hallo allemaal,ik ben hier nieuw,maar de voornaamste reden dat ik hier ben gekomen,is dat ik ergens mee zit.
Ik ben op zich niet een echte gelover,ik ben niet gelovig opgevoed en ben er meer zo 1 van : eerst zien , dan geloven.
Maar.......er zijn nu een aantal dingen gebeurd hier bij ons thuis,dat ik nu wel eens wil uitzoeken wat het is en hoe het komt?
Ten eerste : jaren geleden heb ik ooit eens gezegd dat ik het jammer vond dat mijn lieve oma nooit heeft mogen meemaken dat ik mijn lieve man leerde kennen,dus laat staan dat ik ermee ben getrouwd en er kinderen mee heb gekregen.Nog geen week later had hij een afdruk van een hand op zijn borst s'morgens,die ONMOGELIJK door 1 van ons gemaakt kon zijn,want dan had je achter het hoofdeind moeten staan en dat kon niet ivm dat hoofdeind tegen de muur stond.
Dit werd door een paranormaal iemand afgedaan als mijn oma die liet weten dat ze wél alles van mij wist.Ok,leuk!Dacht ik en besteedde er verder weinig aandacht meer aan.In die periode heeft mijn man een keer,ook weer s'morgens 3 sneetjes op zijn borst ontdekt,bloedend!En die waren een dag later.....totaal niet meer te vinden!
Ok,verder niet meer mee bezig geweest.Manlief ook weinig,die heeft een moeder die er wel mee bezig is en heeft er zelf daardoor nix mee.
Jaren niets aan de hand geweest,iig niet waar we ons bewust van waren,tot verleden week dus.
Manlief ligt in bed te slapen,ik kruip erbij.Gebeurd vrijwel dagelijks.Ik schrijf nog even in mijn dagboek,rook nog wat en ga slapen.Ik lig net lekker,bezig weg te vallen,valt er een aansteker op mijn oor.Ik had oordopje in dus die brak de val.Maar waar komt die aansteker vandaan?Hij was van mijn man,maar die lag te slapen.We hebben geen plankje oid boven ons bed,dus daar kan hij niet vanaf zijn gevallen.Mijn man bewoog niet,we liggen in een waterbed,dus dat had ik zeker moeten voelen!
Moet ik me nou zorgen gaan maken,wordt ik gek,of is er iets wat me wat wil duidelijk maken?
Ik ben niet bang ofzo,maar voel me regelmatig bekeken en niet alleen , terwijl ik dat wel ben.Is dat achterdocht,of ????
Ik begin nl wel eens te twijfelen aan mezelf.....
Ik hoop ook dat er iemand is die me iets kan vertellen.....wat ik bv wel of vooral niet moet doen en laten....want ik wil geen ellende!!!
Ow en er is hier niemand doodgegaan in huis.
Groetjes,Kathy