Loading...
nl

Vreemde droom

Troplinake
Troplinake mrt 17 '12
hoi allemaal


het is weer een tijdje geleden dat ik nog wat nieuws schreef maar nu heb ik toch een vreemde droom gehad. Meestal vergeet ik ze meteen en is het dus niet zo belangrijk maar nu heb ik hem letterlijk helemaal onthouden.

Dinsdag nacht droomde ik dat ik met mijn stiefbroer en stiefvader en mijn moeder aan zee waren. Die zijn al lang niet meer in mijn buurt maar was dus meer zoals het vroeger was. Ik droomde dat we op zo'n picknick bankje zaten en dat mijn moeder en stiefvader weg waren eten halen ergens binnen. Het was daar al aan het schemeren dus was al laat op de avond. Plots zagen ik en mijn stiefbroer een soort tornado komen en wisten dat we niet zouden weg geraken aangezien ik daar ook blijkbaar mijn beperking had en dus op tafel lag zoals ik vroeger als kind deed. We zeiden dat we van elkaar hielden en plots werden we dus mee gesleurd...

Iets daarna was ik dan weer met mijn moeder thuis binnen, ik had het raar genoeg dus overleefd... -_- maar we hadden nog geen nieuws over mijn stiefbroer en stiefvader...
We moesten wachten tot we nieuws kregen maar die kwam er niet.

Even later werd ik wakker en hoorde ik rond 10 a 11U over de gebeurtenis in zwitserland over die bus. had het daar wat mee te maken dat ik droomde dat er veel slachtoffers waren of was het iets anders geen idee...

in ieder geval mijn moeder en stiefvader zijn al jaren uit elkaar en ik hoor mijn stiefbroer zo af en toe via de pc maar verder is het dus niet zo dat we nu nog altijd een gezin vormen...

Wat zien jullie hier in? Is dit iets met een betekenis of gewoon toeval smile

Groetjes
Troplinake / Mieke
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 17 '12
gewoon toeval, is het niet...
tenminste... dat geloof ik niet shocked

alles heeft een doel
net zoals alles een betekenis heeft!
wat de betekenis is, weet ik niet, hoor

groetjes moonflowertje wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki