Loading...
nl

Fotolezen

M1988
M1988 mrt 18 '12
Hallo,

Zou er iemand mijn foto willen lezen? En dan specifiek op het gebied van de liefde? Een algemene foto reading is ook goed hoor!


Groeten, M1988
Delen:
Duifje
Duifje mrt 19 '12
Hoiii M1988

Ik wil wel een poging doen hoor.

Als ik naar je foto kijk dan krijg ik een druk op mijn voorhoofd.
En ik voel een intens verdriet opkomen.
Je hebt heel veel meegemaakt, het is mij niet duidelijk of dat dit leven is of een vorig leven (dat gok ik want anders zou ik dat namlelijk nooit opschrijven) Je doet heel erg je best om het mooie dametje wat je bent (want je bent een schoonheid!) omdat ook te zijn. Maar....... je durft je niet helemaal te geven, je bent trots op wat je bereikt hebt, maar........je weet dat er nog meer komt, en je weet dat je net dat ene niet hebt laten zien. Omdat je het niet durft... er is teveel gebeurt waardoor je je nu niet helemaal meer durft te geven.
Je lacht wel maar je bent niet blij, je zoekt, waar zoek je naar? ik voel een oma?....... had je daar een goede band mee. (of hebt.......) zij weet meer, zij begrijpt jouw, alleen durf je het met haar niet te bespreken, ze kan en wil je helpen, stel je ervoor open.

Ik zie een vlakte met een bultje (soort van molshoop) waar 1 spriet uit naar bo ven komt......

Ik weet niet of je in een relatie bent op dit moment, krijg sterk het gevoel dat dat niet zo is. Daar is een reden voor, je bent druk met jezelf te vinden, wellicht met een studie of het opbouwen/uitbreiden van je carriere (ik ga voor studie) en daar heb je al je energie voor nodig, als je in wat rustiger vaarwater komt dan zul jij de partner die op dat moment het beste bij je past vinden. De relaties die je nu tegenkomt zijn wellicht even leuk.... maar kunnen ze jouw aan?.... of zijn ze zo weer weg? Plukken ze het bloementje en gaan ze er met de buit vandoor?......

** Toen ik dit geschreven heb was ik "ver weg" ik heb het niet nagelezen...... dat laat ik aan jouw over. dit is de eerste keer dat ik het zo doe ik hoop in ieder geval dat jij er wat mee kan. Sorrie als er taalfouten in staan.

Knuff en een lentegroet,
Duifje
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 23 '12
Hoi M1988,

‘Ik ben voorzichtig’ is het eerste wat van jou opkomt in mij als ik denk aan liefde en jou. Tegelijkertijd komt het woordje ‘sharing’ naar boven; de behoefte om vanuit compassie in het leven te staan en dat te delen.

Ik zie dat je in een ‘struggle’ zit op dit moment. Wil jij ook daadwerkelijk uit jouw pijn verlost worden? Durf jij het aan om weer volop deelnemer te worden van het leven. En het leven te vieren? (ook in de liefde)

In hoeverre houd jij vast aan het verleden? Dient dat jou nog wel, die ervaringen die jij ooit/toen had? Ik zie namelijk nog niet gehuilde tranen bij jou. Naar mijn gevoel is het belangrijk voor jou dat je dingen uit jouw verleden gaat loslaten, letterlijk ontladen, zodat je jezelf daarna weer kan opbouwen met nieuwe ervaringen, en vertrouwen.

Naar mijn gevoel ben je op dit moment heel erg (onbewust/bewust) op zoek naar de dingen die jij verloren bent, maar wel onderdeel zijn van jou; ik zie een beeld van jou dat je als het ware allerlei tentakels om je heen uitgooit om dingen naar je toe te trekken. Zegt jou dit wat?

Verder wil ik je vragen om eens contact te maken met jouw innerlijk weten/stem. Jouw ‘inner guide’ is verstopt in donker. Ik zie een beeld voor me dat je letterlijk het luikje mag openen, zodat jouw innerlijke stem naar buiten kan komen. Op dit moment ben je als het ware een buitenstaander binnen je eigen kooi.

Ik zie ook iets raars wat ik nog niet eerder heb gezien bij fotolezingen; maar ik als ik naar jouw foto kijk, zie ik jouw als het ware vier maten groeien in de breedte. Herken jij dit?
Tot slot komt het woord ‘creativity’ naar boven; mijn gevoel is dat dat wat ik jouw wil groeien in jou geboorte mag krijgen. Wat wil jij van jezelf het allerliefste uitdrukken? En doe je dat op dit moment ook?

lfs, l'arbe de vie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki