Loading...
nl

Jezelf bestrijden tegen negatieve energie!

PrettyGirl23
PrettyGirl23 feb 27 '12
Laatste tijd ben ik me erg bewust van het feit dat je zowel positieve en negatieve energie heb. Ik probeer bewust negatieve energie niet toe te laten. Maar helaas gaat dat niet altijd even makkelijk. Soms heb je mensen in je omgeving die je onbewust een slecht gevoel bezorgen. Soms zelfs zo erg dat je hoofdpijn krijgt of ontzettend moe wordt.

Mijn vraag is dan ook: Wat zijn de symptomen van negatieve energie? Hoe kun je jezelf het best bestrijden tegen negativiteit?

En natuurlijk: Wat zijn expliciet de symptomen van positieve energie? Hoe kun je er voor zorgen dat je positiviteit vast blijft houden?
Delen:
AngelIngrid
AngelIngrid feb 28 '12
Hallo Diamant^tje

om de negatieve energie uit je te krijgen aarde en al je negatieve energie in de aarde sturen waar het wordt getransformeerd ,
dan laat je positieve energie vanuit het universum in je stromen door je kruinchakra tot je vol wit licht zit dan visualiseer je een groot wit ei of cocoon rond je van wit licht en daarover trek je een lode schild niet te dik dat houdt de negatieve energie buiten en laat enkel het positieve binnen
doe het iedere morgen en iedere avond en je merkt het verschil

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki