Loading...
nl

Stem: Wat is jouw oorsprong?

Emuca
Emuca apr 11 '12
Misschien tof om eens in een groepje te doen? smile
Enigma
Enigma apr 11 '12
Lijkt mij ook wel wat Emuca, om het met een groep te doen laugh

Als dat zou kunnen ??? wink

Enigma
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 12 '12
Klopt, ik ben bezig om hier een groepsworkshop voor te organiseren. Ik ben nu bezig om het materiaal hiervoor te ontwikkelen.
Emuca
Emuca apr 12 '12
Ik wil best proefpersoon zijn, mocht dat nodig zijn smile
Enigma
Enigma apr 12 '12
Ja, en dan kijken we hoe het met Emuca afloopt ... hahaha ... wink!!!

"Grapje" tongue!!!

Ik ben benieuwd naar alle ontwikkelingen NiMS
En naar het verslag van Emuca als eventueel proefpersoon smile

laugh
Novi
Novi apr 13 '12
Lijkt mij ook wel gezellig een groepsworkshop.
Ik organiseer zelf ook wel eens workshops maar dan ben ik vooral aan de leraarkant. Dit lijkt me ook leuk om zelf iets te leren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 14 '12
Haha volgens mij heb ik de eerste aanmeldingen al smile. Zodra ik mijn materiaal klaar heb zal ik jullie uitnodigen voor een sessie. Dit is een goede manier om de stralen te ervaren. Deze sessie is overigens wel een betaalde sessie aangezien ik hier zelf ook kosten voor maak zoals ruimte huur, materiaal en goede begeleiding.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 14 '12
Hier een voorproefje van mijn stralenkaarten die ik voor mijn workshop ga gebruiken:



Novi
Novi apr 14 '12
Nou leuk hoor, die foto's! Ben benieuwd.
Je mag ook wel op mijn lokatie komen als je dat leuk vind!
Er zijn altijd wel mensen te vinden voor leuke sessies en oefeningen.
Marije22
Marije22 apr 15 '12
Ik zie een rood lichtje op de onderste foto?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 16 '12
Origineel bericht van: Novi
Nou leuk hoor, die foto's! Ben benieuwd.
Je mag ook wel op mijn lokatie komen als je dat leuk vind!
Er zijn altijd wel mensen te vinden voor leuke sessies en oefeningen.
Dat vind ik zeker leuk! Wat is jouw locatie, de kosten etc? Ik ben wel benieuwd namelijk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 16 '12
Origineel bericht van: Marije22
Ik zie een rood lichtje op de onderste foto?

Dat klopt, leanne was ook een foto aan het maken, en dat rode lichtje is een flitsmeter smile.
Novi
Novi apr 16 '12
Hoi NiMS,
Om even op je vraag te reageren. Ik huur een mooie plek hier vlakbij, in het bos met een groot grasveld en een klein huisje erop voor sanitaire voorzieningen en te koken. Ik probeer steeds een leuk weekend te organiseren voor 50 euro pp. Dat is meestal van vrijdagmiddag/avond tot en met zondagmiddag. Tot nu toe gaat het best wel goed omdat van de deelnemers een bijdrage komt in de vorm van een workshop. Dus bijvoorbeeld ik geef een workshop met intuitieve technieken, hoe je tijdens een healing meer je intuitie kan vertrouwen. De ander geeft een workshop shiatsu houdingen en weer iemand anders heeft een mooie geleide meditatie. Zo komen verschillende kwaliteiten bij elkaar. Ook als iemand nog vrij onbekend is met dit alles heeft die wel eens een ervaring opgedaan om te delen. Iedereen die een workshop geeft krijg ook iets een kleinigheidje als bedankje uiteraard. Meestal is dat iedereen smile

Ik probeer nu met hemelvaart of pinksteren weer iets te doen, alleen tot nu toe zijn we maar met z'n vieren. Erg gezellig maar wel klein hoor!

Ik zal je een PM sturen met wat meer gegevens.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 16 '12
Hey dat klinkt heel mooi. Ik heb je PM gezien dus bedankt! Ik zal tzt reageren als ik wat meer vorm in de workshop heb. Lijkt me super om hier een dag te kunnen besteden. Wat is het maximum aantal mensen die hier kan zijn, en hoe groot is de oppervlakte? Ik heb ongeveer 9 mensen per sessie en daarbij een paar begeleiders.
Novi
Novi apr 16 '12
Het is erg groot. Er kunnen wel 20/25 mensen op. Ook wel meer, maar dan word het heel moeilijk om ook nog iets te eten te maken en dergelijke.
Maar ik probeer de groep rond de 10 man te houden vooral omdat dat een fijne groepsgrootte is. Dus voor 9 klinkt heel goed.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 17 '12
Super! Bedankt voor de uitleg smile
Erix
Erix apr 27 '12
Wat je was en wat je gaat worden kan dan misschien afhankelijk zijn van de constante Nu.
Als je de Nu als constante neemt, is de tijd dus variabel.
En aangezien we op een planeet in 24 uur door alle tekens draaien met de zon aan 1 kant in dit sterrenstelsel, en we om de zon draaien en dat daardoor de zon in 1 jaar in alle tekens heeft gestaan, zo begint het voorjaar in het eerste teken de ram.
Ook de maan draait door tekens, die draait dan in ongeveer een maand door alle tekens, ook mercurius, Venus, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus en pluto doen dat, en nog vele manen van andere planeten en een boel astoïden en meteorieten, dus we leven op een planeet die met veel meer dan alleen de aarde om de zon draait, en de maan om ons.
We zien de maan in vele vlaggen in het midden oosten terug.

Er zijn veel beschavingen geweest.
Onze beschaving in de Nu heeft ook een stand van de planeten om ons heen.
Op het moment dat we geboren worden en voor het eerst in contact komen met het licht van de zon en de sterren en reflectie ervan ben je een onderdeel van een planeet.
Die planeet is een soort communicatiemiddel voor de zon.
Op aarde worden namelijk veel mensen geboren met verschillende standen van de kosmos en de planeten wat gestaag doordraait in de NU, De andere planeten hebben andere tijdzones, maar die kunnen wij als onderdeel van de aarde niet ervaren.
Wel in gevoel, zoals venus je liefde kan laten voelen, en Mars de dapperheid, en mercurius de communicatie, dan kan je stellen dat sterren via ons met de zon communiceren, dat wij als we met elkaar communiseren we eigenlijkenergielijnen hebben liggen vanaf het moment dat je werd geboren naar verschillende delen van het sterrenstelsel.
Het licht van andere sterrenstelsels heeft ons ook al berijkt, en wanneer je galactisch gaat denken in termen van hoe wij als mensen met elkaar communiseren, kan je stellen dat de volgorde van welke energieen bij elkaar passen en welke botsen te vinden kan zijn in de geboorte datum tijd en plek op aarde.

Ik ben bijvoorbeeld geboren op 18 12 1967 om 13:55 in Utrecht.
zodoende kwam ik er achter dat ik een boogschutter ben en de zon en mercurius uitleef in het 8ste huis, het huis van de schorpioen.
Vanuit mijn Venus(liefde) en Neptunus (dromen) in Schorpioen in het 7de huis, het huis van de weegschaal die aan Venus is toegewezen heb ik dus het volgende ervaren.

Toen ik het nieuws keek het afgelopen jaar, toen was er in het nieuws een verhaal over de president van Syrie, en in dat land ging het leger het land in mensen afmaken.
Dat is dus president Assad, Dus ik keek wanneer de gek geboren was.
Hij bleek op 11 september 1965 geboren te zijn, en op die dag, Zon in Maagd, stond de oorlogsplaneet Mars in schorpioen.
Hier laat ik jullie de energie Zon in Maagd en Mars in schorpioen zien.

Uw Zon in Maagd

Mensen die in het teken Maagd geboren zijn, stellen in de regel hun beroepsleven op de voorgrond. De Maagd is het meest realistische van de tekens van de dierenriem. Aan haar heeft men de planeet Mercurius toegekend, zodat zij steeds op zoek is naar kennis die meteen in praktijk kan worden gebracht. Maagden zijn in staat om zeer precies onderscheid te maken, een eenvoudig ja of nee is voor hen niet voldoende.

Daar u van detail houdt werkt u zorgvuldig en exact. Wanorde en slordigheid dagen u uit, u nog meer in te spannen om structuur in uw omgeving te brengen. U kunt van uw werk zelfs genieten en u vervult graag uw plichten, maar u past ervoor op dat u niet uitgebuit wordt. Soms bestaat echter het gevaar dat u uw werk te serieus neemt en de aangename kanten van het leven helemaal niet meer ziet.

U analyseert ook uw omgeving nauwkeurig en u bent in staat om zodanig in details op te gaan, dat het u onmogelijk wordt om in de onderdelen een geheel te zien. Vergeet niet hoe belangrijk het is om de wezenlijke dingen in het leven te herkennen, en niet te lang bij de banale feiten te blijven stilstaan.

Oefent u zich in tolerantie; er bestaat namelijk het gevaar dat u uw eigen opvattingen te serieus neemt. Dit betekent dat u uw ideeën weliswaar energiek en effectief in daden zou moeten omzetten, maar u zou daarbij de mensen die de dingen op een andere manier doen moeten leren accepteren.

Men brengt met het teken Maagd de gezondheid in verband. Omdat u zich veel zorgen maakt zou u erom moeten denken dat u zich daarbij niet uitput, omdat dit tot benadeling van uw gezondheid kan leiden. Tenslotte maakt het niet uit of u zich zorgen maakt of niet, de loop van de dingen kunt u daarmee toch niet veranderen.

Aan de toekenning van het teken Maagd aan het element aarde hebt u te danken, dat u materiële rijkdom en het daarmee verbonden comfort op prijs stelt. Bij het inkopen let u op de kwaliteit, en u verafschuwt goedkope massa-artikelen.

Ook al behoort u niet tot de meest romantische mensen en geeft u zich graag uitgeeft voor zelfstandige eenling, toch steekt er in u een groot verlangen naar geborgenheid. Misschien zou u uw overtrokken eisen aan een partner moeten toetsen.

Vrouwen die onder het teken Maagd geboren zijn, domineren graag in hun partnerschap of het gezin en organiseren de dagelijkse gang van zaken. Maar dit zou u geen slecht geweten moeten bezorgen, het toont alleen uw bereidwilligheid aan om verantwoordelijkheid op u te nemen.
___________________________________________________

Uw Mars in Schorpioen

In Schorpioen kan het potentiaal van Mars zich krachtiger ontplooien dan in enig ander teken. U moet leren om met deze overmaat aan energie zinvol om te gaan, want wanneer u deze voor verkeerde doelen inzet zou dat ernstige gevolgen kunnen hebben. U kunt opbouwen en verwoesten, helemaal naar uw eigen keus, en mogelijk bent u ook van zelfvernietigende tendensen niet gevrijwaard. Uw doelstellingen vallen heel hoog uit; u wilt alles of helemaal niets. Middelmaat of matiging zijn niets voor u, en u zult ook wel altijd opvallen door uw buitengewone uitstraling. Geen risico is u te hoog en geen weg te gevaarlijk, want u houdt van de uitdaging en wilt uw krachten altijd weer bewijzen.

Wie u als vijand heeft is niet te benijden, daar u geen erbarmen kent en heel haatdragend kunt zijn. U vecht tot de ondergang, waarbij u alle middelen heiligt. Is Mars ongunstig geaspecteerd, dan zou u misschien heel gewetenloos en egoïstisch kunnen zijn en niet willen inzien wanneer de grenzen bereikt zijn. Wanneer u echter van uw ervaringen geleerd hebt en rijper geworden bent, stelt u uw kracht in dienst van uw medemensen en zult u alles doen om uw door het geluk in de steek gelaten medemensen weer op de been te helpen.

De seksualiteit speelt een grote rol in uw leven, en daarom zou uw energie op dit gebied het duidelijkst tot uitdrukking kunnen komen. Laat u niet door uw hartstochten verteren en accepteer wanneer een relatie ten einde is, zonder in wraakgevoelens te zwelgen.

Is dat iets?

A space journey met de hubble.
Klik op de afbeelding om de youtubelink te openen:

Enigma
Enigma mei 11 '12
Bevestigd wink
Serenity
Serenity mei 13 '12
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Ik ben een mens smile

Toch zijn er wel andere stralen waar ik me "verbonden" mee voel...

Ben ook mens en die stralen... ach ik weet het niet...
Enigma
Enigma mei 13 '12
Met bevestigd bedoel ik niet Arcturiaan

Maar ik heb een bevestiging gekregen van iets anders smile

En nu valt alles op zijn plek winklaugh
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki