Loading...
nl

2 dromen. Iemand enig idee?

Outpost76
Outpost76 apr 5 '12
Laatst een vage droom gehad.

Ik reed op mn scooter onderweg naar huis. Ik kon mn appartementje al zien. Plots een mega explosie achter het complex. ik schrok uiteraard maar reed gewoon verder. Op een gegeven moment kwamen de brokstukken voor me op de weg die ik nog net kon ontwijken en het moment erna sta ik ineens in een huis in een ander gedeelte van de wijk te praten met iemand die ik niet zie. Ik kende het huis niet maar we hadden het over de explosie. Ik zei : 'Ja, ze zeggen dat het een gasfles was maar daar geloof ik niets van.' De ander was het met me eens (zonder woorden) en toen werd ik wakker.

Iemand een idee wat dit bovenstaande moet voorstellen?

Oh en ik heb nog steeds een droom die ik als kind vaak heb gehad in mn hoofd zitten.

Ik lig te slapen op bed en vervolgens gaan de gordijnen wapperen en komt er fel licht achter vandaan. Het volgende moment voelt alles groot aan mn lichaam (en ik ben niet meer in mn slaapkamer). Niet opgezwollen maar toch ook weer wel. Heel vaag om te beschrijven maar het was net (gok ik) alsof ik in een lucht of zwaartekracht arme omgeving oid was. Dat duurde een poosje en vervolgens werd ik wakker. Er gebeurde verder niets (iig niet dat ik me kan herinneren) maar ik was wel angstig gedurende de droom.

Klinkt bij mij als een alien ontvoering oid maar ik weet niet of ik zo iets wel moet geloven.

Iemand?
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 7 '12
Het rijden op een scooter kan staan voor tevredenheid...
Een explosie kan staan voor onverwachte heftige dingen die je ineens kan gaan meemaken...
Je blijft rijden op jou scooter, dus het gene wat er misschien op jou pad komt, daar kun je mee leven, zegmaar...
Je schrikt wel even, maar je komt met de schrik vrij...
Je kan de brokstukken ontwijken smile

Dat het geen gas-fles zou zijn, kan staan voor dat het niet "iets" is wat je verwacht?
ik hoop dat je er iets mee kan tongue

groetjes moonflowertje wink
Serenity
Serenity jun 13 '12
mooie uitleg!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki