met mijn ogen..ik weet het niet..heb soms wel last ervan dat ik lichtpuntjes zie maar ben erachter gekomen dat dit overleden mensen zijn..kan het wezen omdat ik denk/weet dat ik helderziend ben en dit TE graag wil ontwikkelen dat je daarom een waas ziet en dat je iets niet mag zien? dat ik mezelf er te erg op focus?
^^ die puntjes die je ziet, die zie ik ook heel vaak!
variërend van zilver tot indigo aan toe...
Het is een soort van "glittertje"
Ik merk het vaak als ik in gedachte met mijn gids aan het communiceren ben ( ik vraag me dingen af, en hij geeft me als het ware een andere kijk op dat gene...)
Het inzicht wat ik daardoor krijg, roept vaak zo'n puntje op...
Alsof het klopt (een bevestiging)
een overleden persoon zie ik vaak als hele aura...
Meestal 2 kleuren...
Ik blijf er meestal naar kijken... soms zie ik dan een persoon langzaam zich aftekenen in de aura...
^^ nu lijkt het alsof ik vaak geesten zie... maar dit is niet zo, hoor! soms per ongeluk
Ik ben me ervan bewust dat als je sterk aan iemand denkt die is overleden... dat diegene komt kijken bij je
Het hoeft niet zo te zijn dat je het ziet, hoor!
Het kan ook binnen komen door je bewustzijn ( onderbewuste)
Het is een zielsherkenning, welke een emotie oproept ( een energie)
soms ruik je een geur en dat herken je, het kan op allerlei manieren binnen komen, Dromen, gedachten, gevoel, horen, weten, ruiken, via je gids
Mijn ervaring is dat je je helderziendheid niet kan sturen zolang je erop gebrand bent iets te weten... zodra je het los kan laten, of terwijl: er geen emoties meer aan verbonden zijn... dan zie je inderdaad wat je wilde weten of zien...
Vaak besef je op dat moment, dat je het eigenlijk al wist
Misschien zou je de band met je gids (die iedereen heeft) een beetje sterker kunnen maken...
Het "helderziende" zit zeker wel in je, zoals het in iedereen zit...
Hoe meer je er mee bezig bent, hoe sterker dat je zal merken dat je gids je 24/7 bij staat...
Als je dingen kunt bekijken vanuit het bewustzijn, zonder emoties te voelen, alleen het gevoel dat het klopt... dan ben je op de goede weg...
Focussen heeft geen zin...
Alles komt zoals het komt, als jij er klaar voor bent!
Trouwens ik kan je foto niet lezen want ik kreeg meteen de gedachte bij jou foto van: hé, die ken ik
Op een ander forum vertelde je dat je woorden gehad had met een goede vriend... er was een kaars om gevallen, en je was je kaarten vergeten.... maar dat laatste bleek gelukkig niet het geval
als ik het me goed herinner tenminste
groetjes moonflowertje