Loading...
nl

'Manifestatie' hoe doe je dat?

L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 2 '12
Lieve merudianen,

Graag zou ik jullie verhaal willen horen over de kracht van manifestatie.
Ik merk namelijk bij mezelf dat het 'manifesteren' van dingen mij niet zo goed afgaat (is nog een leerpuntje). Heb de nodige pijnpunten inmiddels van mijn derde chakra (zonnevlecht; plek van innerlijke kracht) af, maar ik merk dat ik het nog steeds lastig vind; 'manifesteren'.
Ik vroeg mij af of er mensen zijn op dit forum die dit proces herkennen, er door heen zijn gegaan, en kunnen vertellen over hun reis daarin.

Liefs!
Delen:
Solaria
Solaria apr 2 '12
haha, ik herken het. heb paar weken geleden een workshop gedaan hierover. en er schijnen wel boeken te zijn over je bestelling bij het universum enzo.

wees duidelijk en helder in wat je wilt.
vraag het kort en bondig, niet er om heen draaien.

het is eigenlijk een mantra die je elke dag doet 6 weken lang, want het schijnt dat je na die tijd wel wat kan merken. je vraagt het en je laat de vraag los. de volgende dag doe je weer precies het zelfde. en echt dankbaar zijn voor wat je wel hebt. wat ook belangrijk is laat de hoe en wat los. jij gaat daar niet over. het komt wel, en grote kans dat jij het niet eens ziet aankomen.

maar het dagelijkse lukt mij ook niet altijd hoor. ondanks dat is het geen wat belangrijk voor mij is en wat mij helpt in mn spirituele ontwikkeling dat is vrij snel. ik ben nog bezig voor andere zaken. maar t lijkt de goede kant op te gaan. maar los laten van wat je in je heeft hebt is eigenlijk het moeilijkste in mijn beleving en het echt dagelijks doen.

Groetjes,

Solaria
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 8 '12
Dankjewel voor jouw feedback!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 10 '12
Wat ook goed helpt is ook ruimte te maken voor je manifestaties in je leven. Want wat er vaak gebeurd is als iemand een manifestatie vraagt, maar eigenlijk niet past in het leven, zal het ook geen werkelijkheid worden.

Dit is een simpel voorbeeld, maar legt wel uit wat ik bedoel: Stel je wil een auto manifesteren. En je doet je best om dit in de energie te zetten. Nu is het echter zo dat je helemaal geen rijbewijs hebt. De auto kan dan ook helemaal niet komen, omdat je er niets mee kunt.

Zo is het dus ook met manifestaties. Onderzoek datgene wat je wilt manifesteren en ontdek of er nog gaten inzitten. De vraag die je jezelf hier kunt stellen is: "Wat heb ik nog nodig, voordat dit werkelijkheid kan worden?"

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki