Loading...
nl

wie wilt mijn foto lezen?

samentha
samentha apr 11 '12
hey hey,

zou iemand misschien tijd en energie hebben om mijn foto te lezen? Ik heb vragen over het spirituele en mezelf ik weet niet of iemand daar iets over opvangt?
Alvast heel erg bedankt voor jouw tijd en energie..

liefs samentha
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 11 '12
Heb je een scherpere foto?
samentha
samentha apr 11 '12
oohh sorry... is dit een betere foto?
Duifje
Duifje apr 12 '12
Hoi Samantha,

Ik ga een poging wagen. Als ik naar je foto's kijk krijg ik het gevoel dat ik twee verschillende mensen te zien krijg. Dat is natuurlijk niet zo, maar zo voelt het.

Ik zie een mooi, lief en oprecht mens.
Ik voel een diepe teleurstelling in het leven, je durft iets niet onder ogen te zien. Je wilt wel, maar je weet niet hoe. Je bent duidelijk op zoek, op zoek naar een manier om gelukkiger in het leven te zijn. Zonder al die teleurstellingen.
Je bent heel gevoelig maar durft die niet altijd te uiten, waardoor het lijkt alsof je een kei hard persoon bent. Je kan je soms ontzettend afstandelijk gedragen, dit is puur om je gevoelige innerlijke zelf te beschermen. Ik heb het gevoel dat je heel inunitief bent, je voelt dingen haarfijn aan, maar durft hier door wat er in het verleden is gebeurt niet altijd op te vertrouwen. Het vertrouwen is zo wie zo een lastig onderwerp bij je. Het duurt heel lang voor jij iemand echt vertrouwd. En dan nog blijft er altijd in het achterhoofd die "maar......" zitten. Maar wat als, ......... die.

Ik voel veel verdriet, ben jij een van je ouders (of misschien allebei) verloren? (kan ook zijn dat je er geen contact meer mee hebt)

Ik voel een druk op mijn voorhoofd, en op de schouders, neem jij teveel hooi (emotioneel) op je vork?

Ik heb heel sterk het gevoel dat als jij je gelukkig voelt en lacht dat dan echt de zon doorbreekt en dat je een ongelofelijke schoonheid bent.

Heb jij af en toe het gevoel dat je niet alleen bent? (ik bedoel dat je dus het gevoel hebt dat er iemand bij je is, die je niet kan zien)
Dat voel je dan juist, Oma! dat is wat ik krijg. Oma waakt overje is bij je, Had jij een heel goede band met oma? (misschien is het overgroot oma hoor....dat kan ook)

is er iets met je ogen? ik krijg een waas voor mijn ogen, alsof ik iets niet mag zien. Mijn schouder gaat ook zeer doen.

Ik hoop dat je er wat mee kan.

Liefs duiffie
samentha
samentha apr 12 '12
wauw duifje het klopt allemaal wat je zegt...wat een mooie reading zeg echt wauw..je komt echt heel dichtbij me en dat vind ik mooi en zo herkenbaar wat je allemaal schrijft..ik ben inderdaad gevoelig maar kan afstandelijk doen om mezelf te beschermen en dan kan ik heel hard overkomen..dat klopt absoluut!!

hoe ik in het leven sta beschrijf je ook helemaal goed,ik wil ook fijn leven zonder steeds die teleurstellingen..en als er dan iets moois op me pad kom kan ik er ook moeilijk in geloven..mijn intuitie heeft het vaak bij het rechte eind..heb wel meer over mijn intuitie gehoord in een reading en het klopt ik durf er niet op te vertrouwen want toen ik dat wel deed was er ook een en al narigheid achter mijn rug bezig wat ik allemaal juist heb aangevoeld en doordat dit niet werd bevestigd begon ik aan mezelf te twijfelen dat klopt..en vetrouwen sjaa..en moeilijk woord voor mij hihi..ik heb heel veel moeite met vertrouwen dat had je helemaal juist..daarvoor heb ik denk teveel teleurstellingen gehad om nu nog makkelijk iemand te kunnen vertrouwen..het hele vetrouwen zit ook een groot probleem in...want inderdaad die ja maar...blijft er zitten steeds die strijd in me hoofd..

over mijn ouders..ik ben mijn vader verloren toen ik acht was hij had zelfmoord gepleegd dat is voor mij heel moeilijk geweest..van mij had hij geen afscheid genomen we hadden ruzie en hij is weggerend van mij en had mij achtergelaten bij de oppas..maar hij is nu mijn tijdelijke gids dus is hij toch nog een beetje bij me..:)..en mijn moeder daar komt denk ik ook een hoop verdriet bij vandaan ik heb sinds me vaders dood nooit meer een goede band gehad met haar dus dit heb je ook goed echt wauw laugh

teveel op mezelf nemen emotioneel dat klopt daar komt het stukje vertrouwen weer bij kijken...ik heb ook veel last van mijn hoofd en schouders spanningspijn lijkt mij..die hoorde ik ook een keertje bij een beurs iemand tegen mij zeggen tijdens een reading..

het is heel mooi als mijn oma bij me zou zijn en ik voel ook vaak dat er iemand bij mij is..als het goed is heb ik mijn oma zelfs naar het licht mogen brengen met behulp van een andere vrouw die mij dit een keer leerde..en heb toen nog eventjes met mijn oma mogen spreken..misschien is dit nu een reden waarom ze bij mij is?ik voel ook vaak warmte of dat iemand mij aanraakt..

met mijn ogen..ik weet het niet..heb soms wel last ervan dat ik lichtpuntjes zie maar ben erachter gekomen dat dit overleden mensen zijn..kan het wezen omdat ik denk/weet dat ik helderziend ben en dit TE graag wil ontwikkelen dat je daarom een waas ziet en dat je iets niet mag zien? dat ik mezelf er te erg op focus?

lieve duifje heel erg bedankt voor jouw mooie herkenbare reading..heel erg bedankt voor jouw tijd en energie..echt waar heel erg bedankt
liefs samentha
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 13 '12
met mijn ogen..ik weet het niet..heb soms wel last ervan dat ik lichtpuntjes zie maar ben erachter gekomen dat dit overleden mensen zijn..kan het wezen omdat ik denk/weet dat ik helderziend ben en dit TE graag wil ontwikkelen dat je daarom een waas ziet en dat je iets niet mag zien? dat ik mezelf er te erg op focus?

^^ die puntjes die je ziet, die zie ik ook heel vaak!
variërend van zilver tot indigo aan toe...
Het is een soort van "glittertje"
Ik merk het vaak als ik in gedachte met mijn gids aan het communiceren ben ( ik vraag me dingen af, en hij geeft me als het ware een andere kijk op dat gene...)
Het inzicht wat ik daardoor krijg, roept vaak zo'n puntje op...
Alsof het klopt (een bevestiging)

een overleden persoon zie ik vaak als hele aura...
Meestal 2 kleuren...
Ik blijf er meestal naar kijken... soms zie ik dan een persoon langzaam zich aftekenen in de aura...

^^ nu lijkt het alsof ik vaak geesten zie... maar dit is niet zo, hoor! soms per ongeluk smile
Ik ben me ervan bewust dat als je sterk aan iemand denkt die is overleden... dat diegene komt kijken bij je
Het hoeft niet zo te zijn dat je het ziet, hoor!
Het kan ook binnen komen door je bewustzijn ( onderbewuste)
Het is een zielsherkenning, welke een emotie oproept ( een energie)
soms ruik je een geur en dat herken je, het kan op allerlei manieren binnen komen, Dromen, gedachten, gevoel, horen, weten, ruiken, via je gids

Mijn ervaring is dat je je helderziendheid niet kan sturen zolang je erop gebrand bent iets te weten... zodra je het los kan laten, of terwijl: er geen emoties meer aan verbonden zijn... dan zie je inderdaad wat je wilde weten of zien...
Vaak besef je op dat moment, dat je het eigenlijk al wist shocked
Misschien zou je de band met je gids (die iedereen heeft) een beetje sterker kunnen maken...
Het "helderziende" zit zeker wel in je, zoals het in iedereen zit...
Hoe meer je er mee bezig bent, hoe sterker dat je zal merken dat je gids je 24/7 bij staat...
Als je dingen kunt bekijken vanuit het bewustzijn, zonder emoties te voelen, alleen het gevoel dat het klopt... dan ben je op de goede weg...
Focussen heeft geen zin...
Alles komt zoals het komt, als jij er klaar voor bent!

wink

Trouwens ik kan je foto niet lezen want ik kreeg meteen de gedachte bij jou foto van: hé, die ken ik smile
Op een ander forum vertelde je dat je woorden gehad had met een goede vriend... er was een kaars om gevallen, en je was je kaarten vergeten.... maar dat laatste bleek gelukkig niet het geval tongue

als ik het me goed herinner tenminste smile

groetjes moonflowertje wink
admin
admin apr 13 '12
Hoi Samentha,

We doen geen wedstrijdje, ik weet het, maar hoe kan ik nog een reading geven na zo'n mooie reading van Duifje en de mooie woorden van Moonflower. Toch heb ik het gevoel dat ik iets moet zeggen. Hopelijk voegt het iets toe en kan je er iets mee.

Ik zie een mooie jonge dame. Als ik de vage foto pak zie ik 2 ogen. In het ene oog zie ik (jouw rechter oog, links op de foto) een blik van een onschuldig kind. Een kind dat gewend is een veeg uit de pan te krijgen maar toch weer, keer op keer, de moed heeft contact aan te gaan met mensen. Moet ik ze nou wel of niet vertrouwen straalt dat oog uit. Te vaak gekwetst maar te veel pit en te veel onschuld om gelijk van het kwade van de mens uit te gaan en gaat daarom steeds weer contact aan. Afwachtend en klaar om gekwetst te worden maar toch nieuwsgierig naar de mensen, klaar om te ontvangen, te begrijpen. Oei, wat een mooi mens ben je!

Je andere oog (de andere hersenhelft), ik heb het nu over jouw linkeroog op de foto aan de rechterkant, zit een waas voor. Je hebt je daar (al) afgesloten. Te veel meegemaakt, het "andere" wereldje voelt veiliger, daar wil je liever zijn.

Is prima, kan je ook makkelijk. Daar ligt ook je pad. Mensen helpen. Je hebt genoeg meegemaakt om ze alleen al daarmee tot steun te kunnen zijn. Maar ruim eerst je eigen bagger op. Dan zie je alles ook duidelijker en kan je ècht mensen gaan helpen, uit ervaring, hoe jij het hebt aangepakt. Wetende dat je het kan en dat het kan lukken.

Pas op dat je met beide benen op de grond blijft staan. Het is natuurlijk heel verleidelijk je te verschuilen in dat mooie wereldje en mensen vol bewondering laten merken wat jij allemaal kan (en wat zij niet kunnen). Snap ik, snapt iedereen ook daarboven. Maar hou er wel rekening mee dat als ze het lijntje sluiten (al dan niet tijdelijk) dat je dan niet inklapt en denkt dat je niets meer voorstelt! Daarom eerst aan jezelf werken, zodat je weet dat JIJ wat voorstelt, los van dat lijntje, gewoon JIJ als mens! Dan pas kan je niet hard vallen. Eerst jezelf waarderen en maling hebben aan wat anderen van je vinden. Je bent veel gekwetst, maar dat was toen, was ... was!

Meer kan ik nu niet uit je foto halen. Ik hoop echt dat ik de plank niet finaal mis sla en dat je er iets mee kan.

Lieve groet, Sarah81
samentha
samentha apr 13 '12
Lieve moonflower,

Bij mij is het lichtpuntje meer spontaan,het komt ineens,als ik met iemand praat bijv me vriend of als ik de was doe..eerst viel het me ook niet zo op want het is maar heel even zichtbaar..er heeft iemand toen een keertje voor mij gependeld en daar kwam ook uit dat het overleden mensen waren die naar het licht zijn gegaan..ik zie niet zoals jou een hele aura(lijkt me een schitterende ervaring) ik zie alleen een schim soms in mijn ooghoek,een keertje was mijn dochtertje van bijna 3 snachts wakker geworden er was een "spook" op haar kamer toen ik mij daarop concentreerde zag ik ook twee benen niet geheel maar een deel ervan een beetje grijzig maar dan moest ik ook echt goed kijken..ik heb toen met een mevrouw gebeld die je leert mensen naar het licht te brengen en toen heb ik mogen zien via mijn gidsen dat er een man op haar kamer was..die hebben we toen samen naar het licht gebracht en zo nog een paar uit het huis..en sindsdien zijn die lichtjes er ook kort daarna gekomen..voorheen was ik bang voor geesten om het maar even zo te noemen maar sinds ik dat heb meegemaakt samen met die vrouw over de telefoon zag ik ook in dat het gewoon mensen zijn en dat je er best redelijk mee kunt praten..maar het lijkt me een hele mooie ervaring om ook de aura te kunnen zien..zo ver ben ik nog niet ..dankje voor het delen van je ervaring het is fijn om te horen dat meer mensen het zien..
wat je zegt over contact met mijn gids daar heb je echt gelijk in daar ben ik ook mee bezig was in een boekenwinkeltje waar de boeken goedkoop weggingen ivm het sluiten van het inkeltje en kon maar niet vinden wat ik zocht toen ik weg wilde gaan trok iets mijn aandacht in de stelling ernaast en ja hoor een boek over engelen en gidsen hihi dus daar ga ik me zeker in verdiepen en nu dat jij me ook verteld over contact hebben met je gids denk ik meteen aan het boek smiledankje voor de tip ga hier ook echt iets mee doen moet alleen nog erachter komen hoe..
het is ook zo geforceerd iets willen doen gaat niet werken..en ik probeer hier nu ook vanaf te stappen..ik wil het ook op me af laten komen maar door mijn nieuwsgierigheid blijf ik zoeken..toch maar eens rustig aan gaan doen hihi
je hebt me inderdaad eens raad over gegeven over de brandende kaars op een ander forum je herrinnert het je goed alleen het was geen ruzie met een goede vriend maar me schoonzusje..maar dat maakt niets uit je raad toendertijd had ik al heel veel aan..de ruzie is jammer genoeg nog steeds maar er komt een dag dat ik het gesprek aan gaat..maar ik heb dankzij jouw woorden er wel een hele andere kijk op gekregen en inderdaad gelukkig was ik mn kaarten niet vergeten hou ze nu ook lkkr thuis dichtbij me hihi ze zijn me te waardevol:)

lieve moonflowertje heel erg bedankt voor jouw wijze woorden en je advies ook bedankt voor het delen van jouw ervaring..het doet mij goed dankjewel:)
samentha
samentha apr 13 '12
lieve Sarah,
Het is geen wedstrijd inderdaad maar de een die ziet iets wat de ander niet ziet en zo ook omgekeerd en zo kunnen readingen elkaar aanvullen..ik wil je teneerste heel erg bedanken dat je toch ondanks de reading van duifje en het bericht van moonflowertje toch hebt willen proberen om een reading voor mij te doen..dankjewel!!

Je slaat de plank niet mis integendeel juist..ik moest mij even groot houden toen ik jou reading las..de tranen kwamen al omhoog,zo dichtbij me kwam jij..wat een mooie reading.

je hebt gelijk ik ben ook gewend een veeg uit de pan te krijgen sinds dat ik klein ben tot de leeftijd die ik nu heb heb ik dat zo vaak mogen meemaken helaas..en ik probeer ook weer steeds om toch onder de mensen te komen..toch weer een nieuwe vriendin te leren kennen waarvan ik hoop dat ik deze wel kan vertrouwen..maar voorzichtig ja dat absoluut..proberen doe ik wel maar inderdaad steeds weer afwachtend en klaar om gekwetst te worden,ik probeer mensen ook een kans te geven maar het vetrouwen in mensen hebben is heel moeilijk..wat je me verteld dat ik deels mezelf heb afgesloten heb dat klopt,ik merk het zelf ook dat is nog niet heel lang maar als iemand me nu iets aandoet is het ook meestal direct klaar maar dan moeten ze me wel echt pijn hebben gedaan..het andere wereldje het klopt daar ben ik ook veel liever en dat zoek ik savonds dan ook op wanneer ik alleen zit..
mensen helpen voelt ook als mijn pad..alsof ik alle dingen die ik heb meegemaakt moest meemaken om andere te kunnen helpen..dit is iets van de laatste tijd dat ik zo denk en dat houdt me ook overeind dat helpt mij het verleden te accepteren..maar net wat je zegt en je zegt het heel mooi mijn bagger opruimen daar heb je helemaal gelijk in ik ben daar ook mee bezig maar het gaat langzamer dan ik wil maar ja helaas tijd hebben we nodig en die moet ik ook eerst gebruiken om alles op te ruimen...mensen helpen ik wil het heel graag heb op zoveel vlakken dingen meegemaakt dat ik een behoorlijk ruim aanbod heb aan ervaringen hihi
ik moet ook leren om met beide benen op de grond te blijven staan..het is ook niet zo dat ik mensen wil zeggen kijk wat ik kan en jij niet ik wil het graag delen maar merk steeds dat dat moeilijk gaat want het is niet tastbaar..maar ik begrijp absoluut wat jij bedoelt en weet dat ik hier op moet letten en dat zal ik ook zeker blijven doen..want ik ben niet iemand die uit de hoogte wilt gaan doen en als dat dan toch in mij zit zal ik hier extra aandacht aan moeten geven om dit niet te gaan doen..dankjewel dat je me dit verteld..dat het lijntje eventjes gesloten was merkte ik ook een tijdje terug er werd een gedwongen pauze ingelast,het frustreerde mij ook en inderdaad ik voelde mij niet zo heel veel meer totdat ik merkte dat ik eerst alles moest laten bezinken voordat ik weer verder kon leren..ik moet ook echt leren houden van mijzelf en dat begint nu eindelijk na al die jaren een beetje op gang te komen en inderdaad dat moet ook los van dat lijntje gewoon puur ik als mezelf als mens zijnde..je hebt echt gelijk als jij van jezelf leert houden en waarderen kunnen mensen je natuurlijk niet meer zo makkelijk kwetsen..was het verleden inderdaad het was ik moet het achter me laten..dankje dat je het me zo duidelijk maakt want je hebt echt gelijk!!
lieve sarah zo enorm bedankt jouw reading laat mij inzien waar ik aan moet werken net zoals de reading van duifje en dat doet mij goed..jouw reading was moeilijk voor mij omdat je op zoveel punten zo behoorlijk dichtbij me kwam en je leest van mij af wat er in mijn hoofd speelt en daar wil ik je voor bedanken soms heb je het nodig om eens even het in te zien vanuit iemand anders inzicht heel erg bedankt lieve sarah ik kan hier zeker iets mee dankjewel echt waar..
liefs samentha
admin
admin apr 14 '12
Wow Samentha, wat een uitgebreide reactie! Dank je wel! Echt fijn te horen dat je er iets aan hebt!

Je schrijft "want ik ben niet iemand die uit de hoogte wilt gaan doen en als dat dan toch in mij zit zal ik hier extra aandacht aan moeten geven om dit niet te gaan doen"
Fijn dat je dit zegt, dan kan ik erop reageren. Nooooooit heb ik bedoeld dat ik denk dat je uit de hoogte gaat doen. Ik bedoel te zeggen dat het verleidelijk is je te koesteren in de bewondering van mensen en die complimentjes te zien als ruggesteun, als bevestiging dat je er mag zijn. De kans bestaat dan, als je alleen je zelfvertrouwen moet halen uit de bewondering, dat je zelfvertrouwen een knak krijgt zodra het lijntje afgesloten wordt en je dìe bewondering niet meer krijgt van anderen. Dan kan je denken dat je niets meer voorstelt, als de complimentjes van anderen weg vallen. Maar je bent goed, je mag er zijn ook al doe je niets met het spirituele. Dàt is fijn als dàt je duidelijk gaat worden. Dus ik bedoel niet dat je uit de hoogte doetof dat dit in je zit, maar dat je weinig zelfvertrouwen hebt en denkt dat je weinig voorstelt zonder je gaves (je hebt die bevestigingdat je er mag zijn nog teveel van anderen nodig). Zaak is nu te beseffen dat je wèl iets voorstelt. Als je daar zelf van overtuigd bent is het gewoon fijner leven voor je. Maakt dan niet uit wat mensen van je denken, je doet gewoon jouw ding.

Je bent ècht een heel bijzonder mens! (en absoluut niet uit de hoogte!!!)

Lieve groet, Sarah
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 14 '12
Als ik je een mooie tip mag geven:

Gewoon Marion en Wonderen via een Medium - Marion Berndsen
deze boeken hebben mij in ieder geval enorm geholpen smile
Er staan een hoop herkenbare verhalen in...
Gewoon de waarheid, tenminste, op 1 ding na ( geloven in de kerk)
gelukkig heeft ze ook een paar verhalen waarin ze schrijft dat haar gids haar in haar waarde laat, als ze soms tegen Jezus, of God praat...
Naja... ieder zijn ding (heb ik geleerd op Merudi wink)
Marion is wel een beetje mijn favoriet smile
http://www.maylight.nl/avalon/node/139
(je kan ze ook bij de bieb lenen...)

en Tessa van Rossen is ook een favoriet tongue
ze heeft ook een paar van haar ervaringen online staan...
http://www.tessavanrossen.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=89&Itemid=100

Verder heb je Sarina Bruens en Liesbeth van Dijk ook nog die leerzame boeken geschreven hebben smile

groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki