Loading...
nl

Stem: Wat is jouw oorsprong?

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 25 '12
Deel jouw oorsprong en stem:
Delen:
Emuca
Emuca mrt 25 '12
Weet ik niet eigenlijk.... smile
admin
admin mrt 25 '12
Ja dat is wel lastig zeg, kan ik ze niet allemaal aanklikken ;-)

Maar als ik moet kiezen gaat het voor mij tussen Lemuriaan, Engel, Mens of Kristal, maar waarschijnlijk dan toch de eerste, omdat ik er wel al was toen Lemurie bestond maar dat zegt natuurlijk ook niet alles.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 25 '12
Ik ben een mens smile

Toch zijn er wel andere stralen waar ik me "verbonden" mee voel...
Ariel
Ariel mrt 25 '12
Als ik gewoon nadenk zou ik engel zeggen ,maar voel ik de benamingen in dan maakt mijn hart een sprongetje bij Nephilim.
Dat heb ik steeds bij het horen van die benaming.
Misshien betekend het iets anders maar stem toch voor die.


Ik lees nu het boek de geometrie van de schepping en daarin staat geschreven dat de oorsprong van de mensen is door de nephilim en siriers.
Nephilim >>vrouwen en Sirier >>mannen
Dus eigenlijkzijn we DNA technisch allemaal Sirier en Nephilim.
Volgens dat boek dan .
Enigma
Enigma mrt 25 '12
Arcturiaan smile

We are all connected

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 25 '12
Ik heb Engel gekozen smile.
Marije22
Marije22 mrt 25 '12
Ik ga voor engel tongueals ik vasthoud aan wat me is verteld.
Kristal past ook wel goed, aan de omschrijvingen op internet te lezen. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 25 '12
Wel logisch aangezien kristal (christus) en engelen goed samen gaan. Lees de bijbel maar wink.
Marije22
Marije22 mrt 26 '12
Hee ja, al is de bijbel wel een beetje uit de Christelijke point of view winkmaar klopt zo had ik er nog niet naar gekeken
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 26 '12
Christelijk / Christus / Kristal .... Do the math wink
Marije22
Marije22 mrt 26 '12
Wiskunde, houd ik niet zo van tongue

Ik vond op internet nog een leuk stukje over menselijke engelen waarbij ik bij mezelf 9 van de genoemde 10 punten goed vond matchen smileMisschien wel leuk om even te lezen:



Iedereen komt op aarde met een levensdoel en levenslessen, om te leren en te groeien als mens en als ziel. Ook al zijn we ons hier meestal niet van bewust, we kiezen voordat we worden geboren wat ons persoonlijke thema zal zijn in het aardse leven. Dat kan bijvoorbeeld geduld betrachten, mededogen tonen, vertrouwen op jezelf of loslaten van controle zijn. Menselijke engelen voelen naast hun persoonlijke opdracht ook een bredere opdracht: dienstbaar zijn aan anderen.

Vanuit spiritueel perspectief hebben we naast onze aardse familie ook een zielenfamilie waaruit we voortkomen en waarin we zijn opgegroeid als ziel, nadat we als vonkje van het goddelijke Licht werden afgescheiden. Hoewel hij (of zij) nu een menselijk lichaam bewoont, voelt een menselijke engel zich vaak niet thuis in zijn lichaam en niet thuis op aarde omdat hij reeds langere tijd in de geestelijke wereld heeft vertoefd. Toch heeft hij er bewust voor gekozen om nu op aarde te incarneren en een zielentaak te volbrengen.

Veel menselijke engelen zijn hier nu als begeleiders, verzorgers, coaches of therapeuten met ervaring in genezing op allerlei gebieden. Ze hebben vaak onbewust een opdracht aanvaard om nu, in deze tijd van grote energetische veranderingen, helende energie te verspreiden. Om mee te helpen de energie op aarde als collectief naar een hoger niveau te brengen en de energie van individuele mensen te verhogen en hun bewustzijn te vergroten. Maar ook in huiselijke- of familie situaties kunnen menselijke engelen grote betekenis hebben voor anderen en invulling geven hun innerlijke roeping.

Menselijke engelen vertonen veel overeenkomsten maar zijn volgens Doreen Virtue ook nog in verschillende categorieën in te delen, afhankelijk van waar de ziel in het niet-aardse leven heeft vertoefd. Zo heb je geïncarneerde engelen, sterrenmensen en wijzen en combinaties van deze vormen. Wat zijn nu de algemene kenmerken van menselijke engelen:

1. Je hebt het gevoel anders te zijn dan anderen en voelt je vaak vervreemd of afgescheiden van anderen, daarom wilde je je vooral in je jeugd graag aanpassen,vaak ten koste van je eigenheid

2. Je bent (over)gevoelig voor reacties van andere mensen, chemische stoffen en geweld, lawaai en chaos en mensenmassa’s

3. Je hebt het gevoel een opdracht te hebben in je leven op aarde

4. Je hebt vaak frustrerende relatiepatronen die je uitdagen om je kracht op te pakken

5. Je straalt vertrouwen uit waardoor anderen je vaak hun problemen en geheimen vertellen

6. Je ziet er vaak jonger uit voor je leeftijd

7. Je kan een vorm van verslaving hebben of er komt verslaving voor in de familie

8. Je hebt soms oorsuizingen of een hoog geluid in je oor

9. Je bent vaak goed van vertrouwen en vindt het moeilijk om je grenzen te stellen

10. Je hebt vaak last van gezondheidsproblemen, Fibromyalgie, ME of RSI, burn-out of andere energetische klachten.

Als je veel van deze kenmerken herkent, is de kans groot dat je een menselijke engel bent, met een specifieke opdracht hier op aarde. Dit te weten kan ervoor zorgen dat je meer kan gaan begrijpen van je karakter, gedrag en persoonlijke eigenaardigheden en je meer thuis kan voelen op aarde. Je weet dan dat er een reden voor is dat je je anders voelt, dat je er voor hebt gekozen om nu hier te zijn, maar vooral ook dat er in deze tijd meer mensen zijn zoals jij. Dat geeft een gevoel van opluchting en maakt energie vrij om in jouw persoonlijke en spirituele kracht te gaan staan.

Voor mij is deze herkenning de aanleiding geweest om me met mensontwikkeling bezig te gaan houden en om later vanuit deze ervaring de diepgaande Transformatie Leergang te ontwikkelen. Als je in jouw engelenkracht gaat staan, maak je van je kwetsbaarheid je kracht en voel je je gelukkiger, omdat je weer verbonden raakt met je hogere Zelf en de Kosmos en jouw bestemming weer gaat voelen en leven.

Ook als je jezelf niet (helemaal) herkent in bovenstaande beschrijving maar wel een innerlijk verlangen voelt tot verdieping en ontwikkeling biedt deze leergang een goede mogelijkheid tot zelfontplooing en verruiming van de geest. Tenslotte hebben we allemaal de potentie om onszelf te ontwikkelen naar een hoger bewustzijn en de verbinding met de Kosmos, God of Geestkracht (weer) te gaan ervaren in ons leven.

Marleen van Wegberg

Bron: “Engelen op aarde” van Doreen Virtue
Marije22
Marije22 mrt 26 '12
De link hieronder leidt naar een mooie tekst die ook een stukje herkenning kan opleveren smile
En die een beetje richting biedt in de levens van de Engelen-kneusjes onder ons tongue


http://www.gerrit-gielen.nl/overgevoeligheid.htm
Ariel
Ariel mrt 26 '12
Ik heb het boek engelen op aarde gelezen en daar komt ook naar voren dat ik een engel ben.
Een vriendin van mij een Wijze hieronder vallen :geincarneerde tovenares ,hogepriesteres, magiers sjamanen en heksen.
Cialara
Cialara apr 9 '12
Ik ben ze waarschijnlijk allemaal geweest.
Enigma
Enigma apr 10 '12
Dat vroeg ik mij ook af Cialara smile

Stel dat je het (zeker) weet of dat je het gevoel hebt dat je jezelf tot meerdere oorsprongen voelt aangetrokken

Wat moet je dan kiezen als je maar 1 keuze mag maken winksmile???
Bij mij komt zoveel binnen ( Engelen, natuur wezens, G.F. ) dat ik eigenlijk geen keuze kan maken confused

DE keuze waar ik met mijn gevoel het dichtst bij sta zou "Elohim" zijn
Zij staan in contact met de kosmos, sterrenstelsels, planeten, de G.F., het Eterische, natuur wezens en levende wezens
Zij heersen over alle elementen hier op Aarde: Aarde, Lucht , Water en Vuur
En samen zijn wij op weg naar ascentie

Daarom was ik ook heel blij met jou Automatische tekening van mij Cialara
Dat was de zoveelste bevestiging voor mij dat ik veel dingen gewoon "weet" smile

Ik merk dat de meeste het lastig vinden om te kiezen
Waarschijnlijk ook omdat alles in het universum met elkaar verbonden is laugh
l

Groetjes Enigma
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 10 '12
Origineel bericht van: Enigma
Dat vroeg ik mij ook af Cialara smile

Stel dat je het (zeker) weet of dat je het gevoel hebt dat je jezelf bij meerdere oorsprongen voelt aangetrokken

Wat moet je dan kiezen als je maar 1 keuze mag maken winksmile???

Groetjes Enigma

Mooie vraag en de uitleg is makkelijker dan het lijkt smile. Het is namelijk zo, dat we op aarde in staat zijn om alle stralen te integreren in onszelf en daardoor de lessen van de verschillende stralen kunnen leren. Zo kan het best voorkomen dat er enkele incarnaties op een andere planeet hebben plaatsgevonden, om zo volledig deze straal te kunnen leren en ervaren.

Op aarde hebben we de unieke mogelijkheid om al deze stralen te ervaren en met elkaar, in onszelf, in balans te krijgen. Het is daarom niet zo gek dat de verschillende stralen aantrekken.

Wel is het zo, dat je ergens vandaan komt, dus als je het hebt over je oorsprong, is dit de vraag die hier centraal staat.
Enigma
Enigma apr 10 '12
Sorry NiMS ik was net mijn post aan het bewerken omdat ik er heel goed over na heb zitten denken smile

Jij had al antwoord gegeven en nu moet ik weer serieus nadenken tongueHAHAHA !!!
Ik denk ook dat het komt doordat het bij mij altijd veel is wat ik weet, zie, doorkrijg
Voor mij hoort alles gewoon bij elkaar smile
En ik kan het nog niet verklaren eek
Mijn hoofd staat ook niet stil de laatste tijd, het lijkt wel of ik moet blijven denken en informatie moet blijven verwerken wink
Er komt zoveel op mij af steeds heftiger
De gebeurtenissen volgen elkaar steeds sneller op, ervaren jullie dat ook smile
Enigma
Enigma apr 10 '12
Alles wat heviger/intensiever op mij afkomt is wel heel logisch/herkenbaar/verklaarbaar voor mij
Ik kan het alleen niet zo goed verwoorden zoals sommige hier kunnen op Merudi smile
Ik mijn hoofd wel maar naar buiten toe niet

Dat kwam ook mooi naar voren in de tekening van Cialara
Keel Chakra ( communicatie ) ontwikkelen/balanceren wink

Ben ik mee bezig laugh!!!

Groetjes Enigma
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 10 '12
Een tip die ik kan geven om achter de oorsprong te komen is iets dat ik heb ontwikkeld. Dit zijn straalkaarten waar je op kunt staan om zo echt de energie van een straal te kunnen ervaren. In zo'n geval zal veel sterker de straal in je kunnen doorstralen om zo in contact te kunnen komen met deze energie.

De kaarten en het workshop materiaal zijn nog in ontwikkeling, dus kan ik nog niet vrijgeven. Je bent welkom in mijn praktijk om een keer een stralensessie te doen, zodat je in deze energie kunt stappen om dit te ervaren.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki