Loading...
nl

Fotolezen -AV999

AV999
AV999 mrt 2 '12
Ik hoor graag wat jullie zien! Grt AV
Delen:
Marjanne
Marjanne mrt 6 '12
Het eerste wat in mij opkomt: onderzoekende en/of zoekende geest.
Helder verstand, ook gevoelsmens maar het is nogal eens lastig voor je om uit je hoofd te komen en vanuit intuïtie te praten en handelen.
De naam 'Jessica' komt sterk in me op... Heb je gedachten om van loopbaan te veranderen of ben je net begonnen aan een nieuwe loopbaan? Ik zie jou ook hardlopen, je hebt veel energie in je en je voelt de behoefte om je regelmatig af te reageren, het borrelt nogal eens in je :-) Ook van nieuwe ideeën en plannen, een erg creatief denker. Nu nog die plannen in praktijk brengen.. dat is nogal eens een stap te ver in jouw beleving. Vernieuwing vernieuwing vernieuwing, niet bij het oude blijven hangen, daar hou je niet van.
Ervaar je eens te weinig uitdaging/spanning in je leven dan zoek je die op.
Een boodschap voor jou is: zit ook eens stil en ga in diepe ademhaling..10 keer naar je buik ademhalen. Erg goed voor je.
AV999
AV999 mrt 8 '12
Hoi Marjanne,

Ik had eigenlijk een vrij standaard reactie verwacht.. waarin boodschappen stonden waar iedereen zich wel bij kon aansluiten. Echter ben ik blij verrast, want het is behoorlijk op mijn ik gericht namelijk. Alles klopt gewoon eigenlijk! Erg bijzonder!

Over dat stukje van loopbaan veranderen/net begonnen is zelfs erg recent. Het speelt behoorlijk in mijn leven nu. De afgelopen 8 jaar heb ik studie/werk gehad in een bepaalde richting. Op het moment zie ik mijn toekomst toch anders. Ik ben wel nieuwsgierig wel beroep/sector jij mij ziet werken eigenlijk.

En over dat ademhalen.. vanaf mijn 9e mediteerde ik altijd, alleen ben er zo'n drie jaar geleden mee gestopt. Ik deed het altijd graag en heb het ook sindsdien altijd in gedachte gehad om weer te beginnen. Wie weet doe ik nu weer een poging!

Bedankt voor je bericht!

Ook als er nog andere mensen zijn die hier willen reageren graag! Ik sta er nu ook meer open voor ;D!

Grt AV
Marjanne
Marjanne mrt 10 '12
Hoi AV,

Wat betreft jouw loopbaan komen er een aantal woorden in mij op: veldwerk, buiten, geen kantoorwerk, iets met onderzoeken en/of coaching.
Door jouw scherpe geest en inlevingsvermogen kom jij al snel tot de kern van een probleem die iemand jou voorschoteld. Waar anderen nog nadenken heb jij al lang bullseye. Ik zie jou groepen begeleiden, de nadruk m.b.t. coaching ligt voor mijn gevoel niet op een 1 op 1 contact. Je bent een zelfstandige werker, bepaald het liefst je eigen tempo en regels conform jouw persoonlijke waarden.
Samenwerken aan bijv een project kan nogal confronterend voor je voelen... Je hebt wel graag een deadline. Iets in sport coachen? Mensen met een beperking komt ook in me op ... In feite heb jij zoveel in je aan kwaliteiten en gaven.. Ik voel het heel erg in je borrelen smileMisschien een wens voor deels eigen baas deels in loondienst? Hmmm, misschien een wat 'chaotische' reactie maar ik schrijf heel spontaan wat er in me opkomt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki