Loading...
nl

minder actief

amor
amor apr 19 '12
Ik ben de laatste tijd niet echt meer actief op het forum. Krijg steeds vaker dingen door en krijg weerzin tegen de dingen die te lezen zijn op het internet. Heb steeds meer het idee dat je doorkrijgt wat belangrijk voor jou is en dat andere doorkrijgen wat belangrijk voor hun is en dat het helemaal niet de bedoeling is te delen welke verandering onze aarde gaat ondergaan. Ik weet dingen die volgens mij nog niet staan beschreven, maar ik lees ook dingen waarvan ik het idee krijg dat de woorden van hierboven verkeerd zijn opgevat. Hoe denken jullie hierover? Moet deze juist hele belangrijke informatie wel gedeeld worden met de hele wereld, terwijl alles een eigen leven gaat lijden, omdat men het niet begrijpt?
Delen:
Novi
Novi apr 19 '12
Ik denk dat iedereen de informatie krijgt die hij/zij nodig heeft.
Als het belangrijk is om iets onder ogen te krijgen, dan gebeurt dat echt wel.
Marije22
Marije22 apr 19 '12
Ik heb gemerkt dat ik door een overload aan informatie vanzelf minder behoefte kreeg om alle informatie eindeloos buiten mezelf te gaan zoeken..want er komt gewoon echt geen einde aan. Ik denk daarom dat het wel goed is voor iedereen op aarde dat de informatie beschikbaar is, maar dat het (en in de juiste mate) vanzelf terecht komt bij degenen die de informatie nodig hebben. Ik vind het wel fijn enigszins een beeld te hebben van hoe de nabije toekomst eruit zal kunnen gaan zien. Ik heb nu alleen wel het gevoel van 'we zien wel hoe het loopt'. Ik richt me maar niet teveel op de toekomst smile
Degene die de woorden van hierboven toch verkeerd opvat, zal hier alleen maar van leren..

Groetjes, Marije
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 20 '12
Je haalt eruit, wat je er zelf instopt, zeg ik altijd maar...
Dat je weerzin krijgt bij het gene wat je leest op internet, kan ik heel goed begrijpen!
Er wordt een hoop rotzooi geschreven op het www...
Jammer maar helaas...
Gelukkig weet je wat klopt en wat niet!
Persoonlijk vind ik het wel goed om te "delen"
De info die je van je gids krijgt is altijd voor jou persoonlijk bedoeld...
Ook de info die je over anderen krijgt! Het is wat jij ermee doet...
groetjes moonflowertje smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 20 '12
Ik vind het zelf goed om de informatie te delen (zoals ik zelf met Merudi doe) want hiermee komt het ook in het collectieve bewustzijn terecht. Daarnaast is veel informatie vaak hetzelfde van energie en oorsprong en is echter de bewoording anders. Daarmee wordt er een veel grotere doelgroep bereikt die ook de bewustzijnsprong kan maken naar ascensie.

Je kan je afvragen: Als ik deze informatie doorkrijg, dan is dat toch met een reden? Wat zou er gebeuren als je het zou delen?

In deze tijd zijn veel mensen op zoek, en hoe meer er is, hoe makkelijker het gevonden kan worden. Ik zou willen dat ik in mijn jeugd de informatie die er nu is, tot mijn beschikking had. Ik weet dan zeker dat ik een stuk eenvoudiger mijn spirituele ontwikkeling had kunnen doen, dan dat ik heb gedaan.
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 20 '12
Inderdaad ^^
Voor mij is het heel goed geweest dat ik eindelijk mag delen...
Ik weet als geen ander hoe het is om te "weten" en het niet te kunnen "uiten"
Ik was een soort van tikkende tijdbom...
Ik wil niemand afvallen... mensen kwetsen zit niet in me, omdat ik het meteen voel ( het doet mij net zo veel pijn, omdat ik voel wat diegene voelt, die ik de waarheid vertel)
Soms moet het wel! ... dit is echt iets waar ik mee om moet leren gaan, ( emoties van anderen, en daarbij mijn eigen emoties)

Opkroppen is voor mij geen optie meer...
Ik heb daardoor Chronische hyper ventilatie gekregen
steeds vaker gebeurt het, dat mijn gids me info geeft over iets of iemand, waar ik me voor afsluit...
Wat ik ermee bereik is dat ik keihard met mijn neus op de feiten wordt geduwd... net zo lang tot ik "het probleem" aanpak
Op merudi kom ik vaak dingen tegen die ik herken, uit mijn eigen leven...
niet precies het zelfde, maar een soort gelijk incident
Dat geeft mij altijd wel steun... vooral omdat ik merk dat ik precies in het zelfde schuitje zit, en voor diegene de oplossing heel makkelijk kan geven...
Terwijl als ik het voor mezelf moet doen, is het een stukje moeilijker...

de info die je doorkrijgt zal je moeten leren begrijpen, want het is niet zomaar info...
Het is echt info waar je iets mee kan...
"iets" wat je beter niet in je eigen rugzak kan stoppen om mee te nemen de rest van je leven tongue

Door schade en schande wordt je wijs...
juist de moeilijke dingen die gepaard gaan met een hoop verdriet, onbegrip, en woede, maken je wijs...
"spiritueel groeien" gaat nooit zonder shit...
( hooly shit zou Groeneheks zeggen wink)

groetjes moonflowertje
Novi
Novi mei 1 '12
Quote:
Ik zou willen dat ik in mijn jeugd de informatie die er nu is, tot mijn beschikking had. Ik weet dan zeker dat ik een stuk eenvoudiger mijn spirituele ontwikkeling had kunnen doen, dan dat ik heb gedaan.


Phoee, ik ook. Gewoon mijn hele ontwikkeling.
Duifje
Duifje mei 2 '12
Reactie op de quote......

Nee ik heb het gevoel dat ik de dingen op deze manier heb moeten ontdekken...... ik heb het gevoel dat het pad, de lessen die ik daar van geleerd heb, belangrijker zijn dan waar ik nu ben. En wat het uiteindelijke doel is.

Tuurlijk heb ik ook momenten dat ik denk...... had ik dat nu maar 30 jaar eerder geweten....maar aan de andere kant, ach...zo ben ik ook een grote meid geworden!. En door al die tegenslagen, ben ik nu wel een pittig sterke vrouw die weet wat ze wil, en nu ook steeds beter weet hoe ze dat voor elkaar kan krijgen.
Kortom, ik ben dankbaar voor het pad wat ik tot nu toe af gelegd heb, en voor het pad wat ik nog te gaan heb, en alle lessen die daar dan weer bij horen. ..... vergelijk het maar gewoon met een spelletje...... quests doen (heb ik altijd erg leuk gevonden in spelletjes) .... het was trouwens wel handig geweest om bij de geboorte een soort van gebruiksaanwijzing er bij te doen!. (en niet aleen bij mijn geboorte......maar ook die van mijn kinderen..)
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 2 '12
Hoi Amor,

ik vind het wel fijn dat info gedeeld wordt. Zoals ik daarmee omga is dat ik eruit haal wat ik op dat moment mag horen of nodig is om te lezen/weten. Het merudi forum werkt voor mij op die manier dat ik de ene keer op afstand ben, en de andere keer ineens weer geroepen wordt om ergens op te reageren of om informatie op te doen. Een soort van aan- en afstoten effect :-P.

Verder vind ik dat het ieder zijn eigen verantwoordelijkheid is hoe hij/zij met de informatie omgaat. Ik vind het persoonlijk belangrijk informatie te toetsen door in de ervaring te stappen, in plaats van het klakkeloos aan te nemen;). Toest wat je 'denkt' te 'weten' vind ik belangrijk. Op die manier neem ik de woorden/teksten dan ook niet persoonlijk op totdat ik het zelf onderzocht heb;). Tis maar net hoe je daar zelf in staat..

Heb het gevoel dat je zelf nog eens naar je weerstand mag kijken. Waar zit dit uhm in? Wat trickert het Merudi forum bij jou, dat je in jouw 'weerzin-stuk' schiet?

Grtjs!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki