Loading...
nl

Wierook

Diana1979
Diana1979 mrt 19 '12
Ik steek wel eens een wierook stokje op. verschillende geuren heb ik in huis.
Nu las ik gisteren in een boekje van Bénazir is contextuoloog.

Dat wierook entiteiten aanbid... is dat zo?

We hebben wel ( last) van entiteit(en)

mvg Diana
Delen:
Duifje
Duifje mrt 19 '12
Hoi Diana,

Ik begrijp wat je bedoeld. Echter is het zo dat zolang je geen synetshe of zoete wierrook gebruikt er geen entiteiten aangetrokken worden. Want juist daar zijn ze gek op.
Dus als je natuurzuivere wierrook gebruikt zul je daar geen last van hebben.
De entiteiten die je in je huis hebt, zou je kunnen vragen of ze weg willen gaan. ALs ze niet vervelend zijn, kan je ze ook vragen of ze je duidelijk willen maken wat ze van je willen. Misschien is het een overleden bekende van je die eigenlijk alleen maar aan jouw wil laten weten dat hij/zij er is voor je. Maar als het een "Vervelende" is, dus eentje die echt jouw de stuipen op het lijf jaacht die zou je met liefde naar het licht kunnen sturen. Gaan ze niet weg. Dan wordt het tijd om wat rigoreuzer te werk te gaan. Zet alle ramen en deuren open en ga van boven naar beneden elke ruimte in je huis reinigen met salie. (kan je kopen in een natuur winkel, gewoon in de fik steken in een schaal) de rook heeft een geur die entiteiten echt niet prettig vinden. het werkt heel zuiverend. Vergeet vooral de hoekjes niet, zoals onder het dak beschot (kruipruimte.... kasten.. onder de bedden) en als je alle ruimtes gehad hebt kan je in gedachten elke kamer door gaan, en met je gedachten veeg je dan iedere ruimte schoon. Je stuurt ze naar buiten en vraagt of ze jullie vooraan met rust willen laten. Laat de wind maar lekker door je huis heen gaan.
Het lucht enorm op als je dat gedaan heb. Kijk maar hoe je je voelt voor je het doet, en hoe je je voelt direct nadat je het gedaan hebt.

Succes ermee!.

Veel liefs en een (bijna) Lente Groet,

Duifje
Enigma
Enigma mrt 19 '12
Hoi Diana smile

Je zou beter geen syntetische of zoete wierook gebruiken om je huis te zuiveren. omdat dat entiteiten aan zou kunnen trekken, maar niet aanbidden wink.
Wierook is juist heel zuiver.

Hier zijn een paar mooie sites laugh

http://rudolfdewit.com/wierook.html

http://www.hanskraak.nl/28563352 Dit is een site over engelen wierook smile.

http://www.axis-mutatis.nl/Axis-M_kruiden-pag-1.htm

Op je eigen intuitie afgaan wink

Liefs Enigma
Diana1979
Diana1979 mrt 19 '12
Enigma en Duifje bedankt voor jullie antwoorden .. ik heb lavendel wierook en sinds kort ook Salie wierook...

Er zijn hier al vers. mensen geweest zie eerdere topics van mij.. om mijn huis te zuiveren tot op heden heeft het niet gewerkt met salie en vragen of hij weg wild gaan.

Ik vind wierook lekker ruiken tenminste die ik heb en steek het oa ook aan omdat ik het lekker vindt ruiken. Maar nu ik dat las van Benazir had ik zoiets van straks blijft hij daarom alleen al.. vandaar mijn vraag

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki