ik misschien de energie van te "weten" zonder beelden, gebruiken bij een zielen-reis om er daadwerkelijk een beeld bij te vormen, of draaf ik nu een beetje door tongue

Moeilijk uit te leggen soms, (aan mensen die niets met paranormaal te maken (willen) hebben...
Ik weet dat gewoon...
haha vraag me niet hoe ik het weet, maar het heeft nog nooit gelogen tegen me...
Dat klinkt zo arrogant vind ik

tongue
groetjes moonflowertje
admin
admin jun 10 '12
Stilstaan bij jezelf is ook groeien, soms is dat nodig om jezelf ruimte te geven, je pad te verbreden zodat je vrijer kan verder wandelen op jouw zielsweg. Ik ben hier maar net maar bij jou heb ik het gevoel dat jij je vleugels nog leert uit te slaan moonflowertje, je houdt jezelf nog in heb ik de indruk? helderzien is naar mijn idee je derde oog dat zich meer en meer openzet. Je zal dan ook wellicht meer waarnemingen ervaren die mogelijk voorspellend zijn van aard?
Arrogant is dat niet hoor, je innerlijke stem spreekt en jij luistert ernaar.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 12 '12
smiledat klopt inderdaad, Annasy... Bedankt voor je vertrouwen smile
Omdat ik in het verleden nogal nare ervaringen heb ondervonden als ik zei wat ik zag...
(ik heb het dan over de periode van de basis school)
Door die periode heb ik mezelf een beetje afgesloten voor het "paranormale"
k wilde zo graag normaal zijn
Aura's en orbs zie ik al mijn hele leven, dit heb ik nooit kunnen afsluiten...
Gister heb ik een "Isis kaart" getrokken voor het eerst tongue
ik trok de kaart : ogen...
http://www.orakels.org/php/?m=wo_isisarcana&card=5

en toeval bestaat niet wink

ik heb een beetje het idee dat ik te snel wil gaan...
gedeeltes overslaan enzo...
Ik weet dat de natuur zijn eigen tempo heeft, dus ik moet geduldig zijn...
Een hele tijd heb ik het onderdrukt, en zal netjes al deze dingen moeten inzien...

groetjes smile
Cialara
Cialara jun 25 '12
Klinkt mss gek, maar echt zien zoals met je ogen doe ik dit niet eigenlijk... het is bij mij ook meer een weten. Dit is nou juist het derde oog wat het mij zegt, of laat weten. Ik kan het niet anders omschrijven en daarom begrijp ik wat je bedoelt als je zegt dat je het "weet", want dat is ook een vorm van helderziendheid. Het valt niet uit te leggen aan mensen die er niets mee van doen hebben Moonflowertje, ik herken het direct smile

Dus als je "beelden" weet, of ervaart, en het niet echt met je ogen ziet, wees gerust, het klopt net zo goed. En dat is waarom ik in het begin zo blij was met het groepje mensen hier waarmee ik op reis kon gaan, omdat zij het zelfde "zagen" als ik zag, ieder op zijn eigen manier. Daardoor kon ik groeien in mijn vertrouwen in wat ik zag, en dat het ook echt klopte met wat de anderen waarnamen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki