Hoi Diana...
Wat ik hierboven schrijf is niet als reactie op jou foto...
het is meer een reactie op jou reactie
klopt. ik heb alles gedaan wat hij wou van me. en als ik het niet deed, dan kreeg ik de schuld. en ja, ik ben bang voor hem.
ik ben ook gek op dieren en kinderen. maar ben hel afstandelijk als het op kinderen aankomt....
ik weet niet eens of ik ben gemanipuleerd:S. ik weet niet eens of er misbruik is gemaakt van mij.
ik ben heel erg in de war. ik weet niet wat ik moet denken en voelen over mijn ex!!!! en ik vraag me af hoe het komt dat ik me zo sterk in iemand ben gaan vergissen
Ik vind het moeilijk om jou foto te lezen, waarom weet ik niet precies...
Misschien omdat je het zelf niet weet
Ik denk dat je je heel makkelijk mee laat slepen met anderen, waardoor je zelf geen duidelijke mening hebt over bepaalde zaken...
Wat belangrijk is, is dat je je op jezelf richt!...
Vergeet je ex...
Leef voor jezelf, en kijk vooruit...
Blijf niet hangen in de negatieve energie van je ex!
Het is vandaag de dag vooral belangrijk om te denken aan jezelf...
niet aan hoe erg je je vergist hebt, maar gewoon dat "hij" bij het verleden hoort, en dat je vooruit leeft...
Je bent vrij om te doen wat je maar wil!
volgens mij heb jij je volledig gegeven aan jou ex...
Deed alles wat hij jou vroeg,
Wat jij zelf graag wilde, heb je diep weg gestopt...
( onderdrukt)
Dit mag je weer tevoorschijn halen...
Het is best moeilijk om te beseffen dat het over is...
Vooral als je dag en nacht voor iemand klaarstond, val je ineens in een soort gat, waar je ineens weer tijd voor jezelf hebt...
Op de foto zie ik een meisje die een hoop verdriet heeft, toch achter dat verdriet zie ik ook een lief, mooi meisje die ontzettend veel plezier kan maken...
opgewekt en vrolijk kan zijn...
Dit meisje heb je weggedrukt, staat op de achtergrond!
Het wordt tijd dat dit meisje weer tevoorschijn komt
want dit meisje mag er wezen!
Groetjes moonflowertje