Loading...
nl

Fotografie/Digitale Bewerking

Novi
Novi apr 16 '12
Ahja, mooie omschrijving ook.

Ik had zelf met het groen-geel meer natuur en zon, creatief werken vanuit je hart/ziel. winkKomt wel een beetje overeen jah.
De vormen zijn inderdaad erg speels, ook vergeleken met je creaties hiervoor op t forum. Goed gedaan ja. Ik kies altijd speels over kaders, Cool!

Wat kleur betreft, moet je ff me site te checken, kun je ook nog lachen.
http://www.dse.nl/~wmg/aarde/
Nu verraad ik natuurlijk alles al , maar ja...

Liefs
Novi
Pablo
Pablo apr 16 '12
Dankjewel voor de link, ik heb er net even gekeken en ik vind het wel mooi dat er overeenkomsten zijn. Wat mij ook verraste was hetgene wat je doet. Ik ben zelf namelijk al een tijdje zoekende/orienterend naar een behandeling voor mijzelf m.b.t tot energie.
Ik vind je website heel duidelijk, met een prettige sfeer. Alvast heel veel succes toegewenst met al wat je onderneemt Novi smile

Liefs,Pablo smile
Novi
Novi apr 16 '12
Ben net begonnen met mijn hobby om te zetten tot mijn beroep. smile

smileIk ben echt heel erg blij met je compliment over de site. Ik kreeg zo veel negatieve reacties daarover dat ik erg begon te twijfelen aan mezelf.

Laat maar weten als je energie te kort komt, dan kunnen we er altijd iets aan doen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 17 '12
Origineel bericht van: Pablo
Dankje Nims smileWaar gebruik jij het zelf voor ?

Ik gebruik het zelf altijd voor webdesign. Zo is de vormgeving van de Merudi website in PSP gemaakt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 17 '12
Ook heb ik de website voor mijn eigen praktijk in PSP gemaakt. Deze gaat binnenkort live en zal dan ook stralen workshops bevatten.

Je kunt hem vinden via http://www.merudi-praktijk.nl

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Pablo
Pablo apr 20 '12
Hoi Nims,

Leuk dat je een link ervan hebt geplaatst. Ik heb rustig je website bekeken en wat ik voorop wil stellen is dat ik het knap vind dat je site zelf bouwt. wink
Ik noem even 2 punten die mij opvielen:
* De verhoudingen/vlakverdelingen vind ik wat minder prettig 'kijken', De rand waar o.a. de site-naam in staat zou wat minder breed kunnen zodat de focus meer op de inhoud komt.
*Dat je alles in 1 kleurstelling hebt gemaakt is waarschijnlijk omdat je dat rustiger/strakker vind? Nuances in de betreffende kleur zou het geheel wat frisser maken en houdt meer de aandacht vast.

Dit is uiteraard mijn persoonlijke smaak.
Al met al ben je goed bezig Nims, je hebt veel info toegepast en als bezoeker is dat heel prettig.
Ik wens je alvast veel succes met de voortgang!

Groet,Pablo smile
Pablo
Pablo apr 20 '12
Ik heb net een nieuwe bewerking af..de 1e die ik gemaakt heb m.b.v mijn nieuwe computer en software. Kan nu weer heerlijk verder creeren grin

Deze past goed bij mij.. Center on Love.
Novi
Novi apr 20 '12
mooi, wel spacy.
Marije22
Marije22 apr 21 '12
Knap hoor, Pablo smileerg mooi, vooral de combinatie van lichtgroen, geel, roze en lichtblauw.. die kleuren probeer ik nu ook mee te schilderen. Op de een of andere manier word ik er gelukkig van als ik er naar kijk.. zachte tinten.

Ben benieuwd naar wat je allemaal nog meer gaat maken!

Groetjes, Marije
Pablo
Pablo apr 21 '12
Dankjewel Marije22, wat leuk dat je het mooi vind. Knap dat je kan schilderen, wat voor soort schilderijen maak je? Ben ook benieuwd naar wat jij maakt. Ik houd zelf ook wel van zachte tinten, ik zal eens proberen een bewerking te maken met zachtere tinten. wink
Marije22
Marije22 apr 21 '12
smile
Ik heb vroeger veel getekend, van alles en nog wat. Nog niet zo lang geleden ging ik eens met kleurpotloden in de weer, en besefte ik dat met kleur werken eigenlijk wel heel leuk is. Toen ben ik met acrylverf wat probeersels gaan maken. Ik heb vorige week een af gemaakt, die zet ik vanmiddag wel op Merudi onder Creaties van Marije smile

Ik ben erg benieuwd naar je creatie met zachte tinten! Wie weet inspireert het me wel voor mijn volgende schildering laugh
Pablo
Pablo apr 21 '12
Wat leuk! Ik ga zeker kijken zodra het er staat wink
Pablo
Pablo apr 21 '12
Origineel bericht van: wolfke
@Pablo: graag gedaan, ik heb het meer voor bedenken en schrijven en qua beeldvorming beperkt het zich tot beelden in mijn hoofd helaas ;); wat ik zie in je bewerkingen, is vooral beweging, maak je ook filmpjes met je afbeeldingen? ik zie al fantasy movies in mijn gedachten, leuk

Wat leuk dat je dat erin ziet Wolfke..en wat je zegt over fantasy movies is wel treffend want daar zit ik zelf ook al een tijdje over na te denken..Om een slide-show met muziek erbij te maken ..of zoiets. grinJe geeft aan dat je zelf bedenkt en schrijft..bedoel je daarmee dat je bv een verhaal schrijft?
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 22 '12
Zeker kunstig gemaakt, Pablo!
Weer een hele andere wending zegmaar tongue
Je weet misschien dat ik ook kunstenares bent?
anders weet je het nu, haha...

Ik heb nergens een cursus voor gedaan, eigenlijk...
Ben het eigenlijk allemaal zelf met een illegaal programmaatje gaan uitproberen...
(Photo shop ik ben bij 5 begonnen, steeds meer functies erbij geleerd... PSP-CS vind ik niet meer fijn om mee te werken...
veel te groot programma... en te veel functies
Ik gebruik van cs alleen de illustrator, soms
Wel heb ik photoshop 7 altijd nog op mijn harde schijf staan...
Ik vind het smeren zo leuk in het filter onderdeel "liquify" Paintshop pro van Jasc later werd het Corel... vind ik persoonlijk het beste mee te werken...
vooral Paintshoppro Photo ik heb 11 maar er zijn er geloof ik al 13!!
Ook houd ik van de "fractal" programma's
de laatste tijd doe ik het best vaak... als ik ff geen zin heb om online te gaan smile

Ik gebruik daarvoor Fractal extreme en Ultra fractal
gewoon met kleuren spelen...
Ook schilder ik ( olie en acrylverf) op muren en op doek tongue
en ik maak Was-tekeningen met de strijkbout op papier

groetjes moonflowertje wink
admin
admin apr 22 '12
MF: Die onderste is toch een wastekening? Prachtig! Ik doe het zelf ook al een tijdje maar dìt vind ik wel heel erg kunstig! Heb je jezelf dat aangeleerd (ik leer nl. zulk soort dingen mezelf aan) en probeer je dan echt die figuurtjes erin te maken? Tjongejonge, wat mooi zeg!

Marije, dit is natuurlijk jouw topic. Sorry, kon het niet laten iets tegen MF te zeggen maar jij bent een kunstenares! Leuk ook dat dikke vogeltje smile
Marije22
Marije22 apr 22 '12
Haha nee dit is Pablo's topic winkMaar dankjewel Sarah81 laugh

Ik vind deze wastekening van jou ook heel mooi, Moonflowertje... dat je met een strijkbout hele landschappen kan creëren, ik vind het nog steeds een mysterie! Riet, bomen, heuvels, ik zie er van alles in smileEn je hebt ook een prachtige kleur gebruikt.
Pablo
Pablo apr 22 '12
Hoi Moonflowertje, Ik wist niet dat je kunstenares bent,wat leuk!
Wat voor soort kunst maak je MF ? Jij leert jezelf dus ook zelf dingen aan..ik doe dat ook..gewoon uitproberen wink
Je hebt wel gelijk dat het programma veel functies bevat,dat kan best overweldigend zijn..maar ook leuk om te kijken wat je ermee kan vind ik.
Erg gaaf dat je laat zien wat je met PS en was hebt gemaakt. Ik vind beide creaties mooi, en wastekeningen vooral. Ik gebruik zelf bv Akasha Kaarten en dat zijn ook wastekeningen. Lijkt me leuk om ook eens zoiets te maken.

Groet,Pablo smile
Pablo
Pablo apr 22 '12
Graag wil ik bij deze een bewerking plaatsen..uit liefde voor de Aarde en al wat op Aarde leeft. Tevens wil ik deze bewerking plaatsen voor een speciaal persoon waar mijn hart naar uitgaat op deze dag..een dag waarop hij de as moet uitstooien van zijn overleden broer..Veel sterkte lieverd. My heart is with U...
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 22 '12
A-W-E-S-O-M-E!!!
wat een prachtige creatie!

groetjes wink
Pablo
Pablo apr 22 '12
Thanx MF blushsmile
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk