Loading...
nl

Moe

AngelIngrid
AngelIngrid feb 26 '12
ik ben de laatste weken heel moe .
Er zijn er bij die zeggen dat ik teveel geef en te weinig terug krijg en moeite heb met het ontvangen
is er iemand die me raad kan geven ben nu magnesium aan het nemen als die kuur over is en het is niet beter ga ik naar de dokter om mijn bloed te laten nazien


liefs
Ingrid
Delen:
Petra
Petra feb 26 '12
Kan het zijn dat je reageert op het ascentieproces waar de aarde en wij ons momenteel in bevinden? Zeker de mensen die gekomen zijn om te helpen kunnen veel van zichzelf vergen nu. Wellicht dat je toch wat tijd kunt inplannen voor zelf~healing en hulp vraagt aan de helende engelen?
Sterkte!
Petra
Ariel
Ariel feb 26 '12
We hebben een hele slechte zomer gehad en dus weinig zon.
Dit kan ook zijn weerslag hebben.
Ik slik al de hele winter extra vitaminen.
Multivit + vit E +ijzer +vit D.
Ik moet zeggen dat dit behoorlijk werkt.
AngelIngrid
AngelIngrid feb 26 '12
ja petra kan best zijn en ik heb de laatste tijd veel mensen healing gegeven op afstand en daarboven ben ik ook nog hoog gevoelig .

inderdaad petra we hebebn teweinig zon gehad maar da zal beteren voel de lente naderen . EN ik ga ook vitamientjes halen is nooit te laat .
wel een vraagje zitten al die vitamientjes in 1 tablet of zijn dat er verschillende ?
Ariel
Ariel feb 27 '12
Als ik healing heb gedaan check ik altijd of de persoon niet meer aan me vast zit zoals ik dat noem.

Dan doe ik mijn ogen dicht en kijk ik of er mensen met kabels aan me vast zitten.
Is dat zo dan maak ik de kabels los.

Of ik visualiseer mijzelf in een oranja bol en iedereen die erin staat duw ik er rustig uit.

Deze mensen tappen je energie af namelijk.

Als ik dat gedaan heb ga ik met beide voeten op de grond en visualiseer ik wortels.
Ik laat alle energien die negatie of niet van mij zijn de grond in gaan.
De aarde neemt dit op en transformeerd het.
Terwijl ik daarmee bezig ben visualiseer ik een lichtbol en neem de positieve energie ervan op.
Doe dit net zo lang tot alle energie die je niet hebben wil weg is en je weer vol positieve energie zit.

Dit kan soms best een tijd duren.
Zeker de 1e keer dus neem uitgebreid de tijd.
AngelIngrid
AngelIngrid feb 27 '12
ok Kalilka
bedankt voor de tip
zal er echt gebruik van maken , zal nodig zijn .
Wil me echt niet meer zo moe voelen ik sluit me nu ook idere morgend en avond af gewoon omdat ik hooggevoelig ben en teveel energie rond me voel wat niet altijd positief is .
Ariel
Ariel feb 27 '12
Afsluiten is heel goed inderdaad.
En als je de energie die je hebt opgepikt zo kwijtraakt moet het goed komen wink
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 27 '12
Ik ben ook zo vreselijk moe!
Ik weet waar dit door komt......mijn middelste dochter is klaar met haar studie en woont weer thuis......zij zuigt mijn energie weg door de constante conflicten die we hebben (en altijd gehad hebben). Ze wilde zeker een half jaar tot een jaar thuis blijven wonen. Maar al na 1,5 maand weten we beiden dat dit niet zal lukken. Gelukkig heeft ze snel een mooi appartement gevonden......het zal rust brengen voor zowel haar als mij. Daarna weer mijn batterij opladen................
Ariel
Ariel feb 27 '12
Ja dan is het heel verstandig dat ze uit huis gaat.
Ik had ook altijd conflicten met mijn ouders en ben op mijn 20e het huis uitgegaan ,maar wilde al met mijn 15e weg.
Ik had ook de financiën niet eerder.
Ik heb er nooit spijt van gehad.
Ik merk juist dat het andersom is en mijn moeder juist bij mij energie weg trekt.
Nu ik niet meer thuis woon kan ik ook veel beter met haar.
Enigma
Enigma feb 27 '12
Dit kun je ook nog proberen laugh.

De " energySwitch " Een boek met oefen CD can Sylvia van Zoeren laugh.

Het is te bestellen bij Bol.com voor 19.95

http://de-praktijk.org/

http://hooggevoelig.nl/drupal6/de-praktijk

Ik kom al heel lang bij haar op bezoek met mijn kinderen.

Je leert hier om je eigen energie terug te halen die anderen van je afgenomen hebben.
En de energie die niet van jou is ( en waar je moe van word ) terug te geven aan de persoon waar die energie van is wink.

Ik heb het al vaak aangeraden en krijg alleen maar positieve reacties terug smile.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen laugh.

Liefs Enigma
Daniëlle94
Daniëlle94 dec 19 '12
Ik heb ook regelmatig last van extreme moeheid, dat ik s middags op de bank bij moest slapen anders trok ik de avond niet, voelde me echt een oma (en dat als je 18 bent).
Maar de laatste paar weken gaat het beter, ik ben sinds kort bloeddonor en daar werd mijn hb geprikt die was ietwat aan de lage kant. Dus ik moest meer ijzer eten, spinazi, broccoli en appelstroop vooral appelstroop zit veel ijzer in waardoor je hb omhoog gaat.
Verder ben ik van Dagravit 'all day energy' om de dag gaan slikken, ik merk hierdoor ook zeker verschil in m'n energielevel.
En als laatste merk ik dat een vast slaapritme erg belangrijk is, de ene dag om 10 uur naar bed en 6 uur op en de andere dag om 12 uur naar bed en 11 uur op dat werkt niet, probeer dit zo stabiel mogelijk te houden dan blijf je meer in balans.
En wanneer je moeilijk in slaap komt denk dan aan een kabbelend meertje!
Ik hoop dat je er iets aan hebt! smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki