Loading...
nl

Mijn hond Chelsea

Valeriie6
Valeriie6 apr 15 '12
Hallo,ik ben benieuwd of iemand mij wat kan vertellen over Chelsea.
Chelsea heeft ongeveer een maand terug haar poot bezeerd,haar knieschijf schoot er iedere keer uit en dat was erg pijnlijk. Met 2 weken rust en pijnstillers is het aardig over gegaan maar nog niet helemaal weg.
Nu moet ze nog voor zeker 2 weken rust houden en mag dus niet op de banken springen en rennen,ik heb het idee dat ze nu een beetje gestresst/ongelukkig is omdat ze bijna niks mag en er nog best veel last van heeft.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat er in haar hoofdje om gaat,ze hangt ook enorm aan me en is veels te bang dat ik haar verlaat.

Ook als je er nog niet veel ervaring mee heb,probeer maar smile

Delen:
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 15 '12
Het zal een zwakke plek zijn en blijven. En ze is nou niet bepaald een rustige hond: hoe meer bewegen hoe leuker het is. Hoewel bij je liggen ook leuk is, maar alleen als "rustmoment".
Ze lijkt veel van jou over te nemen, en dat te spiegelen naar je. Maar je ziet het niet altijd.
Rusten is niet echt besteed aan haar, ook in haar hoofdje niet. Ik word heel onrustig, constant denken, en geen rust. Je zou eems bach bloesem erbij kunnen gebruiken om te ondersteunen.
Valeriie6
Valeriie6 apr 20 '12
Jeetje .. ben er even stil van.
Ze neemt indd mijn stress en onrustigheid over en het constant malen wat ik heb,als ik c hagerijnig ben is zij dat ook en heeft ze echt haar dag niet.
Bewegen vind ze indd ook erg leuk,als we gaan wandelen staat ze al te springen van opwinding omdat ze dat zo geweldig vind.
Bach bloesem is dat iets wat je in dr eten doet ?

Bedankt ! smile
Elfje21
Elfje21 jun 18 '12
Wat ik door krijg als ik naar haar oogjes kijk, is dat ze op het moment precies nogal heel uitgeput is. Zou door de medicijnen kunnen zijn en natuurlijk ook omdat ze herstellend is van haar zere pootje en knieschijf.

Ik zie ook in haar oogjes dat ze je steun zoekt en ze heeft graag mensen bij zich in de herstelperiode om bij haar te zijn. Ik denk dat dit hondje over het algemeen wel graag gezelschap heeft rondom haar, maar nu heeft ze er dubbel zoveel nood aan.

Ze lijkt me verder wanneer het goed gaat met haar een vrolijk hondje en wel speels. Speels niet per se met speelgoedjes, maar wel als je met je handen met haar speelt.


Veel liefs,

Elfje21

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki