Loading...
nl

Hallo ik ben Erix

Duifje
Duifje apr 8 '12
Whoww wat een hoop informatie! Reuze interessant. Dank je voor alle moeite om het me duidelijk te maken.
(al moet ik toegeven dat het voor mij abacadabra blijft op dit moment) Ik waardeer de moeite enorm.

Ik ben overigens wel van mening dat het positieve uiteindelijk zal overwinnen!.

Lieve groet,

Duifje
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 10 '12
Origineel bericht van: Erix

Nims, ik keek naar dit plaatje en zie nog velden die niet ingevuld zijn, misschien kan ik met astrologie de ontbrekende velden invullen, maar uiteraard is dat dan een suggestie.
Over de goddelijk kwaliteit:
8 is vernietiging
9 is het berekende
10 is de verantwoordelijkheid
11 is de vernieuwing
en 12 is het misterieuze.

Ik snap dat het woord vernietiging van de 8 een beetje beangstigend kan zijn, maar het is iets wat op aarde in de geschiedenis vaak zijn plaats in neemt aan het einde van een tijdperk.
Er zijn op aarde veel culturen opgekomen en weer verdwenen, die paar van de afgelopen 1000den jaren zijn die waar we nog een beetje een binding mee hebben.
Maar zie het als een oud gebouw, die tegen de vlakte moet om het gebouw gewoon oud is, en aan vernieuwing toe is.
Je ziet dan als iets niet meer voldoet, dus vernietigd is al in principe om de functie er van uit de tijd is geraakt, daarna eerst opnieuw berekend kan worden (9), dan er met vlijt en verantwoording aan gewerkt moet worden (10) om daarna de vernieuwing (11) te kunnen hebben.
Als je dan eenmaal in het nieuwe gebouw bent, dan heb je een nieuwe omgeving die je nog moet leren kennen, dus in principe kom je daar dan een 12 (misterie) tegen in de zin van dat je dan nog niet helemaal het nieuwe gebouw kent als mens, tenzij je het gebouw zelf bouwde.
Als je eenmaal een tijd lang in het gebouw bent wordt dat alles steeds gewoner en hoef je niet meer na te denken waar de stopcontacten zitten, de schakelaars, hoe een nieuwe magnetron werkt enzo.
Uiteraard is het hier wat simpel beschreven, en misschien is dit voorbeeld erg stoffelijk.
Maar misschien kunnen we op deze manier dit alles verder ontwikkelen en het compleet maken.
Ik kan je ook vertellen over de tekens 1 t/m12, de huizen 1/12, en hoe complex dat alles is. Ik ben dan ook slechts 1 schakel in het geheel...
Ik ben dan de zon en mercurius in het 9de teken die zich uitleeft in de 8.
Mensen op aarde vernietigen elkaar ook, dan heb ik het niet over de mensen die hier zijn, maar over mensen in het algemeen, en daar staat de 8 centraal.
want die brengt het aan het rollen, en er kunnen dan vele getallen meerollen in die vernietiging.
Ik denk dat de mensheid een weg kan zoeken zichzelf te leren kennen op deze manier en die vernietiging onder controle kan krijgen in dit tijdperk waar geen grenzen zijn in de communicatie met dank aan het digitale smile


Hey dat is heel mooi dat je dit hebt uitgezocht. Ik ben erg benieuwd welke ster / (bij voorkeur, planeet) hoort bij de door jouw ingevulde 10 en 11. Ook de kleuren en vlammen zouden mooi zijn als je die zou kunnen plaatsen.

Bedankt voor het uitzoeken! Mag ik je vragen naar de manier waarop je dit hebt uitgezocht, en hoe je de kwaliteit per straal die er nu staat, hebt kunnen toetsen en verklaren?
Erix
Erix apr 30 '12
Oh hoe je dat uit kan zoeken, dan kan je de planeetstanden van bepaalde data gaan bekijken op de dag dat bepaalde mensen geboren zijn, en hoe die zich door het leven bewegen.
Dan zie je dat de 12 tekens allemaal een boodschap hebben, die hier op aarde niet meer begrepen wordt.

Zo is de kosmos dan in 12 nog grof ingedeeld, aangezien iemand op een dag die stralen in zijn eigen energielijnen kan gaan berekenen, maar geldt dat dan ook voor iedereen?

Ik zie dat Nims aan mij nu vraagt hoe ik dat bereken en met welke straal enz...
Maar in deze mensheid heeft iedereen verschillende energielijnen, dus wat voor de ene mens normaal is, kan voor een ander mens anders aanvoelen.

Hier op aarde blijven is dan eigenlijk het punt waar vanaf dat berekend kan worden. Dat werkt niet met stralen, maar met de standen van de planeten die de stralen van het licht beinvloeden.

Dus tot nu toe 9 planeten in 12 tekens, omdat de dierenriem in 12 is ingedeeld.
Hoe jij voelt en ervaart weet ik niet precies Nims, maar als ik je foto zie lijk je me een lichtgewicht waterteken, die met veel gevoel anderen aan kan voelen (vergeef me als ik er naast zit).

Erix
Erix apr 30 '12
Originally Posted By: Duifje
Whoww wat een hoop informatie! Reuze interessant. Dank je voor alle moeite om het me duidelijk te maken.
(al moet ik toegeven dat het voor mij abacadabra blijft op dit moment) Ik waardeer de moeite enorm.
Ik ben overigens wel van mening dat het positieve uiteindelijk zal overwinnen!.
Lieve groet,
Duifje


Hoi Duifje, ik doe een poging je het 1 en ander uit te leggen smile
Het positief en negatief is aards, we leven hier op aarde als wezens afhankelijk en bestaan grotendeels uit water.
Deze moleculen van water is de chemische verbinding van twee waterstofatomen en een zuurstofatoom die door een higsdeeltje (die zijn ze nog aan het ontdekken in Bern) bij elkaar gehouden worden.
Nu kunnen deze deeltjes positief of negatief geladen zijn, zoals we op aarde het weer zien, zo zie je dat al die moleculen in de lucht bij temperatuursverschillen en of de deeltjes positief of negatief geladen zijn nogal wat gerommel kunnen geven in de atmosfeer, zoals onweer, orkanen enz...
Zo ook in de mens zelf, het positieve en het negatieve is onlosmakelijk met elkaar verbonden, en de mens heeft eigenlijk in de geschiedenis geprobeerd het negatieve onder controle te krijgen, maar dat is enkel plus en min, de 0 is dan de balans tussen plus en min.

Maar wat leeft die mens nu toch allemaal zo uit, aangezien we in de wereld en het menselijk gedrag allerlei vormen tegenkomen die we dan classeren als zijnde positief of negatief.
Nu draaien we op de planeet aarde met nog een stel andere planeten om een ster, de zon onze vaste ster.
Positief en negatief kan je eigenlijk overal op toepassen, wat voor de 1 negatief is kan voor een ander dan positief zijn, zoals het spreekwoord de 1 zijn dood is de ander zijn brood (MARS)
Oorlog is Mars, en dat wordt dan niet begrepen door de mens, aangezien de mens erg bezig was hoe uit te leven, maar niet bezig was met wat uit te leven.

Dus zoals Assad, geboren op 11 september 1965 (Zon stond in Maagd en Mars stond in de vernietigende Schorpioen, dus is het voor die maagd daar positief (dus voor assad en zijn vrienden) om medemensen te vernietigen onder het mom van het is hun schuld (mercurius is dominant hier en mars vernietigend).

En dan hebben we het nog niet over Saturnus, de oorzaken en de gevolgen.
Wat zien we hier gebeuren? Dat iemand als Assad dus gewoon ongecontroleerd zijn vernietigende marsenergie (oorlog en ego) botteviert op een hoop onschuldige mensen.
Mensen die uiteraard allemaal mars energie bezitten, en ook emoties van de maan enz...

Dat is dan waar de mens er niet meer uitkomt, met allah akbar of god en duivel in bewoordingen van de gehele kosmos buiten het aardse leven houden en alles alleen nog maar als aards zien, zodat die types dus de kans krijgen, net zoals assad de macht van zijn vader kreeg.
En geloof me, er zijn maar weinig mensen die dat zo willen, kunnen en durven zien, aangezien in dat deel van de wereld je kop afgehakt wordt als je dat over de president zou zeggen, dus zien we dat er iets mist in deze wereld.

Wat missen we in deze wereld? het galactisch denken missen we in deze wereld, met alle narigheid van dien, aangezien de tekenen totaal niet begrepen worden.
Zo zien we op 30 april 2012 dat ban ki moon uiteindelijk maar zegt, in Syrie moeten ze het zelf maar zien te stoppen, maar Mars is daar dus al zich op die ongecontroleerde manier aan het uitleven, en de mensen die familie verloren omdat er ineens op hun geschoten werd, dus mensen die niet eens met die machtsgeilheid te maken hadden, blijven emotioneel keihard geraakt daar in staan (de maan) en daar worden dus ook weer vele tekens hard geraakt, zodat mars over een tijdje vanuit een andere hoek weer hard terug gaat slaan, omdat oorzaken en gevolgen daarin vergeten werden.

Kortom, wij leven in Nederland, een land die hoort bij het zogenaamde rijke westen, en die hebben de meest geavanceerde legers, tot er weer iemand hen inhaalt, want het is de race van Mars.
Je ziet dat mensen altijd blijven strijden, zo zag je dus in 1945 toen zogenaamd hitler was verslagen hoe in de gehele mensheid dat gewoon zich door ontwikkelde, toen werd het een wapen wedloop tussen oost en west, en na de jaren 90 is dat allemaal zich weer aan het verplaatsen.
Dus oorlog is mars, en als de mens dat niet leert begrijpen en de mensen blijven zoals in syrie steeds weer in onwetendheid slaafs aan machtsgiele types die alles willen domineren en bezitten zoals Assad, dat kan in het westen ook, dan blijft het eeuwig oorlog, elkaar afmaken, al dan niet of je dat als positief of negatief ervaart, want in nederland leer je dus spreekwoorden op school, zonder dat je weet waar dat vandaan komt:

Eerlijk word je niet rijk (Mercurius)
De 1 zijn dood is de ander zijn brood (Mars)
als het varken verdronken is dempt men de put (saturnus)

Dus als de 1 zijn dood het brood voor een ander betekend, en je dat de kinderen leert, leer je ze niet delen, je leert ze strijden, en bewerkt in een spreekwoord de 1 zijn dood als iets positiefs voor die ander, zo leert de mens dus eigenlijk helemaal niks dan een soort dierlijk gedrag.

De mens leert niet omgaan met de energie zoals die is, maar zoals het wordt voorgeschoteld in te simpele woordjes zodat je als onderdeeltje van de grote machine ECONOMIE en MAATSCHAPPIJ een rol vervuld, verder wordt er niet gekeken naar hoe jij precies daarin staat, dat is je eigen probleem, kortom, wij leven in een gevoelsarme wereld na een grove holocaust van adolf hitler en je moet met je energie het allemaal zelf maar uitzoeken, kom je daar niet uit dan hebben ze voor jou de farmaceutisch industrie, die maken dan pillen die jou hersens zodanig manipuleren, zodat ze je kunnen laten leven met een kunstmatige glimlach op je mond, tussen al die kerncentrales en vervuiling.

Dus de wereld is toe aan een bewustwording op onderstaand site kan je lezen over de planeten, de huizen, de tekens en de elementen:
http://middelpunt.forum2go.nl/
Veel succes smile
Erix
Erix apr 30 '12
Ik zal je een maatschappelijke pijn laten zien in de vorm van de gebeurtenissen in amsterdam, een Robert M die al in andere landen veroordeeld is geweest, maar in Nederland gewoon aan het werk kon in een kinderdagverblijf:

Toen die man geboren werd stond mars in leeuw en saturnus in schorpioen:
Uw Mars in Leeuw

Met de planeet Mars in Leeuw beschikt u over een groot energetisch potentiaal, en u bent van plan en in staat om uw creatieve talenten tot uitdrukking te brengen. U vertelt andere mensen graag hoe het moet, en zij hebben daar meestal helemaal ook niets op tegen, omdat ze uw autoriteit respecteren. U zou daarmee alleen niet moeten overdrijven; anders hebt u spoedig geen vrienden meer, maar alleen nog lakeien.

U beschikt over een groot zelfvertrouwen en kunt goed op de voorgrond treden. Misschien hebt u talent voor toneelspelen, omdat volgens astrologisch onderzoek veel toneelspelers en -speelsters de planeet Mars in Leeuw hebben. Daarnaast bent u vol ondernemingslust, waarbij vooral acties met kinderen u veel plezier opleveren. Het ontbreekt u niet aan eerzucht, en hebt u zich een doel in het hoofd gezet, dan zou u daarvoor ook volhardend kunnen werken, vooral wanneer het uw populariteit zou verhogen. U zou zich wel af en toe moeten afvragen wat u vanuit uw eigen behoeften wilt bereiken en wat alleen show voor anderen is.

Waarschijnlijk hebt u sterke geslachtsdrift die in veel romances en affaires tot uiting komt. U bent tot hartstochtelijke gevoelens in staat, maar als man zou u ook tot macho -gebaren kunnen neigen, wat enigszins overdreven zou kunnen overkomen. Dan zal het uw taak zijn om uw ijdelheid onder controle te krijgen en enigszins bescheidener te worden.

Uw Saturnus in Schorpioen

U kunt heel koppig zijn, en u rent liever blindelings naar uw verderf dan dat u een welgemeende raad ter harte neemt. Niets neemt u gemakkelijk op; overal zoekt u de zin en diepere betekenis van, waarbij u echter helaas overdreven serieus en egoïstisch te werk gaat. In plaats van gezonde humor hebt u liever ironie en sarcasme, waardoor u soms heel erg bits overkomt en andere mensen zou kunnen afschrikken. Misschien bent u ook fatalistisch of gelooft u helemaal nergens meer in, want u hebt uw grote geestelijke krachten nog niet ontdekt. Van anderen verlangt u veel, en ook zelf kunt u zwoegen totdat u er bij neer valt, om uw eerzuchtige doelen te bereiken. Financiële geschillen of boedelscheidingen zouden de overhand kunnen nemen. Soms werkt u misschien ook met onredelijke middelen, en het zou kunnen zijn dat men u al uit de weg gaat.

Toch hoeft het niet altijd zo ver te komen. Wanneer u uit uw ervaringen de desbetreffende consequenties hebt getrokken, zou uw gelaatsuitdrukking heel snel moeten opklaren. U kunt verantwoordelijk met alle bestaansmiddelen omgaan, hetzij van uzelf of van andere mensen. Wanneer het moet, grijpt u in nood geraakte mensen ook wel eens financieel onder de armen. U bent heel bekwaam in het zakendoen en zou daarom in het bankwezen, de handel of op het gebied van de belastingen beroepsmatig werkzaam kunnen zijn. Met uw ijzeren doorzettingsvermogen en uw grote zelfdiscipline zou u ook succes kunnen hebben. Uw wilskracht zorgt ervoor dat u elk doel bereikt dat u op het oog hebt, wanneer u het maar wilt.

Ook die man die zijn dochtertje van 11 zwanger maakte in groningen had al voor hij de voogdij kreeg over zijn kind zedendelicten op zijn naam staan.
Zou jij je kind naar een kinderdagverblijf brengen waarvan jij weet dat ze niet beschermd worden?
niet met camera's, wat allemaal in de huidige tijd kan, maar geld kost, en geld vele malen belangrijker schijnt te zijn dan mensen in deze economie, en het feit dat je je kind bracht naar iemand die geboren is met Saturnus in schorpioen, en waarvan al bekend had kunnen zijn door aardse taferelen die de man al eerder uitleefde, en men schijnbaar liever in een droomwereld blijft leven waar men de kinderen leert:
Als het varken verdronken is dempt men de put?

Ai ai Nederland.... Hoe leren ze mensen hun marsenergie inzetten? niet echt per individu, terwijl iedereen daar dus verschillend in is.
En de lijnen zijn op die manier te volgen, het gebrek aan communicatie van mercurius, die dan alleen maar aan rijkdom denkt, is dan een feit.
Andere figuren uit het nieuws met de planeet mars in Leeuw tijdens hun geboorte zijn Pim fortuyn, Theo van Ghog en Joran van der sloot.

En dan zie je joran van der sloot, dan zie je de maan(emoties) in het aan saturnus toegekende teken Steenbok (oorzaken en gevolgen)
Adolf hitler had ook de maan in de koude steenbok, nu kan de mensheid daar mensen mee om leren gaan, als dat niet te veel moeite zou zijn, en het geld op zou leveren, maar dat is dus het funeste ervan, de mens in deze tijd is pas slim als die snel geld verdient, de rest wordt doorgaans als dom neergezet.
Emuca
Emuca apr 30 '12
Hoi Erix, welkom hier! Super interessant, die astrologische bijdragen van jou!
Erix
Erix mei 1 '12
Dankje Emuca, als de mens dat verder ontwikkeld kan men het hoofdstuk religie af sluiten en proberen de mensen op een vredevolle manier neer te zetten, helaas gebeurd dat nu niet.
En zolang hebzucht niet onder controle wordt gebracht en maar niet wordt begrepen dat niet iedereen over zulke geweldig krachtige energie zoals de heer henk kamp bezit, vrees ik het ergste.

Men zal religie in de huidige vorm moeten stoppen, wil men wereldvrede, men zal meer moeten accepteren en legers niet meer inzetten omdat ze nu eenmaal zo'n geweldig leger hebben, en wat moet je er anders mee?

Wil men vrede dan zal Shell niet snel de prijzen van brandstof omhoog moeten knallen omdat er in het midden oosten wat oorlogstaal heen en weer gaat.
In een wereld waar 11 9 2001 wel erg goed uitkwam voor Shell, die waar de 2 religies vochten, ze met de olie uit het grootste olieveld ter wereld in irak er vandoor kunnen gaan.

Ik zal je een paar spreekwoorden leren die ze hier in kinderhoofdjes durven te plempen massaal op scholen:

Eerlijk word je niet rijk (mercurius)
De 1 zijn dood is de ander zijn brood (Mars)
Als 2 honden vechten om 1 been loopt de derde er mee heen (Mars en mercurius)
Als het varken verdronken is, dempt men de put (saturnus)

Dus wanneer stopt men eens kinderen voor te liegen met kadootjes van de sint als ze braaf zijn en oei oei als ze stout zijn ze van piet met de roe krijgen en mee naar spanje moeten?

Dus zolang de leugens van mercurius gewoon hun ongecontroleerde gang kunnen gaan, varen ze met oorlog (Mars) er op handelsniveau er zeer wel bij.

En daar gaat het dan ook om he, dat we allemaal leren scheit hebben aan elkaar zonder maar iets van de mens zelf leren begrijpen, want dat is al meer dan 800 jaar verboden.
En nu, nu zitten we dus tussen de kerncentrales, en de CDA wil er nog wel eentje bij bouwen samen met de VVD.
In duitsland heeft men geen 60 jaar vergaderen nodig om een stukje snelweg aan te leggen, in nederland komt dat voor.

In duitsland hadden ze geen jaren nodig om toen de technologie er was zonnepanelen op de daken van de huizen te bouwen, in nederland wel, want in nederland gaat het vooral om wie er rijk worden, en worden de zakken nog wel gevuld van de juiste personen?
Dus daarom loopt nederland met energie zo ver achter op duitsland, die nu langzaam de kerncentrales aan het afbouwen zijn, dus de duitsers, die zijn slim.
Vooral na 11 maart 2011, zitten wij hier in nederland met een wilders rutte en verhagen, en die bouwen er rustig nog een centrale bij hoor, no problemo, als de rijken maar vooral nog rijker worden, en de gewone mensen vooral maar blijven betalen, dat is in nederland 2012 het geval

Je kent vast de uitdrukking wel, van die slimme nederlandse handelsgeest nietwaar?
Nou, dat leerden ze van de joden en ze hebben het zelf echt niet bedacht hoor, ze leerde gewoon van de joden ooit MERCURIUS:

Mercurius - De mentale uitdrukkingsvorm

De planeet Mercurius beweegt zich vanaf de aarde gezien ongeveer even snel als de Zon, wat echter misleiding is, want zij heeft voor een omloop om de Zon ongeveer 88 dagen nodig. Haar afstand tot de Zon bedraagt ongeveer 59 miljoen km, en met een diameter van 4840 km is zij kleiner dan de aarde. Zij kan zowel morgen- als Avondster zijn. In de horoscoop kan zij hoogstens 28 graden vanaf de Zon staan, zodat voor een aspect met de Zon alleen een conjunctie in aanmerking komt.

In de mythologie fungeerde Mercurius ofwel Hermes als de bode der goden, die zich met het berichtenverkeer bezig hield. Daar hij verstandig was en goed kon praten, werd hij ook de god van de handel. Hij had er zelfs plezier in om anderen te bedriegen, zodat de dieven en ander gespuis hem als hun god vereerden.

In de astrologie staat Mercurius voor onze aanleg tot communicatie, het analytische verstand, de zakelijke aanleg, het praktische denken en de slagvaardigheid. Als morgenster wordt zij aan het teken Tweelingen toegekend, als Avondster aan het teken Maagd.

Dus in nederland, daar wordt je als slim gezien als je met leugentjes stinkend rijk kan worden, want we leerden op school al, eerlijk word je niet rijk nietwaar????

kortom, dat nu kinderen van 10 jaar oud dronken in coma in het ziekenhuis terrecht komen, het is allemaal zo nederlands nietwaar????

dus niet alle kinderen kan je zonder drank en drugs leren dat ze een plaat voor hun hoofd moeten hebben nietwaar? dat gaat niet. sommigen, zoals de maan in kreeft, die kunnen niet zomaar hun gevoel afsluiten en als economisch robotje in deze cultuur fungeren.
En dan heb je in nederland eigenlijk wel dikke pech, want in het bejaardenhuis treiteren de oudjes nog steeds elkaar weg, dus in nederland, mensen lekker dom houden, kunnen ze geweldig aan verdienen... en de macht en het geld houden he, ook belangrijk schijnbaar.
Maar bij crisis zijn ineens de zwakke weer zoals in de natuur, en had je natuurlijk met leugentjes je wel flink moeten verijken, of dat je je collega's wegtreitert omdat als het om geld gaat de mens ineens een totaal ander wezen is, vreemd nietwaar?
En doe je niet mee????? dan hebben ze voor jou de farmaceutische industrie, die dan jou pillen wil verkopen, in nederland noemen ze dat HULPVERLENEN.

haha, groetjes van Jupiter.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki