Loading...
nl

Valerie

Valeriie6
Valeriie6 mrt 25 '12
Ik zit op dit moment niet lekker in me vel en ben benieuwd wat eruit komt.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 25 '12
Hoi Valerie,

Ik wil graag je foto lezen.

Ik heb het gevoel dat je erg op zoek bent naar je roeping en je identiteit. Je hebt je altijd al anders gevoeld dan de mensen in je omgeving en hebt ze nooit echt begrepen. Je ziet dingen anders en in veel meer detail dan anderen en dat vind je moeilijk om mee om te gaan. Waarschijnlijk ben je daardoor dingen in jezelf gaan verdoven en ik vroeg me af of je rookt, of gerookt hebt om hiermee om te kunnen gaan.

Door anderen geaccepteerd worden is iets waar je erg mee worsteld en je hebt het gevoel dat je erg je best moet doen "er bij" te horen. Jezelf aanpassen is wat je in vrij goed geleerd hebt.

Het wordt tijd om het oude los te laten en meer in jezelf te komen en vooral het leven te ontvangen.

Jij mag er ook zijn!

Dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd naar je reactie.
Valeriie6
Valeriie6 mrt 25 '12
Ik rook niet en heb ook nooit gerookt,op dit moment zit ik in een moeilijke periode omdat ik voor de 2e x in 1 jaar tijd werkloos ben en ik er nog steeds niet overuit ben wat ik nu precies wil.

Ik wil graag aardig gevonden worden en door andere geaccepteerd worden meer voor mijn onzekerheid denk ik ook.
Mij aanpassen doe ik altijd indd,waar ik ook ben en ookal heb ik het dan niet naar mijn zin.

Ik heb best veel meegemaakt en vaak pijn gedaan en daardoor ben ik wat meer terug getrokken en daardoor besef ik ook niet dat ik er ook mag zijn.

Kortom .. Je hebt helemaal gelijk op het roken na smile
Dankjewel !
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 25 '12
Mooi dat je niet rookt smile. Het wordt tijd dat je het aanpassen aan anderen loslaat, en jezelf bent. Zoals je zult merken is het in deze tijd niet meer zo makkelijk om dingen vast te houden als je je hiervoor moet aanpassen. Wil je dus meer vastigheid, kies dan datgene waarin je helemaal jezelf kunt zijn.
Valeriie6
Valeriie6 mrt 25 '12
Dankjewel,ik heb er zeker wat aan smile
admin
admin mrt 26 '12
Beter weten, je zou beter moeten weten, tegen beter weten in …. Eigenwijsje ben je en dat maakt jou zo bijzonder. Blijf zoals je bent en probeer niet te veranderen. Lost niets op maar maakt het leven alleen maar ingewikkelder dan nodig is. Lekker eigenwijs blijven en eigenwijs doen. Niemand weet het beter dan jij.
Teleurstelling hoort erbij. Mooi. Leer je van! Niet leuk maar wel nodig. Probeer zuiver te blijven. Je bent bloedzuiver maar probeer het ook te blijven. Door je aan te passen ga je dingen zeggen en dingen doen om erbij te horen en om de dingen te zeggen waarvan je denkt dat mensen ze willen horen. Niet doen! Blijf jezelf. Soms niet leuk voor mensen maar erger is als ze er dadelijk achter komen dat het een groot toneelspel was en jij in elkaar klapt. Toneelspel kan je best lang volhouden maar het is altijd ten koste van jezelf, niet doen dus! Eventjes, voor het goeie doel is prima maar zorg dat je wel blijft weten wie jij bent en waar jij voor staat. Raak jezelf niet kwijt, je bent zo’n mooi mens! Niet aan twijfelen. Als je de ware nog niet bent tegen gekomen om dat tegen je te zeggen zal het niet lang duren voor je die tegen komt. Taak 1 is jezelf accepteren en zien hoe bijzonder je bent. Wie het niet ziet … gemiste kans. Niet voor jou want je wordt op die manier gedwongen andere keuzes te maken en een andere richting op te denken. Het wordt altijd beter, onverwacht maar heel bruikbaar. Blijf bij jezelf en geloof in jezelf!
Valeriie6
Valeriie6 mrt 28 '12
Heel mooi gezegt smiledankjewel.
Novi
Novi apr 3 '12
Hallo Valerie,

Ik was eigenlijk nu niet van plan foto's te proberen lezen, gisteren, eergisteren en van t weekend ook niet. Maar. Ik ben hier via Isebel op dit forum gewezen en elke dag als ik hier ga rondneuzen kom ik weer op jou foto.

Ik heb nu heel bewust de teksten hierboven overgeslagen om mijn eigen weergave zuivert e kunnen tiepen.

Ik zag je foto en vond je lief. En weer, en weer, en weer.
Wat ik je wil zeggen is: " Je bent Lief. En goed. En mag er zijn. Alles is Goed."
Ik hoop dat je die dingen tegen jezelf kan zeggen. In ieder geval voel ik steeds als ik erlangs scroll dat je een liefdevol innerlijk hebt. Misschien is de boodschap wel dat je daar naar mag luisten, naar je liefdevolle binnen. En dat je dat mag zien bij jezelf. Mijn ervaring is dat als je dat doet he leven een stuk makkelijker en lichter lijkt te zijn, terwijl de buitenwereld toch hetzelfde is gebleven.

Hmm en nu toch nog veel getiept voor 1 klein beetje gevoel.
Ik ben benieuwd of dit thema bij je past.
Ik ga nu ook de andere reacties lezen.
Wil je laten weten of dit inderdaad dingen zijn die je nog tegen jezelf mag zeggen?

Liefs
Novi
Valeriie6
Valeriie6 apr 4 '12
Het klopt helemaal,soms heb ik het idee dat ik zelfs een beetje te lief ben voor anderen en dat er dan juist over me heen word gelopen.
En dat ik er mag zijn mag ik indd tegen mezelf gaan zeggen maar dat doe ik nog niet.

Groetjes,Valerie smile
Novi
Novi apr 12 '12
Leuk dat je je erin kan vinden!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki