Loading...
nl

vraagje : wie of wat is er hier in huis?

mamsiekatje
mamsiekatje mrt 3 '12
hallo allemaal,ik ben hier nieuw,maar de voornaamste reden dat ik hier ben gekomen,is dat ik ergens mee zit.
Ik ben op zich niet een echte gelover,ik ben niet gelovig opgevoed en ben er meer zo 1 van : eerst zien , dan geloven.
Maar.......er zijn nu een aantal dingen gebeurd hier bij ons thuis,dat ik nu wel eens wil uitzoeken wat het is en hoe het komt?
Ten eerste : jaren geleden heb ik ooit eens gezegd dat ik het jammer vond dat mijn lieve oma nooit heeft mogen meemaken dat ik mijn lieve man leerde kennen,dus laat staan dat ik ermee ben getrouwd en er kinderen mee heb gekregen.Nog geen week later had hij een afdruk van een hand op zijn borst s'morgens,die ONMOGELIJK door 1 van ons gemaakt kon zijn,want dan had je achter het hoofdeind moeten staan en dat kon niet ivm dat hoofdeind tegen de muur stond.
Dit werd door een paranormaal iemand afgedaan als mijn oma die liet weten dat ze wél alles van mij wist.Ok,leuk!Dacht ik en besteedde er verder weinig aandacht meer aan.In die periode heeft mijn man een keer,ook weer s'morgens 3 sneetjes op zijn borst ontdekt,bloedend!En die waren een dag later.....totaal niet meer te vinden!
Ok,verder niet meer mee bezig geweest.Manlief ook weinig,die heeft een moeder die er wel mee bezig is en heeft er zelf daardoor nix mee.
Jaren niets aan de hand geweest,iig niet waar we ons bewust van waren,tot verleden week dus.
Manlief ligt in bed te slapen,ik kruip erbij.Gebeurd vrijwel dagelijks.Ik schrijf nog even in mijn dagboek,rook nog wat en ga slapen.Ik lig net lekker,bezig weg te vallen,valt er een aansteker op mijn oor.Ik had oordopje in dus die brak de val.Maar waar komt die aansteker vandaan?Hij was van mijn man,maar die lag te slapen.We hebben geen plankje oid boven ons bed,dus daar kan hij niet vanaf zijn gevallen.Mijn man bewoog niet,we liggen in een waterbed,dus dat had ik zeker moeten voelen!
Moet ik me nou zorgen gaan maken,wordt ik gek,of is er iets wat me wat wil duidelijk maken?
Ik ben niet bang ofzo,maar voel me regelmatig bekeken en niet alleen , terwijl ik dat wel ben.Is dat achterdocht,of ????
Ik begin nl wel eens te twijfelen aan mezelf.....
Ik hoop ook dat er iemand is die me iets kan vertellen.....wat ik bv wel of vooral niet moet doen en laten....want ik wil geen ellende!!!
Ow en er is hier niemand doodgegaan in huis.
Groetjes,Kathy
Delen:
AngelIngrid
AngelIngrid mrt 3 '12
hallo Kathy

er is duidelijk een entiteit die je aandacht wil trekken , kan je oma zijn kan ook een andere entiteit zijn .
ALs je je nog is zo bekeken voelt vraag dan wat voor boodschap ze voor je hebben . Je hebt duidelijkook gaves anders zou je het niet voelen en zouden ze neit proberen je aandacht te trekken . Het is een goede entiteit die daar is die je iets wil zeggen , het is neit iemand waar je bang voor moet zijn
hoop dat je nu een stukje verder bent
toch welkom hier op Merudi
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc mrt 3 '12
Dat iemand je aandacht vraag is wel duidelijk.
Ik denk inderdaad, zoals AngelIngrid ook schrijft, dat je de gave hebt om contact te maken. Echter, je voelt je er helemaal niet "veilig" bij dus dan moet je het ook niet doen. Ik voel ook geen "slechte" entiteit, eerder iemand die wat plaagt (géén plaaggeest -ofwel poltergeist - bedoel ik dan, dat is weer heel wat anders!).
Zoek in je buurt iemand die je hierbij kan helpen en die eventueel je huis spiritueel kan reinigen.
Verder ook geregeld ramen/deuren tegen elkaar openzetten en de boel even lekker laten luchten om alle energie naar buiten te werken.
mamsiekatje
mamsiekatje mrt 5 '12
dank jullie wel voor jullie reacties.Fijn ook dat ik serieus genomen wordt!!!
Dat ik een gave heb,kan ik niet zeggen,wel dat ik dit soort dingen erg interessant en spannend vind.Ik "voel" wel meer,maar misschien moet ik me er meer mee bezig houden,ik ben nogal een vliegertje die alle kanten opwaait zeg maar wink
Maar ik ga me er wat meer mee bezig houden en zal hier nog wel vaker komen!
Wie weet waar dit toe leidt?
Bedankt iig ,groetjes,Kathy
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 6 '12
Mamsiekatje

Het is misschien wel om je te waarschuwen dat je niet moet roken in bed!! Dat lees ik tussen de regels door, hoor...
...Het is dus in ieder geval iets, wat jou aan het denken hebt gezet! Het is iets wat jou misschien wil wijzen op het gevaar van het vuur ...
Want normaal gesproken gooien gidsen, geesten of entiteiten niet met aanstekers naar je hoofd om jou aandacht te trekken tongue
(daar zijn andere manieren voor... zoals de lamp aan en uit te doen... of een koude of warme luchtstroom langs jou te laten stromen bijv)
Misschien is het een uitzondering smile

groetjes moonflowertje wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 6 '12
Het lucht enorm op voor mij dat ik het gezegd hebt tegen je, Kathy

het is niet voor niets dat je op dit punt ff blijft steken
(dat je denkt van: hè? hoe kan die aansteker nu op mijn hoofd vallen)

aandacht- aansteker
kijk uit met vuur!

Het zou maar zo jou oma kunnen zijn die je hierop wil wijzen wink


groetjes moonflowertje wink
mamsiekatje
mamsiekatje mrt 8 '12
hallo moonflowertje ,
zit best wat in ,aansteker,aandacht....ik rook in bed,maar lig dan op mijn zij en leg mijn peuk ALTIJD in asbakje voor ik ga slapen,)zonder verder brandgevaar!aangezien ik een zéér vaste slaper ben,en dan heeft een koude luchtstroom waarschijnlijk geen nut,hahaha,want je kan mijn huis laten ontploffen en ik slaap lekker verder.....
Ik heb verder niets meer gemerkt,maar wel weer het gevoel gehad,en nu ik erover nadenk,dat gevoel heb ik meestal boven....beneden ook wel,op dit moment zelfs,maar zoals ik zei,ben ik er niet zo mee bezig en ook beetje te nuchter hiervoor om dingen te zien denk ik....maar zal mijn best doen!!!

Bedankt weer voor de info,groetjes,Kathy
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 8 '12
Waarschijnlijk omdat je... als je beneden bent, druk bent met de huishoudelijke taken tongue
Boven ook wel, maar minder!
Boven is een rustige sfeer...
Ik merk dit als ik aan het schoonmaken bij andere mensen thuis,
waar het eigenlijk bijna altijd stil is...
Daar kan ik echt tot mezelf komen, en komt mijn gids veel beter door dan als ik hier thuis ben...
Hier thuis is het soms rommelig en er komen best veel mensen over de vloer!
Toch heb ik wel contact met mijn gids, hoor...
Maar door de dingen om me heen rattelen mijn hersenen maar door!
De dingen die mijn gids soms door geeft, besef ik pas als het weer een beetje rustiger is in mijn hoofd...
Soms als het echt belangrijk is krijg ik het in een droom door...
Als het mij zou zijn overkomen van die aansteker... zou ik
het als een waarschuwing zien!
Dit zijn eigenlijk van die kleine ongelukjes... die mij waarschuwen voor iets...
Maarja... Zo gaat het bij mij dan...
En om eerlijk te zeggen, besef ik het meestal pas achteraf shocked
Soms is het zelfs zo dat ik het gewoon al weet...
Maar omdat ik zo eigenwijs ben, doe ik het toch!
Tja en de consequenties zal ik dan ook zonder te zeuren moeten
dragen smile
Want ik wist waar het naar toe zou leiden...
Ik weet van me zelf dat ik in een hoop situaties al 3 stappen verder ben... ( in mijn bewustzijn) alleen had dit misschien beter 5 stappen kunnen zijn, zodat ik ook zou weten hoe het zou aflopen... maarja smile
Dit blijft vaak verborgen doordat ik te enthousiast wordt, ( emoties)
Persoonlijk denk ik dat de emoties, en dan met name de emoties die een goed gevoel geven, zoals liefde en blijdschap, zo'n fel licht uitstralen dat de minder fijne emoties zoals verdriet, en angst een beetje buiten het gezichtsveld vallen...

Eigenlijk past hier dan de uitspraak: "Liefde maakt blind" bij
En ik voel dat het klopt smile

maar goed, ik dwaal langzaam af...

groetjes Moonflowertje smile
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc mrt 8 '12
Inderdaad, oppassen met dat roken in bed!
Een oom van mij is overleden na een brand ontstaan door roken in bed. En ja, hij zat zelfs rechtop in bed maar toch waarschijnlijk in slaap gevallen. Denk ook dat het hier een waarschuwing is!
Misschien ben je "hardhorend" wink(negeer je andere tekens) en gooien ze daarom de aansteker naar je kop!

Ik heb ook constant contact met mijn Gidsen/Engel maar 's avonds als ik rustig in bed lig is dit veel intenser. Ik heb een huishouden met drie kinderen dus ook nogal rommelig en druk. s'Avonds kom ik tot rust en sta ik meer open voor contact. smile


mamsiekatje
mamsiekatje mrt 16 '12
hallo allemaal,tot dusverre nergens geen last van gehad.In slaap vallen met een peuk gebeurd me echt niet,voor het licht uitgaat is alles uitgemaakt en recht gezet enz.Nu helemaal natuurlijk,want heb een mega aansteker in de slaapkamer en als die op mijn hoofd gegooid wordt....AUW!

Ik ben verder dus weinig bezig met het spirituele,gister nog wel ff wat gepraat,maar geen reactie,dus lekker gaan slapen.
Verder bezig met de tuin,en dus veel buiten,waar ik het liefste ben,dus mochten daar ook nog bloemen feeèn komen,zou ik dat leuker vinden als aansteker gooiende,hand afdruk latende en sneeén makende geest die me alleen kan plagen en niet duidelijker is.
Groetjes en tot ???? , Kathy

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki