Loading...
nl

Diana, kan het niet beschrijven

admin
admin mrt 29 '12
hey. ik ben een nieuw forum lid. ik ben heel benieuwd wat er aan de hand is. ik heb nieuwe inzicht nodig in mezelf. wie kan en wil mijn foto lezen?

groetjes

http://www.mijnalbum.nl/Album=V4BLVUKT
Delen:
admin
admin apr 4 '12
Hey.

Is er echt niemand?

Groetjes
admin
admin apr 5 '12
Ach ja. het is jammer.

En toch bedankt voor de moeite

Groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 6 '12
Hoi Diana,

Zie http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/14432/page/#Post14432

Hoe lang moet ik wachten voordat mijn foto gelezen wordt?
Fotolezers zijn net mensen. Dat betekend ook dat wij moeten werken voor ons geld. Soms moeten eten en af en toe slapen. We staan dus niet 24 uur per dag klaar om direct je foto te lezen. Heb dus geduld. Er zijn meer lezers, maar ook voor het lezen moet je het juiste gevoel hebben. Niet iedereen, kan ieder moment van de dag lezen. Heb dus gewoon wat geduld. We doen ons best. We doen het vrijwillig, dus als je daar ook rekening mee wilt houden, heel graag.
admin
admin apr 13 '12
Hoi Diana,

Ehhhh, ik ga het proberen en hoop dat het je nieuwe informatie geeft en dat je er iets van herkent.

Ik zie een prachtig, lief, puur maar vooral onschuldig meisje. Heel sterk! Als je niet zo sterk zou zijn zou je makkelijk een "prooi" kunnen worden voor de verkeerde mensen. Te lief, te goedgelovig, te onschuldig en vooral te mooi. Gelukkig heb je ook een gezonde dosis wantrouwen en die heb je nodig!
Heb je al gemerkt dat iemand je wilde overhalen dingen te doen die jij niet wilde, je op het slechte pad brengen? Ha, toen hadden ze je onderschat! Onder dat lieve, poezelige uiterlijk zit iemand die sterk is. Ze vertrouwt iedereen, is nauwelijks gekwetst en dat komt door dat andere kantje in je ....
Ineens zag ik jouw hoektand, 1 hoektand, groter worden. Alsof het toch besmet is door iemand, toch ietsje minder onschuldig dan je lijkt. Zo'n meiske uit een Dracula-film, dat viel voor de prachtige Dracula, gebeten werd en toen ook half zo werd. Maar het lukte niet helemaal bij jou. Je puurheid bleef, je bent maar een klein beetje geraakt en een klein beetje de "verkeerde kant" op gegaan. Ach, wat is de verkeerde kant, voor Dracula is het geen verkeerde kant, hij had het nodig. Die persoon die jou probeerde over te halen wist ook niet beter, hij heeft het nodig te doen wat hij doet.
Maar, nogmaals, hij had de verkeerde dame! Beetje ben je geraakt, ieniemienie beetje en soms komt het dus in je naar boven, die andere kant. Meestal niet ... teveel moois in je. Het goeie overwint ...

Pffff, wat zeg ik nou allemaal. Neem het alsjeblief symbolisch en lees door de woorden heen. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Komt erop neer dat je het heel goed gedaan hebt! Je hebt jezelf herstelt en het maakt niet uit dat het soms naar boven komt. Je bent een mens! Niemand is perfect en dat hoeft ook niet!
admin
admin apr 14 '12
hey sarah 81, ik snap niet wat u typt. en het is niet waar dat ik maar een beetje ben geraakt. ik ben nog nooit zo diep in de duisternis geweest (door mijn EX!!!!), maar er gebeurt iets met me. ik zit nu middenin een transformatieproces. nadat dit klaar is zal ik sterk zijn. ik zal een compleet nieuw mens zijn nadat de transformatie klaar is
voor de rest snap ik niet wat u schrijft. kinderen zijn onschuldig. volwassenen niet meer. kinderen zijn puur, volwassenen niet meer. ik was een prooi. wat mijn ex betreft, hij is degene die mij heel diep heeft gekwetst. juist omdat ik hem heb binnengelaten (compleet, 1000% en niet 100%). ik ben nog nooit zo diep in mijn wezen gekwetst confused.
die hoektand snap ik niet...

groetjes
admin
admin apr 14 '12
Hoi Diana, Gelukkig weet je dat je sterk zal worden na je transformatie (zoals jij het noemt). Ik vind het heel erg voor je dat je zo diep gekwetst bent door je ex. Misschien sloeg die hoektand/draculatand op hem?

Jammer dat ik je niet verder heb kunnen helpen en dat je niets aan mijn reading hebt. Ik wens je heel veel sterkte!

Lieve groet, Sarah
Pablo
Pablo apr 14 '12
Hoi Diana,

Ik zal in het kort neerzetten wat ik voel bij jouw foto:

Een paar woorden komen als eerst in mij op: geweld, misbruik en manipulatie.
Heb jij je erg aangepast aan de wensen van een ander? Ben jij je anders gaan kleden/ gedragen dan je oorspronkelijk deed? Misschien om de ander te pleasen..? Ben je gemanipuleerd..steeds verder..totdat jij angst kreeg voor de ander?
Jij gaf je goedheid..je onschuld..aan de verkeerde? Ik zie een lieve meid met van nature een zacht karakter, gek met dieren en kinderen..klopt dat?
Ik hoop dat dit niet te direct bij je binnenkomt meis..

Liefs,Pablo smile
admin
admin apr 15 '12
klopt. ik heb alles gedaan wat hij wou van me. en als ik het niet deed, dan kreeg ik de schuld. en ja, ik ben bang voor hem.

ik ben ook gek op dieren en kinderen. maar ben hel afstandelijk als het op kinderen aankomt....

ik weet niet eens of ik ben gemanipuleerd:S. ik weet niet eens of er misbruik is gemaakt van mij.
ik ben heel erg in de war. ik weet niet wat ik moet denken en voelen over mijn ex!!!! en ik vraag me af hoe het komt dat ik me zo sterk in iemand ben gaan vergissen
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 16 '12
Diana...
Ik denk dat jou les hierin is: niets op de aarde is wat het lijkt...
Hoe meer je van iemand houdt, hoe harder de klap zal zijn als blijkt dat "hij" je al die tijd belazerd heeft...
Dan vraag je je af: hoe kon ik zo blind zijn?!
En ik weet hoeveel pijn dat doet!!
Maar ook weet ik dat je over een tijdje zal beseffen dat je blij mag zijn dat je van hem af bent!
Op zo iemand kun je niet bouwen!
Probeer in de toekomst niet weer met dezelfde soort jongen iets aan te pappen!, om het zo maar te zeggen...
Want dat gebeurt zo vaak...
Je trekt zulke figuren aan...
Gelukkig ben je wijs genoeg en merk je duidelijk dat je aan het veranderen bent, (volwassener aan het worden )
Als je nu eens leert meteen om voor jezelf op te komen, dan komt het allemaal wel goed!
doe geen dingen tegen je gevoel in! probeer je eigen leven te leven, ipv dat je je laat leven!
zodra je begint te merken dat iemand je voor zijn of haar karretje probeert te spannen, meteen afhaken!
Want je verdiend zoveel beter dan dat!

groetjes moonflowertje wink
admin
admin apr 19 '12
hey moonflowertje.

wilt u mij een uitgebreidere reading van mijn foto geven?

groetjes
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 20 '12
Hoi Diana...

Wat ik hierboven schrijf is niet als reactie op jou foto...
het is meer een reactie op jou reactie
Quote:
klopt. ik heb alles gedaan wat hij wou van me. en als ik het niet deed, dan kreeg ik de schuld. en ja, ik ben bang voor hem.

ik ben ook gek op dieren en kinderen. maar ben hel afstandelijk als het op kinderen aankomt....

ik weet niet eens of ik ben gemanipuleerd:S. ik weet niet eens of er misbruik is gemaakt van mij.
ik ben heel erg in de war. ik weet niet wat ik moet denken en voelen over mijn ex!!!! en ik vraag me af hoe het komt dat ik me zo sterk in iemand ben gaan vergissen


Ik vind het moeilijk om jou foto te lezen, waarom weet ik niet precies...
Misschien omdat je het zelf niet weet blush

Ik denk dat je je heel makkelijk mee laat slepen met anderen, waardoor je zelf geen duidelijke mening hebt over bepaalde zaken...
Wat belangrijk is, is dat je je op jezelf richt!...
Vergeet je ex...
Leef voor jezelf, en kijk vooruit...
Blijf niet hangen in de negatieve energie van je ex!
Het is vandaag de dag vooral belangrijk om te denken aan jezelf...
niet aan hoe erg je je vergist hebt, maar gewoon dat "hij" bij het verleden hoort, en dat je vooruit leeft...
Je bent vrij om te doen wat je maar wil!
volgens mij heb jij je volledig gegeven aan jou ex...
Deed alles wat hij jou vroeg,
Wat jij zelf graag wilde, heb je diep weg gestopt...
( onderdrukt)
Dit mag je weer tevoorschijn halen...
Het is best moeilijk om te beseffen dat het over is...
Vooral als je dag en nacht voor iemand klaarstond, val je ineens in een soort gat, waar je ineens weer tijd voor jezelf hebt...
Op de foto zie ik een meisje die een hoop verdriet heeft, toch achter dat verdriet zie ik ook een lief, mooi meisje die ontzettend veel plezier kan maken...
opgewekt en vrolijk kan zijn...
Dit meisje heb je weggedrukt, staat op de achtergrond!
Het wordt tijd dat dit meisje weer tevoorschijn komt smile
want dit meisje mag er wezen!

winkGroetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki