Loading...
nl

Even voorstellen (opnieuw)

admin
admin apr 15 '12
I'm back cool! Al ben ik niet helemaal weggeweest.... anonieme bezoeker. Maar kwam NiMS tegen op de Onkruidbeurs in Houten. Ik moest eigenlijk alleen maar lachen toen ik hem zag. Ik vond het zo leuk om de beheerder van het enige forum waar ik me ooit had aangemeld, te zien in levende lijve. whistleNav zijn foto herkende ik hem....en nav dat ik zei NiMS.....wist hij Merudi forum. Even staan kletsen en lachen en stof om over na te denken........over foto plaatsen op web of niet. En ach waarom ook geen foto plaatsen. Dus ik heb een foto van mij zelf geplaatst om te laten lezen. Ik zag dat mijn laatste bericht hier 7 juli 2011 is geweest. Dat is al weer een tijd geleden... Wat gaat de tijd toch snel, bewust en onbewust! Zo denk je dat het nog jaren duurt voordat het 2012 is en nu zitten we midden in dit speciale jaar. Ik ben benieuwd wat 2012 voor ons allen in petto heeft.........but I'm ready to face it! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en hopelijk heb ik ook nog wat te vertellen. smilebtw......ik krijg de juiste avatar niet geüpload....blijf proberen.
Delen:
Novi
Novi apr 15 '12
Hallo JustLove,
Leuk te lezen zeg! Ik heb ook helemaal zin in dit mooie jaar 2012. Toeval bestaat zeker, alleen betekend het gewoon dat het zo geplanned is. Je kwam NiMS tegen...
Groetjes
Novi
admin
admin apr 15 '12
Hi Novi,Toeval bestaat of bestaat niet......het is gebeurd! Heb er niet zo bij stilgestaan, ik vond het gewoon super leuk om NiMS te ontmoeten. Door het forum krijg ik tenminste het gevoel dat je de ander al wat beter kent omdat er toch een bepaalde openheid is. En dat maakte deze ontmoeting zo leuk, alsof je eindelijk je penvriend na jaren in levende lijve ontmoet. Maar ik heb uiteindelijk wel een foto geplaatst op dit forum nav de ontmoeting. Ik heb lef getoond grin. Ik zal zien wat dat mij zal brengen.
Marije22
Marije22 apr 15 '12
Hoi JustLove!

Wat leuk je hier ook tegen te komen (ik was er ook bij in Houten ;)). Hoe uniek is het om iemand van Merudi eerst in het echt te ontmoeten en daarna pas op Merudi tonguetongueGezellig!

Je hebt zeker lef getoond met het plaatsen van je foto! Helaas kan ik (nog) geen readings doen, maar je krijgt vast snel reacties smileLeuk dat de ontmoeting met NiMS je nieuwe moed heeft gebracht.

Groetjes, Marije
Enigma
Enigma apr 15 '12
Hoi JustLove :),

Welkom hier !!!

Enigma
Duifje
Duifje apr 15 '12
Welkom Justlove!

Prachtige naam!

Groetjes Duifje
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 16 '12
Hey JustLove...

smilefijn dat je weer terug bent, op merudi wink

groetjes moonflowertje smile
Beschermengel
Beschermengel apr 16 '12


Leuk hoor! smile...Welkom terug! smile
admin
admin apr 16 '12
Hi Marije22, Moonflowertje, Duifje, Enigma en BeschermEngel!
Het voelt goed om weer op het forum te zijn. En het is best grappig dat ik jouw al heb mogen ontmoeten Marije22. Maar jullie waren met zn 3-en op de beurs. Ik ben haar naam vergeten, zij zit toch ook op dit forum?
Duifje, bedankt! De naam heb ik gekozen omdat Alles om Liefde draait....LIEFDE voor onszelf voelen en voor een ander maakt deze wereld al een stuk LICHTER. Liefde is het basisingrediënt.
Marije22
Marije22 apr 16 '12
Hihi ja dat was Solaria winkDie zit inderdaad ook op dit forum.

Een hele mooie naam ja smile

Groetjes, Marije
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 16 '12
Ha Justlove! Super dat je je wat meer je spiritualiteit in de openheid brengt en ook in je dagelijks leven gaat integreren. Zeker in deze tijd is het belangrijk dat spiritualiteit meer zichtbaar wordt in het leven. Je gezicht laten zien is daar een belangrijk onderdeel van.

Hier zitten namelijk vanuit het verleden nog trauma's op, met vaak de dood tot gevolg (brandstapels, onthoofdingen etc.).

Tot slot, welkom terug! Alsof je niet bent weggeweest wink
admin
admin apr 17 '12
Hi NiMS, bedankt! Mijn spiritualiteit om het zo te zeggen heb ik nooit verstopt. Het is dat men het spiritualiteit noemt.....maar je bent wie je bent en handelt ook daarna. Ik ben iemand die vanuit het gevoel beslis. Mijn gevoel bepaalt. Uitleg in woorden is/was voor mij omgeving.......maar ben slecht in het gevoel omzetten in woorden.......dus handel ik nav mijn gevoel. Strijd hierom heb ik ervaren....maar blijf doen zoals ik het doe. Een baby kan ook niet uitleggen waarom ie begint te huilen bij bepaalde personen.......een baby voelt. Maar het "voelt" goed om terug te zijn op dit forum. ThanXx voor de woorden die mij lieten voelen.........

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki