Loading...
nl

Christusbewustzijn

Enigma
Enigma mei 13 '12
Het Christusbewustzijn

Het gaat hier niet om de kerkelijk variant: de aanbidding van Jezus.

Wat hier uitdrukkelijk bedoeld wordt, is contact te maken met het bewustzijn van onvoorwaardelijke liefde, waar Jezus een afgezant van was. Hij belichaamde het, zogezegd. En met zijn belichaming grondvestte hij het op Aarde. Dat deed hij niet alleen en niet alleen met Maria Magdalena, want er waren er velen rond die tijd, die echter wat minder beroemd zijn geworden. Uiteraard waren de scharen discipelen daar ook voor bedoeld. Helaas heef de kerk het geloof een andere draai gegeven en is zich meer gaan richten op de aanbidding van Jezus, dan op het naleven van zijn bedoelingen en werken.

Het is de kracht van de universele onvoorwaardelijke liefde, die de evolutie van de mensheid voortstuwt. Het is deze energie die jullie van de "poorten van de hel” (die jullie zelf scheppen) weghaalt. De strijd tussen goed en kwaad wordt door deze energie overstegen. Het is namelijk de strijd zelf, die de energie van de planeet verlaagt en liefde tot haat brengt.

Het is geen zalvende energie (christus = gezalfde), zoals jullie die vanuit de kerk wellicht kennen. Het is een energie die werkelijk transformeert, verruimt, liefheeft, in de ruimste zin des woords. Het is een helende energie: heling van trauma's door liefde. Geen oordeel, wel onderscheidingsvermogen over wat het hoogste dient en wat niet.

Zoals gezegd is het een universele energie. Roep daarom de Office of the Christ aan, naast Jezus en Maria Magdalena (zie Helpers uit andere dimensies). Aartsengelen Kadlomiël en zijn partner Bijfana (12de straal).
Uiteraard kun je vooral ook hier de Supreme Creator/Creatress of Hoogste Bron, of hoe je het wil benoemen, aanroepen en bij de Galactische helpers zijn er ook diversen die je ondersteunen (denk aan Cygnus, Andromeda of Arcturius).
Novi
Novi mei 14 '12
Duidelijke omschrijving.
Meer daarover.
Begrip
Begrip aug 13 '12
Soms snap ik dat niet zo goed dat vele zaken vanuit een "christelijk standpunt" worden benaderd. Waarom noemt het niet boeddha bewustzijn? Is dat dan omdat we nog niet in contact staan met die energieën ofzo? We zouden ook de naam van een of andere elf, niet dat ik er ken (haha), kunnen gebruiken hé. Het verwondert mij soms zo dat het zeer vaak omtrent engelen en christus draait...
Begrip
Begrip aug 13 '12
Ik vindt kabouter godorius ook wel kunnen laughhaha
JAKEA
JAKEA apr 17 '13
in de kinderen stopt via schooltjes, dan kan je net zo goed die mensen niks leren, want het is dan ook echt gereduceerd tot rond het 0 punt.




_________________
buy runescape gold|runescape gold|wow gold|Rs gold
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki