Loading...
nl

wie wil er eens mijn foto lezen??

sloeberke
sloeberke mrt 13 '12
C:UsersEmelina en LanaPicturesMap Lanaaaaaaatje

hallo ik ben hier helemaal nieuw op dit forum.
graag had ik mijn foto eens willen laten lezen door één of meerdere personen.
heel erg bedankt.

Delen:
sloeberke
sloeberke mrt 14 '12
niemand frown
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 15 '12
Hoi Sloeberke,
Er kwamen bij mij een hoop vragen omhoog: Ben benieuwd of je er iets mee kunt.

-Vraag jij soms teveel van jezelf? Ik heb het gevoel dat je meer mag gaan werken aan ‘geduld’ hebben.
-‘Zie je niet hoe moe ik eigenlijk ben’: Misschien ligt het aan je foto, maar ik zie als het ware iemand voor me die aan de buitenkant/fysiek maar door wil gaan, maar innerlijk dodelijk vermoeid is.
-Ben je in gevecht met je zelf? Of zijn er delen in jezelf die met elkaar in gevecht zijn?
-Voel jij je geconditioneerd binnen jouw thuis/werk?
-Ben je gelovig? Ik hoorde het woordje; ‘Moge god bij mij zijn’. Geen idee waar dat ineens vandaan kwam hihi.
-Ben jij iemand die bevestiging nodig heeft; ik hoor namelijk ook steeds de woorden ‘bevestig mij, bevestig mij’.
-Vind jij het belangrijk om ‘mooi’ te zijn.
-Ook iets met de woorden ‘geef me wat ik wil’ van een mannelijk persoon.
-Ik zie ook nog ‘niet gehuilde tranen/verdriet’ bij jou.
-Heb jij jezelf ‘op slot gezet’. Zegt jou dit iets (bv. Lust)?
-Leef je eigenlijk wel voor 100% voor jezelf of laat je jezelf leven door anderen.
-Waar sta jij voor in jouw leven?
-Wat ben jij ‘beu’.
-Ken jij een ‘Mark’? Die naam kwam ook nog even voorbij.
-In hoeverre zit jij in je hoofd en in hoeverre kun jij contact maken met jouw gevoel (buikgebied, 2de/3de/1ste chakra’s).
-Heb jij het gevoel dat je op ‘eieren loopt’?
-Houdt jij de schijn op naar anderen, terwijl jij je anders voelt?
-Wil jij iedereen maar te vriend houden ten koste van jezelf?

grtjes,
l'arbe de vie
admin
admin mrt 16 '12
Hoi Sloeberke,

Grappige naam; helemaal voor jou. Als ik de naam sloeberke zie denk ik aan een sloddevos en als ik jouw foto zie dan zie het tegenovergestelde. Een hele preciese jongedame, alles moet volgens jouw regeltjes opgeborgen en neer gezet worden. Niet negatief bedoeld, maar als het niet gaat en staat zoals jij wilt word je heel zenuwachtig, lastig voor jou want niet iedereen doet het op jouw manier, de goeie manier, volgens jou. Heerlijk opgeruimd, staat fris en voelt fris. Waarom voelt het de laatste tijd dan niet zo goed? Beetje de controle kwijt misschien? Is er iets gebeurd in jouw leventje waardoor je even niet meer helemaal weet waar alles staat en hoe alles gaat? Gebeuren er ineens onverwachte dingen waar je van in de war raakt? Nieuwe collega, nieuwe buren, nieuwe vriend ... nee, die is er niet hoor ik, niet nieuw. Ik hou het op collega maar misschien heb ik het mis.

Ik voel kou op mijn rug. Voelt niet lekker. Mijn rug is niet meerr gedekt, ik weet niet wat me te wachten staat. Vroeger wel, vroeger wist ik precies wat me te wachten stond maar het duizelt me even. Kou op mijn rug, een ijskoude hand ook. Ik word naar beneden geduwd. Ik word kleiner gemaakt. Ik krijg ook oorpijn, althans, ik voel mijn linker oor en word daar een beetje doof, klein beetje maar, alsof het dicht zit. Wat er links gebeurt hoor ik niet.

Brave meid ... goed gedaan ... wil je zo graag complimentjes of geef jij vaak complimentjes? Meer dan eens geprobeerd en nooit gelukt maar nu is het dan zover. Nog een keer proberen en wie weet kan het nu wel. Ik zak als een plumpudding in elkaar als het niet lukt maar ik moet sterk zijn, sterk was ik altijd en zal ik nu ook zijn. Ik voel een enorme doorzetter, iemand die geen nee accepteert en dus door blijft gaan tot dat ze erbij neervalt. Let goed op jezelf meisje want soms heb je nee en moet je gewoon een andere weg proberen of een weg die er iets naast ligt. Maakt niet uit, stond niet in jouw planning maar dat geeft niet want het kan ook een leuke weg zijn en msischien is deze weg wel de juiste voor jou. Niet op 1 paard blijven wedden. Soms komt het ineens uit een andere hoek en blijkt dat je energie in verkeerde dingen hebt gestopt. Niet erg, heb je ook weer van geleerd maar probeer er ook van te leren. Wat voelt goed voor jou? Het doorzetten en nee krijgen totdat je er zenuwachtig en gesloopt van wordt? Ik zeg niet dat je gelijk moet opgeven als iets niet lukt. Integendeel. Trouwens, opgeven staat niet in jouw woordenboek grinMaar als je iets anders gaat proberen en open staat voor iets anders dan heb je niet opgegeven maar heb je laten zien dat je ruimdenkend bent en open staat voor andere ideëen. Ook kies je dan voor jezelf, omdat je even geen onrust wilt en hebt bedacht dat er meerdere wegen naar Rome leiden. Je komt er wel, echt je komt er wel en je bent geen quiter als je iets anders gaat proberen. Siert je juist! Als een rund steeds tegen een betonnen muur aanknallen is ook niet sllim. Kijken waar de deur zit kan ook. Misschien is er aan de overkant wel een deur en is het terrein erachter wel net zo leuk of misschien wel leuker. Krijg je ook geen pijn in je hoofd van het tegen die muur rammen. Tja, wat zeg ik allemaal..... :|Doet er niet toe dat ik het niet begrijp. Hopelijk kan jij er iets mee!

Groetjes, Sarah81
sloeberke
sloeberke mrt 16 '12
[quote=L'arbe de vie]Hoi Sloeberke,
Er kwamen bij mij een hoop vragen omhoog: Ben benieuwd of je er iets mee kunt.

-Vraag jij soms teveel van jezelf? Ik heb het gevoel dat je meer mag gaan werken aan ‘geduld’ hebben.
-‘Zie je niet hoe moe ik eigenlijk ben’: Misschien ligt het aan je foto, maar ik zie als het ware iemand voor me die aan de buitenkant/fysiek maar door wil gaan, maar innerlijk dodelijk vermoeid is.
-Ben je in gevecht met je zelf? Of zijn er delen in jezelf die met elkaar in gevecht zijn?
-Voel jij je geconditioneerd binnen jouw thuis/werk?
-Ben je gelovig? Ik hoorde het woordje; ‘Moge god bij mij zijn’. Geen idee waar dat ineens vandaan kwam hihi.
-Ben jij iemand die bevestiging nodig heeft; ik hoor namelijk ook steeds de woorden ‘bevestig mij, bevestig mij’.
-Vind jij het belangrijk om ‘mooi’ te zijn.
-Ook iets met de woorden ‘geef me wat ik wil’ van een mannelijk persoon.
-Ik zie ook nog ‘niet gehuilde tranen/verdriet’ bij jou.
-Heb jij jezelf ‘op slot gezet’. Zegt jou dit iets (bv. Lust)?
-Leef je eigenlijk wel voor 100% voor jezelf of laat je jezelf leven door anderen.
-Waar sta jij voor in jouw leven?
-Wat ben jij ‘beu’.
-Ken jij een ‘Mark’? Die naam kwam ook nog even voorbij.
-In hoeverre zit jij in je hoofd en in hoeverre kun jij contact maken met jouw gevoel (buikgebied, 2de/3de/1ste chakra’s).
-Heb jij het gevoel dat je op ‘eieren loopt’?
-Houdt jij de schijn op naar anderen, terwijl jij je anders voelt?
-Wil jij iedereen maar te vriend houden ten koste van jezelf?

grtjes,
l'arbe de vie [/quote


hoi hoi,

in alles wat er hier staat zit je er toch bijna helemaal op moet ik zeggen.
ik ben een persoon die totaal maar totaal geen geduld heeft voor niks eigenlijk.
ik ben de laatste tijd enorm maar dan ook enorm moe,geraak niet meer uitgeslapen.maar komt ook omdat ik met veel te veel dingen bezig ben eigenlijk.
euhm...ik gelovig hmm neje totaal niet eigenlijk,maar denk wel te weten hoe het mss kan komen.
ik mezelf eigenlijk idd op slot gezet voor sommige dingen.
goh voor de moment leef ik mijn leven idd niet voor mezelf maar voor anderen,probeer altijd om goed te doen,en dan maar te zien voor mezelf,iets dat gauw zal moeten veranderen denk ik.
wat ben ik beu,veel te veel om op te noemen eigenlijk.hoe de situatie verlopen is in bepaalde zaken,maw dat ik constant met mijn hoofd tegen de muur loop.
ik ken idd 2 marken,m'n schoonvader en m'n nonkel.
op eieren lopen doe ik al een ganse periode en gelijk wat ik eraan wil doen het helpt me niet echt.
van sommige dingen hou ik me anders voor dan ik eigenlijk ben,ik heb altijd al een muur rond mij gezet mss daarmee.
dat probeer ik te doen maar is soms wel lastig om iedereen tevreden te houden en zwaar.
die tranen die je ziet,kan te maken met bijna 2 jaar geleden dan zijn we ons eerste kindje verloren op een zwangerschap van 5,5maand,mss daarmee.

alvast een hele dikke dank u wel.
sloeberke
sloeberke mrt 16 '12
Origineel bericht van: sarah81
Hoi Sloeberke,

Grappige naam; helemaal voor jou. Als ik de naam sloeberke zie denk ik aan een sloddevos en als ik jouw foto zie dan zie het tegenovergestelde. Een hele preciese jongedame, alles moet volgens jouw regeltjes opgeborgen en neer gezet worden. Niet negatief bedoeld, maar als het niet gaat en staat zoals jij wilt word je heel zenuwachtig, lastig voor jou want niet iedereen doet het op jouw manier, de goeie manier, volgens jou. Heerlijk opgeruimd, staat fris en voelt fris. Waarom voelt het de laatste tijd dan niet zo goed? Beetje de controle kwijt misschien? Is er iets gebeurd in jouw leventje waardoor je even niet meer helemaal weet waar alles staat en hoe alles gaat? Gebeuren er ineens onverwachte dingen waar je van in de war raakt? Nieuwe collega, nieuwe buren, nieuwe vriend ... nee, die is er niet hoor ik, niet nieuw. Ik hou het op collega maar misschien heb ik het mis.

Ik voel kou op mijn rug. Voelt niet lekker. Mijn rug is niet meerr gedekt, ik weet niet wat me te wachten staat. Vroeger wel, vroeger wist ik precies wat me te wachten stond maar het duizelt me even. Kou op mijn rug, een ijskoude hand ook. Ik word naar beneden geduwd. Ik word kleiner gemaakt. Ik krijg ook oorpijn, althans, ik voel mijn linker oor en word daar een beetje doof, klein beetje maar, alsof het dicht zit. Wat er links gebeurt hoor ik niet.

Brave meid ... goed gedaan ... wil je zo graag complimentjes of geef jij vaak complimentjes? Meer dan eens geprobeerd en nooit gelukt maar nu is het dan zover. Nog een keer proberen en wie weet kan het nu wel. Ik zak als een plumpudding in elkaar als het niet lukt maar ik moet sterk zijn, sterk was ik altijd en zal ik nu ook zijn. Ik voel een enorme doorzetter, iemand die geen nee accepteert en dus door blijft gaan tot dat ze erbij neervalt. Let goed op jezelf meisje want soms heb je nee en moet je gewoon een andere weg proberen of een weg die er iets naast ligt. Maakt niet uit, stond niet in jouw planning maar dat geeft niet want het kan ook een leuke weg zijn en msischien is deze weg wel de juiste voor jou. Niet op 1 paard blijven wedden. Soms komt het ineens uit een andere hoek en blijkt dat je energie in verkeerde dingen hebt gestopt. Niet erg, heb je ook weer van geleerd maar probeer er ook van te leren. Wat voelt goed voor jou? Het doorzetten en nee krijgen totdat je er zenuwachtig en gesloopt van wordt? Ik zeg niet dat je gelijk moet opgeven als iets niet lukt. Integendeel. Trouwens, opgeven staat niet in jouw woordenboek grinMaar als je iets anders gaat proberen en open staat voor iets anders dan heb je niet opgegeven maar heb je laten zien dat je ruimdenkend bent en open staat voor andere ideëen. Ook kies je dan voor jezelf, omdat je even geen onrust wilt en hebt bedacht dat er meerdere wegen naar Rome leiden. Je komt er wel, echt je komt er wel en je bent geen quiter als je iets anders gaat proberen. Siert je juist! Als een rund steeds tegen een betonnen muur aanknallen is ook niet sllim. Kijken waar de deur zit kan ook. Misschien is er aan de overkant wel een deur en is het terrein erachter wel net zo leuk of misschien wel leuker. Krijg je ook geen pijn in je hoofd van het tegen die muur rammen. Tja, wat zeg ik allemaal..... :|Doet er niet toe dat ik het niet begrijp. Hopelijk kan jij er iets mee!

Groetjes, Sarah81


ja zo ben ik idd wel,wil alles precies op de juiste plaats,staat het niet goed dan doe ik het liever 10 keer opnieuw,ook als er iets word veranderd achter m'n rug dan zet ik het altijd trug waar ik het had gezet,mss nie echt een goeie eigenschap.er is al heel wat gebeurt de laatste jaren maar het zwaarste was het verlies van ons kleine meid,mss daarmee dat het mij ergens niet te heel veel meer kan/kon schelen.het kan idd een nieuwe collega zijn,ik ben nog maar een paar maanden geleden begonnen op het werk dat ik nu doe.
die complimentjes kunnen wijzen op ons dochtertje van 11 maanden,iedere keer als ons meisje iets nieuws aanleert of doet dan probeer ik haar zo aan te moedigen smile.
als ik een nee krijg dan heb ik het er idd redelijk moeilijk mee,omdat ik eigenlijk altijd een beetje mijn gedacht kreeg vroeger,en dat zal er nog een beetje inzitten denk ik.
een opgever ben ik niet echt en ook nooit niet geweest,als ik voor iets ga dan is het ook geen 100% maar 200% en probeer ik alles tot het is gelukt.

ook heel erg bedankt en idd er zaten ook veel dingen in hoor.
admin
admin mrt 16 '12
Dank je wel voor je compliment!
Jammer dat er niets kwam met een verwijzing naar jullie overleden dochtertje. Vreselijk!!! Sterkte! Je bent duidelijk heel goed bezig!

Groetjes, Sarah81

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki