Loading...
nl

telepathie en dieren.

Bastet
Bastet jun 30 '12
Haha en net met een vliegje! Ik voelde iets kriebelen op mijn knie, zie ik een klein vliegje strijden. Ik liet mijn vinger zakken en dankbaar klom het vliegje er op. Ik bekeek hem en vroeg me af wat er aan de hand was. Heeft hij een vleugeltje verloren? Ik bewonderde zijn antennes. Wat voor signalen zou hij daar mee kunnen oppikken? Hij mocht op mijn handen uitrusten. Ik communiceerde!! Ik communiceerde echt! Met een vliegje! Maar het is een beetje verdrietig, want hij kon dus niet meer vliegen. Hij bleef het keer op keer proberen, klom mijn vinger op, maakte een sprongetje, om vervolgens een paar centimeter verderop mijn andere hand te landen. De laatste keer, sprong hij van me af en ik weet niet waar hij
is. Het voelde magisch. Mijn gevoel zegt dat hij in mijn mouw zit, maar ik kan het mis hebben. Ik heb mijn vest wel uitgetrokken, zodat ik hem niet kan pletten als hij er in zit. Arm beestje, je zal je vleugels maar verliezen.

Ik had het idee dat hij geirriteerd was, vast in mijn vest dus ik ging hem zoeken. checkte de binnenkant van mijn vest, keerde mijn mouw binnenstebuiten en shockedHij zat Echt in mijn mouw!! Ik wist het zeker van binnen, maar nu heb ik het zelfs kunnen zien.

Het arme beestje! Het wil zo graag weer vliegen. Ik heb echt een steekje van verdriet gevoeld. Hij zit nu naast me.. Uitgeput. Elke keer weer een poging doen tot vliegen. Het lijkt hopeloos maar ik kan hem niet doodmaken. Al heb ik wel het idee dat hij sanity kwijt is. Een work-a-holic. Dit heeft geen zin. Of ik ben gek geworden, kan ook.. Whatever, ik druk gewoon op Submit.
Ariel
Ariel jun 30 '12
Ja mooi he hoe ze communiceren.

Ik heb ook een hele tijd sluierstaarvissen gehad.
Ik had kort daarvoor gelezen dat er een onderzoek is gedaan hoe goudvissen communiceren.
Nou de uitkomst was niet telepathisch ,want dat hadden ze gemeten?????
Nee dmv windjes in het water laten.
jaja dacht ik.
Nou een paar dagen later ik ben in gedachte.
Ik kijk naar de vissen en ik moet naar mijn werk
Totaal in gedachten deed ik het licht uit in het aquarium alsof ik naar bed ging ipv naar mijn werk.
Ik pak mijn tas en wil net naar de gang lopen en krijg ik telepathisch door :"HEEJ!"
Ik kijk om.
Kijkt 1 van de sluierstaarten me recht aan.
"Het licht?"
Oh sorry ik heb het licht uit gedaan.
Ik doe het aan en de vis gaat weer verder met zwemmen laugh
Tammie
Tammie jul 8 '12
Ik heb tot nu toe alleen maar echt ervaring met dat ze mij kunnen horen. (telepatisch)Als ik roep in gedachte dan komen ze of ze kijken alleen naar mij, ik denk dat ze dan gewoon koppig en eigenwijs zijn wanneer ze niet komen haha. Maar ik hoor hun niet. Wel denk ik soms te horen dat mijn hondje zegt, vrouwtje ik moet echt plassen nu! Maar kan ook zo zijn dat ik dat aan haar gedrag zie en die gedachte er dan zelf bij verzin! Dat heb ik overigens wel met meer dingen dat ik niet weet of ik het nu ter plekke verzin of dat ik echt gedachtes op vang? Dat heb ik zowel bij mensen,indentiteiten en dieren.
Bij mensen check ik het wel vaak en meestal heb ik dan gewoon telepathie met hun gehad... net alsof ik kan horen wat ze denken. Dus zou dat ook moeten werken met dieren. Misschien vaker oefenen dus... smile
Ariel
Ariel jul 8 '12
Oefenen helpt zeker en ja af en toe ben je ook gewoon met andere dingen bezig.
Tegen mijn dochter zeg ik dan altijd "nadat ze boos werd omdat ik haar telepathisch niet hoorde" dat mijn ontvanger uit stond. hihi.
Het is ook heel vaag wat je ontvangt en kan gauw verward worden met eigen fantasien,maar toch merk je uiteindelijk verschil
En als je hond staat te drentelen en je hoort dat hij moet plassen ga er dan maar vanuit dat hij het ook zegt.

Ik kon vanmorgen uitslapen en ja hoor weer om 5uur die eksters in de dakgoot.
Herriebeesten.
Ik dacht:"oh nee niet weer hè laat me toch eens slapen!"
En hup de ekster vloog weg.
Echt het is aal sinds de jongen kunne vliegen en steeds weer in onze dakgoot gaan ze zitten met hun geschreeuw.
Meestal stuur ik ze telepathisch weg ,maar ja je wordt wel weer wakker van ze.
Ik zal blij zijn als ze groot zijn
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki