Loading...
nl

12 aartsengelen in contact met Sheila

Petra
Petra feb 28 '12
Theo is de naam van de groep van 12 aartsengelen waar Sheila mee communiceert. Alles hieronder is in het engels, mijn excuses, het ontbreekt me aan de tijd het te vertalen, maar toch zeker de moeite van het lezen en kijken waard. voor wat betreft het filmpje wil ik waarschuwen voor mensen die nog nooit iemand in trance~channeling hebben zien gaan, het kan best vreemd overkomen de eerste keer.
Liefs,
Petra

(Boodschap van THEO)
"To be a miracle worker is your birth right, is it not? It is as the masters have stated, not only Jesus but many masters, that all have the ability to be the master that they are and to create miracles. Ones might think it is arrogant to believe that. It is arrogant not to. For why would you say no to something that is your birth right? Why would you say no to a creator that created you in its likeness? Why would you say no to the masters who have stated yes you can? So be open to all possibilities. The reason ones have stated that they cannot create miracles, that they cannot be in that belief, they have adopted a belief about a society, a religion, a parent, a family member who have stated 'you are not worthy, you are not worth it, you cannot.' Why give your power unto one such as this? Do not relinquish your power for acceptance sake, be the master that you are and the miracles are yours ." -THEO

(video)
Sheila in contact met THEO
Delen:
Marije22
Marije22 feb 29 '12
Haha door wat je zei, dat het vreemd zou kunnen overkomen, zette ik me schrap tongueachteraf bleek dat helemaal niet nodig. Ik vind dit juist prachtig om te zien, hoe dit in zijn werk gaat maar ook de wederom liefdevolle en positieve kijk op de mens (en zijn toekomst) vanuit de kosmos.
Wij worden begeleid en gesteund laughMooier kan het toch niet!

Dankjewel hoor voor het posten van deze tekst en dit filmpje smile

Liefs, Marije
Enigma
Enigma feb 29 '12
Wahahaha Marije...ik zie je al schrap zitten tongue.

@ Petra bedankt voor het delen van deze mooie tekst en film laugh.
Komt juist heel herkenbaar over smile.
En wat is vreemd...anders...??? wink.

Liefs Enigma.
Petra
Petra feb 29 '12
Gelukkig zijn jullie niet geschrokken en viel het allemaal mee. Ik weet nog dat ik de eerste keer een trance-sessie bijwoonde en de persoon die ik best goed kende zo zag transformeren, ik me een hoedje schrok, vandaar. Gelukkig zijn jullie een stuk flexibeler! grin

Ik vind he ook een bijzondere boodschap, resoneerde nog lang toen ik deze voor het eerst hoorde. Vond het heel indrukwekkend een engel zo aan het woord te horen, kwam direct op zielsnivo binnen, dat zijn krachtige waarheden.

Dank voor jullie positieve reacties!

Petra

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki