Loading...
nl

Heeft onbekend een teken achter gelaten?

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 15 '12
Gigantisch DRIEHOEKIG GEVORMD gat in de Corona van de Zon opgenomen door NASA.

Meer info:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...door%20NASA.htm
Delen:
Enigma
Enigma mrt 16 '12
http://www.youtube.com/watch?v=q_0-uzCtKTc&

http://www.youtube.com/watch?v=SlhhXQBlpcQ&feature=related

Mooi hoor NiMS smile.

Ik vond dit er wel bij passen.
Dus als het mag plaats ik het op dit topic.

Dit is zo mooi en interessant dat je wilt blijven luisteren en kijken.
Deze man Nassim Haramein is Physisist en vertelt op een heel indrukwekkende/grappige manier over het universum laugh.

Hieronder een link waarin hij vertelt dat wetenschap en spiritualiteit bij elkaar horen .
"Een betere wereld" zoals hij het noemt.
De onderste is voor mij heel logisch en herkenbaar wink.

http://www.youtube.com/watch?v=0Y5bXdx5UrE
http://www.youtube.com/watch?v=uEsTTrtFBz8&feature=related


Groetjes Enigma
Enigma
Enigma mrt 16 '12
Wat ik hier mooi aan vind is dat, op een logische manier wetenschappelijk word bewezen dat spiritualiteit bestaat smile.
Hij is eigenlijk een goed geaarde spiritualist laugh.


Ik vind het ook een mooi/inspirerend mens wink.
Erix
Erix apr 9 '12
Ja wat mooi zeg, ik zocht even hier en zag dat jullie ook bezig zijn.
Wat zou het mooi zijn als dat voor iedereen de sleutel zou kunnen geven tot zijn/haar eigen innerlijke wereld nietwaar?
Met Enigma had ik al wat contact en voor haar was het ook duidelijk zichtbaar, ik denk dat het voor ons allen wel zichtbaar is.
Op dit forum zijn ook mensen die daar niet afwijzend tegenover staan.
Ik ben daar erg verheugd over, jullie ontkennen dat alles niet en willen dat verder ontwikkelen.
Wat ik met Enigma had op een ander forum is dat ik als boogschutter in het 8ste huis hoe mars midden in de vernietigende schorpioen via een zon in de dominante berekenende maagd in Syrie de macht heeft.
De meeste mensen worden bang als het dan gaat over de minder mooie kanten van de kosmos, die er ook zijn maar we eigenlijk denk ik niet moeten negeren.

Wat zie ik in nederland?
Ik zie rutte als president samen met wilders, verhagen, leers op dit moment de leiding hebben.
Schijnbaar hebben ze de beste papieren, en ik mag dit normaal gesproken nog steeds nergens openbaar maken.

Maar wist je dat Wilders zijn emoties de maan in Ram zijn? nu waren de emoties van khadaffie ook maan in ram, geboortetijden van deze mensen weet ik niet, maar mars in weegschaal van Wilders staat zij aan zij met de mars voor in schorpioen van rutte.
En verhagen, zijn mars in vissen en zijn saturnus in schorpioen moeten niet worden onderschat.
Deze regering eist de vrijheid op ten koste van anderen, dat wat na 11 9 2001 begon op te komen, dus een heilige oorlog werkte wel degelijk, en het westen verloor.

Henk Kamp zagen we bij paul en witteman, oei oei heb je die ogen gezien?
Nu stond mars tijdens de geboorte van henk kamp midden in schorpioen, en eigenlijk vindt hij dat iedereen maar mars in schorpioen moet bezitten, dat is een gevaarlijke ontwikkeling.
Henk kamp is vele malen gevaarlijker dan een wilders, ook al lijkt dat allemaal niet zo.
Mars in schorpioen begint op deze wereld te domineren, wij als mensen moeten dat in de gaten houden en durven zeggen met meer.
Durfen we dat niet, dan zijn nu eerst de zwakkeren in de maatschappij aan de beurt, en strakjes wij allemaal.
Bekijk de geschiedenis eens van de blanke mens, daar komt geen waarheid in voor zoals er ook culturen zijn die dat wel hadden, en hebben bepaalde machtige figuren de waarheid gevonden, dan houden ze het voor henzelf en verbieden ze de andere mensen dat.
Nu leven we in een tijd dat je vrij mag spreken.
Let op:

Uw Mars in Schorpioen

In Schorpioen kan het potentiaal van Mars zich krachtiger ontplooien dan in enig ander teken. U moet leren om met deze overmaat aan energie zinvol om te gaan, want wanneer u deze voor verkeerde doelen inzet zou dat ernstige gevolgen kunnen hebben. U kunt opbouwen en verwoesten, helemaal naar uw eigen keus, en mogelijk bent u ook van zelfvernietigende tendensen niet gevrijwaard. Uw doelstellingen vallen heel hoog uit; u wilt alles of helemaal niets. Middelmaat of matiging zijn niets voor u, en u zult ook wel altijd opvallen door uw buitengewone uitstraling. Geen risico is u te hoog en geen weg te gevaarlijk, want u houdt van de uitdaging en wilt uw krachten altijd weer bewijzen.

Wie u als vijand heeft is niet te benijden, daar u geen erbarmen kent en heel haatdragend kunt zijn. U vecht tot de ondergang, waarbij u alle middelen heiligt. Is Mars ongunstig geaspecteerd, dan zou u misschien heel gewetenloos en egoïstisch kunnen zijn en niet willen inzien wanneer de grenzen bereikt zijn. Wanneer u echter van uw ervaringen geleerd hebt en rijper geworden bent, stelt u uw kracht in dienst van uw medemensen en zult u alles doen om uw door het geluk in de steek gelaten medemensen weer op de been te helpen.

De seksualiteit speelt een grote rol in uw leven, en daarom zou uw energie op dit gebied het duidelijkst tot uitdrukking kunnen komen. Laat u niet door uw hartstochten verteren en accepteer wanneer een relatie ten einde is, zonder in wraakgevoelens te zwelgen.

Henk Kamp is geboren met mars midden in schorpioen...
Ik ga Henk Kamp verder niet veroordelen, maar die man denkt dat iedereen over zulke kracht beschikt....
Ik weet niet in welk huis Henk Kamp deze energie uitleeft, maar worden we nu bang? of kan deze mensheid een soort samenwerking creëeren?

Mensen met minder krachtige marsenergie zijn nu namelijk de dupe, en in deze economie zet men alles tegen elkaar op.
Een VVD uitlating als alles concurerend maken is het creëeren van oorlog.
Ze kunnen vanuit de regering nu zelf van afstand kijken hoe mensen elkaar dood concureren, topmannetjes al het geld in hun zakken steken, en de moderne slavernij is een feit.

Mensen met mars in leeuw (pim fortuyn) staan te trappelen.
Mars in watertekens, mars in vuurtekens, mars in aardetekens en mars in luchttekens.

Ik ben geboren toen mars midden in waterman stond in huis 11.
En ik mag als boogschutter op de planeet aarde in het huis van de schorpioen aanzien hoe mensen elkaar als schaapjes laten bezitten zo niet vernietigen, en religie houdt dat in stand.

Hebben we dan niet alemaal een verantwoordelijkheid, zoals saturnus ons wil leren?
Ik heb er niet voor gekozen om hier zo te zijn, er zijn mensen in deze blanke wereld die op websites anderen wijsmaken dat ze zelf voor dit leven zo hebben gekozen, diezelfde blanken zeiden dat de titanic onzinkbaar was....
Erix
Erix apr 9 '12
Dus eigenlijk zijn de geboortetijden en plekken van mensen de kaart van onze energie en hoe wij dat allemaal uitleven op de planeet aarde.
De kaart van de kosmos....
In deze maatschappij zijn er ook mensen die niet zo diep kunnen denken en zien, dat kunnen we die mensen niet kwalijk nemen, maagden bijvoorbeeld zijn veel beter in de kleine details dan in het totale te overzien, dat neemt niet weg dat ook maagden dit kunnen begrijpen, als die wil (mars) er is.
De ego, de wil van mars leeft zich uit op een manier waaronder veel mensen lijden...
Daar hebben de mensen die lijden niet voor gekozen, dat is wat men elkaar doorgeeft van generatie op generatie.
Ik lees bijvoorbeeld in het boek de bijbel dat de israelieten rond het jaar 0 door de romeinen met hun legers (mars) uit palestina verdreven zijn.
De romeinen zijn daar allang weer weg, maar 2000 jaar later zijn ze er als kleine kinderen elkaar nog steeds het leven zuur aan het maken in die samenstelling van groeperingen.

Ik vraag me af of die mensen daar dat wel willen veranderen, omdat leiders die er wel bij varen, en mensen die er wel bij varen niet zitten te wachten op oplossingen.
Net zoals de wapenhandel op aarde maar doorgroeit en groeit, mars en mercurius hebben dan een macht, en de rest van de planeten worden dan totaal genegeerd.

En jullie hebben ook een deel van de sleutel, jullie snappen ook dat dat zo werkt, maar misschien is het jullie nog niet op deze manier ten oren of ogen gekomen.
Maar de wapenhandel is voor bepaalde machtige figuren uiteraard erg economisch bevredigend...
Erix
Erix apr 9 '12


Hier zie je onze positie in het sterrenstelsel waar onze ster de zon zich in bevind, 1 van de 125 miljard sterrenstelsels.
Als boogschutter ligt mijn lijn van de zon in sagittarius.
Mijn lijn van mars ligt midden in de waterman.
de lijn van mijn emoties liggen in kreeft, op die manier kunnen we met behulp van astrologie misschien duidelijkheid scheppen over het menselijk zijn, dat is namelijk wat we zijn in dit leven, klein en nietig.
Als we gaan dromen of in onze eigen fantasie gaan reizen, reizen we naar???
Dat is dus de kaart, die je met behulp van je geboorte plek en tijd kan uitstippelen per individu.
Bij paul en witteman was ook een blonde vrouw die vertelde over de misstanden in griekenland.
En nadat die vrouw op TV was geweest zijn er types die direct een vals facebook en twitter account aan gaan maken met haar naam en foto, om haar voor schut te zetten, veel twitterberichten ook waarin deze vrouw met doodsbedreigingen te maken kreeg, dat is een teken.
Dat teken moeten we niet negeren.
De geschiedenis wijst uit dat men daarna zegt, wier habben es nicht gewust.
Er zijn wel mensen die het weten. Mars in het 5de huis weet het liever niet, en de maan in schorpioen wil het ook niet weten.
de leeuw en de schorpioen (joran van der sloot en peter r de vries) zijn dan water en vuur.
De leeuw en de vis (theo van gohg en mohammed b) 11 september 2001, dat was de kanteling waarin mars mercurius een klap uitdeelde, via de maan in tweelingen.
de aarde stond toen in maagd.
Het wordt tijd dat wereld leiders en scholen de mensen waarheden gaan leren denk ik, is beter voor het geheel zodat we elkaar leren accepteren in het anders zijn.
Er zijn nog steeds grote groepen op aarde die een andere grote groep dood wil zien.
Hoe gaan wij proberen dat uit te dragen naar onze medemens?
Dus mensen die niks leren, die moeten de put dempen als het varken verdronken is.
Dat er in de bijbel ook uitspraken staan die men toen vanuit astrologisch oogpunt al kon berekenen, is niks nieuws.
Maar zou het niet beter zijn als we marsenergie oplossen door voedsel eerlijk te verdelen?
Zou dat met de huidige technologie al mogelijk zijn?
Of blijft het ieder voor zich....?
We zijn allemaal een klein deeltje, ook henk kamp is een klein deeltje, maar die heeft zich een positie verschaft met zijn kracht waardoor hij dus een soort van groter deeltje wil zijn als de rest.
Maar niet alle mensen zijn hetzelfde.
in de pvda zien we nu samsom, dat is een leeuw met mars in waterman.
Enigma
Enigma apr 9 '12
Ben ik even blij dat ik Mars in Ram heb en Neptunus in Schorpioen laugh

Maar met Mars in Ram heb ik toch nog genoeg Mars energie smile

Dat maakt mij strijdvaardig in het aanpakken van onrecht en problemen wink

Als mensen met Mars mIdden in Schorpioen hun talenten verwoestend gebruiken door angst voor de toekomst te saaien, is dat een voorbode voor macht, onderdrukking en vernietiging.

Daarom komen zoveel mensen in opstand in de wereld
Ze hebben genoeg in angst en onrecht geleefd
De meerderheid van de mens is in slaap gesust , ongevoelig en onverschillig geworden wink

Je hoeft niet lief of aardig gevonden te worden om een goed mens of wat dan ook te zijn
Je kunt beter positieve daadkracht stellen en aardig zijn smile

"Verantwoordelijk" zijn voor de aarde, jezelf en anderen !!!
En iedereen mag/kan dat doen op zijn eigen manier smile

Groetjes Enigma
Novi
Novi apr 16 '12
Zeg ik snap helemaal niks van die astrologie van hierboven.
Wat heeft dat nu met die onbekenden-1 teken te maken?
Hebben jullie wat meer informatie misschien, zodat ik het wel snap?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki