Loading...
nl

Ik zou graag weten wat de toekomst brengt...

sonja1968
sonja1968 apr 23 '12
Zou er iemand de kaarten willen leggen voor mij? Ik zit nogal in een moeilijke periode met mezelf en maak me zorgen om mijn kinderen. Bedankt alvast
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 27 '12
<<<¤<<O>><¤><<O>><¤><<O>><¤><<O>><¤><<O>><¤><<O>>¤>>>
Datum: Vrijdag 27 april 2012 09:50
Persoonskaart: ( wat voor persoon heb ik tegenover me? )
Sonja1968 (Het Oordeel) nr20 Pluto

Sonja ik heb voor jou de tarotkaarten geraadpleegd...
Ik draaide "het Oordeel" om toen ik vroeg: wat voor persoon is Sonja?
Wat kan duiden op dat je als persoon al heel wat heb meegemaakt in het leven...
Maar ook dat deze jou ontzettend wijzer hebben gemaakt...
(door schade en schande word je wijs)
De kaart staat symbool voor Herstel, Karma, en Wedergeboorte
Pluto is daarbij de heersende planeet...
>><¤><<

De vraag:
Zou er iemand de kaarten willen leggen voor mij?
Ik zit nogal in een moeilijke periode met mezelf en maak me zorgen om mijn kinderen.


>><¤><<

Wat vertellen de kaarten over het verleden

Verleden- Gematigdheid (nr 14) Heersend teken: Sagittarius

Je hebt in het verleden ontzettend moeten afzien, van allerlei dingen die je graag had gewillen in het leven
Spirituele sereniteit is de hoogste gave die door de engel van Gematigdheid wordt geschonken.
Er zijn dingen gebeurt in het verleden die misschien voor jou, onbegrijpelijk zijn, maar dat zit je niet dwars.
Je hebt vooruitgang geboekt, en heb in gezien dat alles komt zoals het komt...
en ben bewust dat je nog steeds het hoofd boven water hebt weten te houden.
Misschien wel juist voor je kinderen wink
In het verleden ben je vooral tot groepen aangetrokken en brengt graag tijd door met mensen
die jou intellectueel stimuleren.
De verenigende energieën van Gematigdheid moeten in een bredere context worden gezien.
Misschien is het zo dat je nog niet zo lang geleden ineens in een nieuwe kring van vrienden of collega's bent gekomen.
Geestelijke stimulans hoort bij deze kaart, de verbinding met Sagittarius betekent dat intuïtie hierbij belangrijk is.
Je wordt momenteel aangetrokken door filosofie en religie, omdat je wilt worden ingewijd in een wijdere wereld.

Wat vertellen de kaarten over de jou situatie?
Heden-De Wereld (nr 21) Heersende planeet, Pluto

Je bent op de een of andere manier weer met beide benen op de grond gezet...
De Wereld schenkt u een bijzondere gave.
Zoals de Zot bent u door één draaiing in de spiraal van de reis van de tarot heen gekomen en aangekomen bij
zowel het einde als het begin.
U bent klaar voor een nieuwe levenscyclus waarin u uw verworvenheden kunt koesteren
en verder tot wasdom kunt laten komen.
De Wereld is ook wel het Grote Fortuin genoemd, waardoor een verbinding met het Rad van Fortuin ontstaat.
Het grote verschil tussen beide kaarten is controle, een voornaam kenmerk van de planeet van de Wereld, Saturnus.
U hebt nu een ongekend vermogen tot uitbreiding en ontwikkeling, maar alles moet goed gegrond zijn in de realiteit.
De Wereld staat voor een soort overgangsrite, de succesvolle afsluiting van een lange fase die
u met plezier achter u laat en een nieuw begin.
Het is geen plotselinge wending, maar vertegenwoordigt een natuurlijke ontplooiing van
het grotere patroon waar jouw bestaan op steunt... Jou en jou kinderen


Wat brengt de toekomst ..... volgens de kaarten
Toekomst-Rad van Fortuin (nr 10) Heersend planeet: Jupiter


Het Rad van Fortuin symboliseert de cyclische aard van het lot, het fortuin en de tijd.
Tijdens de wenteling komt het rad door vier delen, die elk worden geassocieerd met een symbolisch wezen.
Deze wezens vertegenwoordigen de elementen en de vier vaste tekens van de dierenriem:
de Leeuw van vuur; de Stier van aarde, de Adelaar van water en de Engel van lucht.

Met Jupiter; de brenger van geluk, als heerser staat deze kaart in relatie tot de cyclus van voorbereiding,
groei en oogst.

Het is een goede tijd om plannen te maken, te dromen en een paar risico's te nemen.
Het geluk is nu aan jou kant, dus maak er gebruik van en laat de sleur los.
Deze kaart symboliseerd dat het geluk je zal toelachen, maar... je zal dit wel zelf naar je toe moeten trekken...
om dit ook werkelijkheid te laten worden.
Verrassingen en toevalligheden waar je geen controle over hebt, kunnen ook een rol spelen.
Je vermogen om op toevallige wijze bijzondere ontdekkingen te doen is van groot belang.
De betekenis van de gebeurtenissen begrijpt je waarschijnlijk pas achteraf.
Het Rad luidt echter altijd een nieuwe fase in.
Verbintenissen die je nu aangaat zullen in de toekomst waarschijnlijk belangrijk zijn op zowel
professioneel als persoonlijk gebied.
Probeer niet te veel controle te hebben over de gebeurtenissen. Laat het maar op je afkomen...
Probeer gewoon te genieten.

<<<¤<<O>><¤><<O>><¤><<O>><¤><<O>><¤><<O>><¤><<O>>¤>>>

Wat me opvalt in jou legging, Sonja is dat er 2 x het rad van fortuin ligt
( De wereld wordt eigenlijk in de tarot "het grote rad van fortuin" genoemd)

Ik hoop dat je er wat aan hebt?

groetjes Moonflowertje smile


<<<¤<<O>><¤><<O>><¤><<O>><¤><<O>><¤><<O>><¤><<O>>¤>>>

Om de kaarten-betekenissen uit te kunnen leggen heb ik
http://www.orakels.org/php/ geraadpleegd...
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 27 '12
Hoi Sonja,

Mijn raad is; durf jou leven te leven en houd niet vast aan toekomstbeelden, want daarmee vergeet je je flexibiliteit en jouw intuitie. Twee kwaliteiten die ieder in zich heeft en als je daar naar leeft, gaat het leven stromen voor je;)

Desalniettemin, wil ik best een kaartje voor je leggen:

De eerste kaart die eruit valt is de kaart van "Controle". Zit jij erg in jouw controle op dit moment? Houd jij controle over jouw hoofd/gedachten ("Mind"), waardoor je jezelf als het ware bevriest en er geen levensenergie op een natuurlijke wijze kan stromen. Als je jezelf toestaat om in de beweging te gaan vanuit je gevoel/intuitie dan worden alle 'Suppressions'/ onderdrukkingen in jouw systeem opgelost. Want op dit moment lees ik in de kaarten dat jij delen in jezelf erg onderdrukt.

Verder zie ik 'uitstel' en 'mogelijkheden' tegenover elkaar liggen. Wat stel jij uit in jouw leven? Welke stappen zou je kunnen zetten, maar doe je niet? En welke keuzes kun je wel maken en liggen klaar voor jou? Misschien kun je over jouw keuzemogelijkheden eens voelen en ze opschrijven, zodat dat tastbaar wordt voor je.

Wat nodig is zijn twee dingen: 'contact maken met jouw hart, jouw hartewens' en contact maken met jouw 'doe-energie/ jouw vuurkracht om in beweging te komen.

Wees 'ontvankelijk' voor jouzelf en jouw gevoel. Durf het aan om eens naar binnen te keren;) Vanuit daar kun je je verbinden met de ander;) en andere keuzes maken.

grtjs, L'arbe de vie
sonja1968
sonja1968 mei 23 '12
Moonflowertje, wat heb jij een gelijk van mijn verleden. Ik heb idd veel meegemaakt, heb veel geleerd van het leven, en heb het hoofd boven water gehouden, speciaal voor mijn kinderen!
In het heden: ik ben met beide benen op de grond gekomen, door een gebeurtenis met mijn 2de dochter, maar onze band is daardoor ook enorm gegroeid, heeft ons dichter bij elkaar gebracht.
Voor de toekomst: risico's nemen, oei, niks voor mij. daar ben ik te bang voor. Ik zal proberen de controle een beetje los te laten, al zal dat moeilijk zijn.

Bedankt moonflower, je had het bij het rechte eind x
sonja1968
sonja1968 mei 23 '12
L'arbe de vie, ook jij hebt zo een gelijk, speciaal die controle.
Ik probeer controle te krijgen over mijn oudste zoon, dan bedoel ik dat ik graag weet waar hij is, of alles goed is, wat hij doet..
Van smorgens vroeg tot savonds laat denk ik, hoop ik: dat maar alles goed gaat. Dit beheerst mijn gedachten, daardoor dat ik ook niet verder kan.
Wat ik uitstel in mijn leven: ik denk mijn eigen leven, omdat mijn leven enkel draait door de angsten die ik heb voor de toekomst

Bedankt x
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 23 '12
bedankt voor de feedback Sonja!
(ik was het al weer vergeten shocked)

Over de toekomst kan ik zeggen: Laat het verleden los en laat het maar op je afkomen!
"je hebt voor hetere vuren gestaan", dacht ik zo wink

groetjes moonflowertje smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki