Loading...
nl

wie kan het aan mij vertellen?

Gesina
Gesina apr 27 '12
Sorry maar ik snap je bericht niet helemaal
denk ik een beetje moeilijke woorden haha

iig bedankt voor je bericht smile
Gesina
Gesina apr 27 '12
Ik ben trouwens begonnen met edelstenen en mineralen

wat informatie opgezocht en ga binnekort beginnen met reikie voor me zelf met behulp van edelstenen.

een vriendin van mij is de gespesialiseerd en heeft mij de stenen toevertrouwd om te lenen.

ik heb nu ook een echte bergkristal waarmee ik nu pendel
deed ik eerder met naald en draad namelijk.

ik hoop dat het gaat werken en dat ik mijn energie'en weer op 1 lijn kan krijgen met behulp van de stenen.

Liefs
Novi
Novi apr 27 '12
Interessant verhaal Erix, voor mij is het ook erg lastige taal.

Superl leuk dat je bent begonnen met Edelstenen en Reiki!
Wat voor stenen gebruik jij erbij?

Ik heb een pendel met rode jaspis. Erg fijn.
Gesina
Gesina apr 27 '12
ehm pff.. ben nog niet zo thuis in de namen haha

ehm ff kijken

- tijgeroog
- heldere bergkristal
- amethist
- sodaliet
- aventurijn
- kornalijn
- rode jaspis

dat zijn de stenen waar ik met reikie aan ga werken

en als pendel gebruik ik de bergkristal!!

heb ook nog wat andere stenen die ik gewoon in huis heb maar waar ik niks mee doe

dat is :

- fluoriet
- en een steeg die helpt tegen miskramen
en nog een paar maar weet de namen niet zo 123
Novi
Novi apr 27 '12
steeg? Die ken ik niet.

Heb je geen maansteen voor de vruchtbaarheid dan?
Gesina
Gesina apr 27 '12
steen bedoel ik whaha sorry smile

ja die heb ik ook heb nog een apart zakje waar 3 stenen in zitten voor vruchtbaarheid smile
Erix
Erix apr 30 '12
Hoi, ik begrijp dat jullie natuurlijk niet kunnen weten wat ik bedoel, en logisch, wie leert er nu dat planeten in tekens invloed hebben op de mens? niemand toch?
Ik zal beginnen bij de maan, de vrouwelijk cyclus die staat voor emoties, die zowel mannen als vrouwen betreft ook, ook al lijkt dat niet zo.

Moet je voorstellen, je voelt je niet prettig vaak, en je weet niet hoe dat komt, en zolang je niet weet hoe dat komt, zoek je naar antwoorden op de vraag, waarom voel ik mij niet prettig???
Zolang je geen antwoord hebt blijf je je dat afvragen, misschien kan je iets aannemen wat waar zou kunnen zijn zodat je een soort invulling hebt gekregen op een vraag over gevoel.

Niemand zal je vertellen in de westerse wereld dat de maanstand tijdens je geboorte enige invloed zal hebben op hoe je je voelt, en dat de maan elke maand door alle tekens loopt ook niet, dat hebben ze rond het jaar 1200 strafbaar gemaakt vanuit het vaticaan, want die vonden dat je alleen bezig moest zijn met hoe je energie uit te leven, maar niet met wat je nu precies uitleeft.

Stel iemand wordt geboren met de maan die bij het gevoelige emotievolle teken kreeft hoort in bijvoorbeeld Maagd?
En ik lees dat mensen geboren met de maan in maagd in emotioneel zich niet prettig voelen omdat emoties nu eenmaal niks met prefectie van doen heeft, en de maan zich dus in dat naar perfectie strevende teken geen goed gevoel kan krijgen in haarzelf.

Dat is dan lastig, als je geboren wordt met bijvoorbeeld zoiets, en dan dat niemand daar een antwoord op heeft, van waarom voelt iemand zich niet prettig, en bij een geboortemaan is het niet eens te veranderen, hoe moeten we dat dan oplossen????

Het tenietdoen zoals religies probeerde, het verzwijgen zoals in deze cultuur, het verandert niks aan het feit dat als iemand geboren wordt met de maan in de altijd en eeuwig naar perfectie strevende maagd zich dus vaak onprettig voelt.

Dus stel iemand zou het antwoord hebben gekregen op die vraag, van nou, je voelt je vaak onprettig omdat tijdens je geboorte de maan in maagd stond, zou iemand daar dan iets mee kunnen?
Dan ligt het er aan weer tot in hoeverre iemand dat kan accepteren, toch???

Dus de maan staat over 3 dagen alweer 1 teken verder, en over 5 a 6 dagen 2 tekens enz...

Zo gaat dat dus niet alleen met de maan die om ons draait zo, maar zo gaat dat met nog 8 andere planeten, die draaien dan niet om ons, maar ook om de ster genaamd zon.

De wil is mars, de ego, en oorzaken en gevolgen zijn meer Saturnus, zoals de communicatie mercurius is, en je nu min of meer communisseerd met een booschutter in het 8ste huis.

Nu mijn mercurius in boogschutter het 8ste huis niet zo makkelijk mensen kan bereiken met mercurius in huizen ver daarvan af, of botsende huizen.
Nu praat ik waarschijnlijk weer taal die jullie niet snappen, maar dat is jullie ook niet geleerd. Jullie leerde op school in nederland vooral rekenen, schrijven en spreekwoorden, en toen mocht je een vak kiezen enz....

Maar wat niemand jullie leert is over jullie zelf en wie jullie zelf zijn. Dus lijkt het er op dat leraren, de staat met hun leerplicht eigenlijk zelf niet zo erg ver is ontwikkeld op energiek gebied en wat mensen nu werkelijk zijn.
Stel je kan heel goed studeren, je hebt bijvoorbeeld ascendant maagd, dan kan je misschien ver komen, en zo voort.

Wij leven in een wereld waar iemand die goed kan voetballen 200000 euro per week kan verdienen en die als een god of een uitverkorene wordt uitgeroepen, maar dat is overgenomen van de religies.
Dus als je dan op de derde planeet vanaf de zon een kind neer wil zetten, hoeveel weet jij dan eigenlijk al van jezelf????
En hoeveel weet je dan van wat mensen zijn????

Een te druk kind (ik kan je vertellen van energievormen die erg veel extraverte energie bezitten) noemt men in nederland ziek, en dan komen er medicijnen, maar de mens weet niks van zichzelf, ze weten niks van bijvoorbeeld mars in het eerste of 4de huis, en welke problemen die kunnen geven tov agressie, of bijvoorbeeld mars in schorpioen, op dit moment proberen ze die mensen wel te helpen, zoals bijvoorbeeld iemand met te krachtige energie die in de problemen kwam in de jeugd bijvoorbeeld als hulpverlener kan werken om lastige pubers weer te helpen enzo, maar hadden die lastige pubers niet al in een veel eerder stadium hun eigen energievorm moeten leren en accepteren?

Aangezien men kracht voorop stelt, zoals in de natuur, maar dan worden we weer dieren, net zoals kabinet rutte, we lijken wel weer dieren te worden dan.
Ken je jezelf? fysieke genen en psychen die je van ouders mee krijgt zijn slechts een deel.
Novi
Novi mei 1 '12
@Erix, ik geloof dat ik de kern van je verhaal er heb kunnen uithalen. "Ken je jezelf wel als je je geboortestand niet kent? zoiets"

Alleen ik snap even niet helemaal hoe het nu past bij het wel/niet zwanger worden. Ik wil het graag wel iets beter begrijpen omdat ik denk dat inzicht je altijd verder kan helpen, al is het maar om bepaalde eigenschappen van je te accepteren.

Als maan iets is met emotie en zwanger worden heeft ook met de maancyclus te maken. Hebben die 2 gegevens dan een relatie?
Hoe kan het Gesina helpen de situatie te begrijpen/accepteren?

@Gesina, ik ga er ff vanuit dat jij t ook interessant vind om te weten?

Liefs
Novi
Gesina
Gesina mei 14 '12
ja dat wel ja maar ik snap er nog niet helemaal veel van ja ik kan er een beetje uithalen dat hij bedoeldt dat ik eerst me zelf moet kennen voordat ik een kind krijg ofzo ??

maar goed je zelf echt goed kennen dat doe je je hele leven door want je veranderd als ik naar me zelf terug kijk naar aantal jaren geleden ben ik al een heel ander persoon geworden dus ik denk niet dat je daar echt naar kan kijken of vanuit kan gaan ?

dan zou je nooit een kind mogen krijgen of baren want je zelf kennen zal je nooit doen want je leert en veranderd het hele leven door toch ?
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 14 '12
Zelfs junkies krijgen kinderen frown
Van een junk kun je niet echt zeggen dat die zichzelf kennen, dacht ik zo...

Wat ik wel weet is dat het een leer-proces is waar je nu inzit, Gesina... Als het goed is maakt het jou relatie sterker...
(achteraf gezien dan)
maar zover is het nog niet...
Blijf vertrouwen!
Persoonlijk geloof ik dat alles een doel heeft...
Al is het misschien iets waar je nu niet op zit te wachten...
Pas achteraf zie je soms wat nu het doel van "iets" is

groetjes moonflowertje wink
Gesina
Gesina mei 16 '12
Het maakt zoieso mijn relatie sterker smile
absoluut!!

ik ben er al helemaal niet meer zo mee bezig moet ik zeggen we wachten wel af tot july en als ik dan nog niet zwanger ben dan gaan we traject in misschien ivf of iui dan zien we het vanzelf wel smile

het komt wanneer het komt!!
rosalba
rosalba mei 16 '12
Heyla gesina, ik leef echt met je mee!!!! Want wij proberen al 5 jaar om een kind te krijgen, heb ook al ivf gedaan, maar helaas niks!!!! Sinds kort begin ik het los te laten want was mijn eigen aan het opvreten van emoties, teleurstellingen en frustraties. Nu in jouw geval hebben ze je dat voorspelt en automatisch ga je er naar toe leven. Dus ik kan wel begrijpen hoe ge u voelt.
In mijn geval hebben ze me al een paar keren gezegd dat het voor mij nog niet weggelegd is op dit moment, daarom ben ik mijn leven aan het herpakken, genieten, lachen, plezier maken en zien wat de toekomst brengt.
Ik kan je maar een ding zeggen, geduld!:-) groetjes Rosalba
Gesina
Gesina mei 16 '12
5 jaar shockedjeetje hoe hou je het vol ??

Ja ik weet niet wat ik er van moet denken hoor ze zeggen wel het komt wanneer het komt maar goed als je iets graag wilt ?

ja ik laat het nu ook los het heeft toch geen zin om te piekeren of wat en ook erover

je hebt het niet in het hand namelijk smile

Hoop voor je dat snel zwanger mag raken meid want je hebt nu wel lang genoeg gewacht toch ??.. Petje af voor jou!

Groetjes Gesina
Gesina
Gesina mei 16 '12
ja ze zeggen allemaal dat ik vertrouwen en geduld moet hebben haha dus dat doen we ook smile

heb nu ook een nieuwe doel

ben bezig met fitniss 3x in de week krijg morgen/vrijdag mijn voedingschema

dus zolang ik nog niet zwanger ben blijf ik lekker door trainen en probeer ik een keer mee te doen aan Nl kampioenschap bikinie/fitniss vrouw smile

dus ik werk lekker aan mn lighaam en zie het wel smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 17 '12
Kijk eens aan...

Goed bezig dus!

groetjes moonflowertje wink
rosalba
rosalba mei 17 '12
Heyla ja inderdaad ik hou het vol ja, ik heb eindelijk ingezien dat het nog niet voor mij is op dit moment en probeer nu wat meer plezier te maken, samet met mijn man of met vriendinnen. maar praten helpt wel veel, mijn omgeving steunt me erin om me te laten inzien dat dit niet het ergste is in de wereld en dat je maar één leven hebt en daar moet je het beste van maken!:-) En GEDULD GEDULD GEDULD is wat er moet zijn!!! Leven is oneerlijk, maar is denk ik wel voorbestemd alles!
Voor mij was het zelfs een obsessie geworden een kind krijgen, mijn karakter is ook een beetje zo, als ik iets wil op dat tijdstip hou ik me te hard aan vast, is niet goed!
Dus ik hoop voor jou dat het snel gebeurt, anders kan ik je alleen zeggen, hou je met anderen dingens bezig zoals je nu aan het doen bent!!!:-)
xxxxxx
Gesina
Gesina mei 20 '12
Inderdaad smileKomt allemaal wel goed !!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki