Loading...
nl

Een boodschap

MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 10 '12
Afgelopen nacht droomde ik, dat ik een vriend van me een boodschap mocht geven, vanuit "gene zijde"...
Misschien omdat ik eergisteren informatie heb lopen zoeken op internet over dit soort zaken, die te maken hebben met boodschappen die "overledenen" doorgeven aan een medium ??

De droom ging in eerste instantie om dat ik deze vriend hielp met het leeghalen van zijn huis...

(dit is in het echt ook gebeurt, 3 weken geleden ongeveer..)
Het was het ouderlijk huis van hem, waar hij al best een lange tijd samen met zijn moeder heeft gewoond.
1,5 jaar geleden kreeg zijn moeder te horen dat ze (kk) had, en ook dat het een aflopende zaak zou zijn,
ze konden niets meer voor haar doen...
Nog geen 3 maanden later is ze gestorven...
De vriend van me had een moeder die altijd alles voor hem deed...
Hij hoefde nooit iets te doen,
Zijn drinken bracht zijn moeder naar boven, als hij dorst had,
zelfs zijn boterhammetjes deed ze nog smeren voor hem, om mee te nemen naar zijn werk... en de administratie,
echt alles deed ze voor hem!
Hij is ouder dan mij.. ( 36 )
En niet eens verstandelijk of lichamelijk gehandicapt
Kortom, hij heeft nooit geleerd om op eigen benen te staan!
Ik heb hem dus 3 weken geleden bij gestaan om de spulletjes die die graag wilde houden, uit het huis te halen omdat de volkshuisvesting en gemeente het zat zijn dat hij geen enkele rekening betaald die binnen komt...
Hij is sinds de dood van zijn moeder een beetje bij de pakken neer gaan zitten, en heeft een hoop verdriet...
Het belangrijkste was voor hem, de afscheidsbrief van zijn moeder... ( die hij al best een tijdje aan het zoeken was geweest) die ik (terwijl ik voor het eerst bij hem thuis kwam vrijwel meteen tussen een stapeltje met van die invul- briefjes van het uitzend- bureau uit pakte...
nou ja, ik tilde een het stapeltje op en vroeg hem of ie op het tafeltje al had gekeken... terwijl ik dat vroeg, bleef hij me zonder een fin te verroeren aankijken, dus ik vroeg: wat?
Het stapeltje wat ik in mijn hand had, hield ik op zijn kop, en precies daar zat de brief... die hij zocht...
ja en toeval bestaat niet smile


Ik ging in mijn droom met hem mee naar huis, en we hebben samen
de brief gezocht... en gevonden!
Op een gegeven moment merkte ik dat de moeder van hem, in mijn lichaam zat, zelf zat ik er ook wel, maar een stukje naar beneden geduwd, zegmaar...
ik had zelf niet de controle over mijn lichaam ¿
Op een gegeven moment zijn we buiten en ik besef daar pas dat er stukjes zijn blijven hangen?
Het voelde even of de zieke plekken van zijn moeders lichaam, als een stempel in mijn lichaam bleven hangen...
Mijn gids vertelde me dat het de bedoeling is dat ik de energie los moest laten...
Omdat dit me zou belemmeren in het gene wat op mijn pad ligt...
Het zou er wel in kunnen, maar het moet er ook uit!

Zolang ik dit als een pitbull bleef vasthouden, zou het mij ook ziek kunnen maken?
Dit heb ik nergens gelezen hoor, tijdens mijn zoektocht op internet!
Een tijdje geleden droomde ik ook al iets waarop deze droom eigenlijk wel aansloot...

Ik heb helaas maar 2 zinnetjes in mijn dromen-dagboek geschreven.... maar wel interessant om hier bij te vermelden:
( ik wilde het precies opschrijven zoals ik in mijn dagboek schreef, blijkt het al 1,5 jaar geleden te zijn 20-augustus 2010)
Ik droomde dat ik kon worden wie ik maar wilde, als diegene maar dood was ?!

groetjes moonflowertje wink

PS ook ben ik de laatste tijd een beetje aan het inlezen op wat regressie of reïncarnatie therapie precies inhoud, en of het misschien iets voor mij zou kunnen betekenen?

Misschien kan iemand me iets wijzer maken over deze droom ?
smile
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki