Loading...
nl

Zeta's

MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 27 '12
Zeta's
De komende Ascensie had voor sommige mensen ook een minder leuk aspect.
Vooral in de jaren '60 - '80 kwamen veel mensen naar voren met de bewering ontvoerd te zijn door aliens

De gecontroleerde media probeerden deze verhalen zoveel mogelijk af te doen als psychische afwijkingen,
maar er waren zoveel getuigenissen, dat sommige wetenschappers er toch serieus onderzoek naar deden
http://www.dalailamafilm.com/cast-john-e...-abduction.html
Vooral het feit dat ook veel kinderen hun ouders vertelden over kleine wezentjes die 's nachts hun slaapkamer binnenkwamen
en hen meenamen naar hun ruimteschip voor allerlei vreemde experimenten, wekte de aandacht
http://aliensandchildren.org/DrawingsofAliens.htm

Veel volwassenen die ontvoerd werden, herinnerden zich dat er bij hen in een soort van slaaptoestand handelingen verricht waren
die gericht leken op de voortplanting.
Er werden zwangerschappen gecreëerd en maanden later ook weer afgebroken, er werden eicellen en sperma afgenomen,
en mensen zagen vreemde laboratoria met grote reageerbuizen in de schepen, die groeiende foetussen bevatten.

Het beeld dat er uit gechannelde berichten en verklaringen van contactees en mensen uit het black ops circuit naar voren kwam,
was dat deze ontvoeringen gedaan werden door de Grijzen.
Dit is het buitenaardse ras dat ook vaak in films en media getypeerd wordt, met kleine lijfjes en grote hoofden met grote,
amandelvormige, zwarte ogen.
Deze beschaving, afkomstig uit het Zeta Reticuli sterrensysteem en daarom ook wel Zeta's genoemd,
heeft de normale voortplanting sinds duizenden jaren afgezworen, en is op klonen overgegaan.

Nadeel van het klonen was wel dat de kunstmatig gecreëerde nieuwe wezens geen ziel meer hadden.
Zodra het nieuws over de universele Ascensie ook bij dit volk doordrong en ze leerden dat wezens zonder ziel niet kunnen ascenderen,
omdat de vibratie van iemands ziel bepaalt in welke dimensie hij verder gaat na de Ascensie, raakten ze in paniek.
Ze zagen immers de uitsterving van vrijwel hun complete volk aan de horizon opdoemen.

Ze besloten een nieuw ras te creëren dat half Zeta en half andersoortig was, dat hun cultuur hopelijk zou kunnen voortzetten na de Ascensie.
Daarvoor zochten ze een onderontwikkeld (en dus weerloos) volk met sterk DNA, en de keuze viel al snel op de bewoners van planeet Aarde.
Er werd een geheime deal gesloten met de machthebbers op onze planeet
http://www.dailymail.co.uk/news/article-...o=feeds-newsxml,
waarbij de Grijzen toestemming kregen voor genetische experimenten met aardbewoners, in ruil voor hoge technologie.

Deze experimenten met mens en dier op Aarde gingen enkele tientallen jaren door.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cattle_mutilation
Naar verluid werd er uiteindelijk inderdaad een nieuwe hybride-soort gecreëerd waar menselijke zielen wel in wilden incarneren.
De actie was dus een succes en de ontvoeringen stopten vrijwel volledig.

Bron: http://hetgrotereplaatje.nl/ET.html#6
Delen:
Marije22
Marije22 mrt 27 '12
Shocking....
Wel interessant, dat zijn dus de Zeta's! Al klinkt het niet echt fijn allemaal..

Bedankt voor al je uitzoek-werk Moonflowertje laughIk lees het graag
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 27 '12
Ja ik vind het zelf ook een beetje eng...
Maar ik begin wel stukje voor stukje het hele verhaal te snappen geloof ik wink
Marije22
Marije22 mrt 27 '12
Ik ook door jou laugh
Maar als ik het goed begrijp is de experimenten op mensen/dieren-tijd voorbij? Vind ik ergens wel een geruststellend idee..
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 28 '12
Volgens mij hebben ze nu iets anders gevonden waardoor er geen menselijke "cellen" meer nodig zijn om "nieuwe" Zeta's te kunnen maken...
Tenminste dat is wat ik eruit begrijp tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 28 '12
Klopt als je het stukje leest uit de geschiedenis van deze aarde:
http://merudi.nl/cgi-bin/cl/index.pl?pag...8_the_zetas.htm

Zij kwamen erachter dat de Aarde het mogelijk maakte dat andere stralen in menselijke lichamen kunnen incarneren.

De eerste Zetas incarneerden in fysieke lichamen en begonnen de Aarde op een nieuwe manier te verkennen. Ze leerden veel sneller met een fysiek lichaam en steeds meer Zetas kwamen naar aarde.


Het is dus niet meer nodig om dna te ontvangen en ermee te experimenteren. Ze zijn daarom ook over gegaan naar ander gebruik van hun technologie:
De Zetas experimenteren nog steeds met de verschillende stralen, maar werden zich wel steeds meer bewust van de belangrijkheid om Aarde zich weer met Lemurië te verbinden. De technologie wordt steeds meer aangepast om de Aarde te behouden of op zijn minst de impact op het ecosysteem te verminderen.
Novi
Novi mei 4 '12
Het zou aardiger geweest zijn als ze gewoon gevraagd hadden om donor cellen.
Of ff een spermabank overvallen?

Dat is toch veel ingewikkelder om te ontvoeren?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '12
Niet als je niet wilt opvallen. De Zeta's hebben er alles aan gedaan om niet ontdekt te worden. Vandaar dat degenen die ontvoerd zijn het meestal via hypnose kunnen terughalen.

Wat wel mooi is dat ik tijdens het geven van een sessie, iemand had die een herinnering had van een aantal zeta's waar hij mee naartoe werd genomen en dat ze hem lieten zien dat deze Zeta's nu sex konden hebben. Hij mocht het aanschouwen en dat was hun manier om te bedanken voor wat ze van ons geleerd hadden. De Zeta's hebben dus weer een manier om te reproduceren terug, zonder dat daar hulp van buiten nodig is.
Novi
Novi mei 6 '12
Ja, dat had ik inderdaad begrepen.
Die man in het filmpje schijnt er wel een trauma van over hebben gehouden.

NiMS: Hoe ben jij tot de stralen informatie gekomen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '12
Ik heb op 28 oktober 2011 de 13e maya schedel verbonden met de andere schedels (in de 5e dimensie) tijdens een zielenreis (of trance reis, zoals die ook wel eens worden genoemd). Nadat deze schedels verbonden waren, kwam er 13.000 jaar aan geschiedenis van de aarde vrij. Ik heb deze geschiedenis in hele grote lijnen ontvangen, om van hieruit de koscmische stralen informatie te kunnen uitschrijven en op Merudi te plaatsen. Daarnaast heb ik ook de taak meegekregen om hier workshops mee te gaan doen, zodat trauma's uit de eerste incarnaties kunnen worden opgelost.

Dus vandaar dat Merudi helemaal is aangepast hieraan en ik nu de kosmische stralen workshop aanbiedt vanuit mijn eigen praktijk.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 7 '12
Wat mij opvalt in het hele grote geheel, is dat alles wat 12 is, eigenlijk 13 hoort te zijn?

Zoals de maan(d_en 13 manen in een jaar, toch maar 12 maanden
12 dierenriemtekens waarvan nu eigenlijk een 13de ontdekt is
in ons zonnestelsel...

er zijn meer dingen die altijd 12 waren die nu 13 blijken te zijn,
alleen kan ik daar nu even niet opkomen shocked

groetjes moonflowertje smile
Novi
Novi mei 7 '12
Ik zie 13 ook heel vaak terug komen.
Ik woon op nummer 13 wink
Mijn zusje woont op 13 smile


Waarom onze kalender 12 maanden heeft is mij het meest onlogische van alles.
Elke vrouw had er gewoon 13 maanden in een jaar gepropt denk ik. Was meteen handig.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '12
12 is logisch als je het kijkt vanuit cirkel perspectief. Namelijk een cirkel heeft 360 graden. Waarom 360: De Babyloniërs hadden ontdekt dat het pad van de zon tussen de vaste sterren een cirkel was met de aarde als middelpunt, dat is de dierenriem. Zij wisten dat de maan en de planeten ook altijd in de buurt van de dierenriem staan. Zij verdeelden de dierenriem in 360 graden omdat men graag wilde dat de beweging van de zon in één dag één graad is. Dan moet de hele cirkel ongeveer 360 graden zijn.

360 is een veelvoud van 60 Omdat de Babyloniërs in het zestigtallig stelsel rekenden, werd elke graad in 60 minuten en elke minuut in 60 seconden verdeeld. Niet alleen de dierenriem naar ook elke andere cirkel kan in 360 gelijke delen verdeeld worden, en zo kun je ook een volledige omwenteling in 360 graden verdelen. Dit idee werd gebruikt voor het verdelen van de tijd. Het hemelgewelf draait namelijk in één dag om de aarde, om een denkbeeldige as door de poolster. Men verdeelde zo’n totale omwenteling (de moderne sterredag) in 360 ‘tijdgraden’, en uiteraard 1 tijdgraad in 60 tijdminuten, enzovoort. 1 ‘tijdgraad’ is dus de tijd die de hemel nodig heeft om 1 graad verder te draaien, en dit komt ongeveer overeen met 4 van onze klokminuten.

Na de verovering van Babylon door Alexander de Grote hebben de Griekse sterrekundigen de verdeling van de cirkel in 360 graden en de verdeling van de dag in 360 tijdgraden overgenomen.

En waarom is de cirkel dan verdeeld in 12 en niet in 13?

360 / 12 = 30
360 / 13 = 27,69230769230769

Toch een minder mooi getal.
Novi
Novi mei 9 '12
Ik snap het hè, het blijft toch een keuze van ons mensen voor een bepaald model.
Het is ook apart dat onze tijd gebaseerd is op dit sterrendag-model. ER vanuit gaande dat de sterren vast zitten op een bol en rondom de aarde draait.

Dit bedoel je he.


Ik dacht dat ook dat misschien niet 100% klopt vanwege de precessie van de aardas?


Ook hadden we dit kunnen bedenken en nog steeds de keus kunnen maken om 13 maanden in een jaar te doen. èn èn.

Hier is nog een mooi plaatje.

Novi
Novi mei 9 '12
Ik vond nog een mooie.
Serenity
Serenity sep 27 '12
Waarom word de tijd niet aangepast?
Het klopt dan toch niet meer die tijd indeling is dan achterhaalt, waarom passen de mensen dit niet aan?

En als er halfbloedjes hierop aarde rondlopen waarom word er dan niet actie ondernomen door de mensen.
Waarom lukt het de mensen niet om dingen in de aarde te veranderen?
Waarom duurt het zo lang totdat de gehele mensheid een bepaalde evolutie erkennen en ook zichzelf aanpassen hieraan het word toch herkent door mensen en steeds vaker word het ook onderbouwd met bewijzen, waarom passen ze de schoolboeken niet meer aan?

Zoveel vragen na het lezen van dit mooie topic, dank je wel voor het delen hiervan!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki