Loading...
nl

Oproep: Informatie gezocht

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '12
Hoi Allemaal,

Zoals jullie merken is de Merudi in nieuwe vorm nu opgezet. Graag wil ik jullie hulp om samen de website veel meer inhoud te geven. Zoals je ziet zijn er aan de rechterkant blokjes bij gekomen die verwijzen naar de verschillende rassen en stralen die op aarde aanwezig zijn. Als je erop klikt, kom je op dat gedeelte van de site uit, waarin informatie en een forum te vinden is over dat ras/straal. Nu is er een menu in het midden, waarop veel onderwerpen moeten komen met betrekking tot die straal. Dit menu wil ik graag gevuld zien met verschillende informatie onderwerpen over dat ras / straal.

Hierbij wil ik graag jullie hulp. Ik ben op zoek naar zoveel mogelijk informatie en onderwerpen die gaan over deze stralen. Zouden jullie allemaal willen helpen met het plaatsen van informatie die jullie vinden in het forum over de straal: http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/category/7/NL_De_kosmische_stralen.html Uiteraard met bronvermelding als het komt vanaf een andere site.

Ik zal dan het midden menu gaan vullen met verwijzingen naar deze onderwerpen, zodat er een goed overzicht ontstaat per straal. Met name de Engelse fora zijn nog zeer leeg, dus graag aan ieder het verzoek hier ook aandacht aan te geven.

Willen jullie mij hiermee helpen?
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 3 '12
Tuurlijk smile

groetjes moonflowertje wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 3 '12
nou ^^ ik zeg dat wel zo wijs...
Maar het is best wel pittig moet ik zeggen shocked

Ik geef niet op hoor, dat nooit
Alleen duurt misschien iets langer dan ik gedacht had tongue

groetjes moonflowertje wink
Novi
Novi jun 11 '12
Hoi NIMS,
Ik heb een vriendin die me vanalles verteld over wat ze allemaal zag en voelde tijdens de meditaties. Het gaat allemaal over de Pleiaden zo ver ik het eruit kan filteren.
Het is alleen geen informatie op papier, maar mondeling via haar doorgegeven. Zou het zinvol zijn om dit uit te schrijven?
Wij wilden iets van een film gaan maken, misschien.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 11 '12
Ja dit is zeker zinvol en ik heb het gevoel dat dit belangrijke informatie is. Je kan dit kwijt in het pleiaden forum. Dus graag!
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki