Hier zie je onze positie in het sterrenstelsel waar onze ster de zon zich in bevind, 1 van de 125 miljard sterrenstelsels.
Als boogschutter ligt mijn lijn van de zon in sagittarius.
Mijn lijn van mars ligt midden in de waterman.
de lijn van mijn emoties liggen in kreeft, op die manier kunnen we met behulp van astrologie misschien duidelijkheid scheppen over het menselijk zijn, dat is namelijk wat we zijn in dit leven, klein en nietig.
Als we gaan dromen of in onze eigen fantasie gaan reizen, reizen we naar???
Dat is dus de kaart, die je met behulp van je geboorte plek en tijd kan uitstippelen per individu.
Bij paul en witteman was ook een blonde vrouw die vertelde over de misstanden in griekenland.
En nadat die vrouw op TV was geweest zijn er types die direct een vals facebook en twitter account aan gaan maken met haar naam en foto, om haar voor schut te zetten, veel twitterberichten ook waarin deze vrouw met doodsbedreigingen te maken kreeg, dat is een teken.
Dat teken moeten we niet negeren.
De geschiedenis wijst uit dat men daarna zegt, wier habben es nicht gewust.
Er zijn wel mensen die het weten. Mars in het 5de huis weet het liever niet, en de maan in schorpioen wil het ook niet weten.
de leeuw en de schorpioen (joran van der sloot en peter r de vries) zijn dan water en vuur.
De leeuw en de vis (theo van gohg en mohammed b) 11 september 2001, dat was de kanteling waarin mars mercurius een klap uitdeelde, via de maan in tweelingen.
de aarde stond toen in maagd.
Het wordt tijd dat wereld leiders en scholen de mensen waarheden gaan leren denk ik, is beter voor het geheel zodat we elkaar leren accepteren in het anders zijn.
Er zijn nog steeds grote groepen op aarde die een andere grote groep dood wil zien.
Hoe gaan wij proberen dat uit te dragen naar onze medemens?
Dus mensen die niks leren, die moeten de put dempen als het varken verdronken is.
Dat er in de bijbel ook uitspraken staan die men toen vanuit astrologisch oogpunt al kon berekenen, is niks nieuws.
Maar zou het niet beter zijn als we marsenergie oplossen door voedsel eerlijk te verdelen?
Zou dat met de huidige technologie al mogelijk zijn?
Of blijft het ieder voor zich....?
We zijn allemaal een klein deeltje, ook henk kamp is een klein deeltje, maar die heeft zich een positie verschaft met zijn kracht waardoor hij dus een soort van groter deeltje wil zijn als de rest.
Maar niet alle mensen zijn hetzelfde.
in de pvda zien we nu samsom, dat is een leeuw met mars in waterman.