Loading...
nl

Solfeggio Tones

Petra
Petra feb 23 '12
In het onderwerp vreemde geluiden hebben een aantal mensen opgemerkt dat deze geluiden binnenkomen, herkenbaar zijn en raken. Dat heeft te maken met geluidsgolven die binnenkomen in je energetisch veld en zodoende invloed uitoefenen.

Solfeggio tonenzijn geluiden die in een bepaalde frequentie worden gemaakt om bewust je energetisch lichaam te helen met tonen. Dit is te vergelijken met het effect van klankschalen.

Dit is niet bedoeld om uitsluitend als muziek of ontspanning te beluisteren maar in volledige rust deze tonen te beluisteren en binnen te laten komen in je (licht)lichaam. Ik vind ze soms zelfs pijn doen aan mijn oren eerlijk gezegd, maar voel wel het positieve effect.

Hieronder de wat 'zachtere' uitvoeringen, er zijn nog meer doordringende tonen te vinden via deze links.



Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 23 '12
Dank je voor het delen! Als je luistert naar de aarde geluiden, heb je dan enig gevoel bij de functie van de tonen in het andere topic? Voor mij hebben ze namelijk een hele specifieke programmerings frequentie die ik vind horen bij de ascentie.

Wat ik voor me zie, zijn de strijdwagens van de engelen en het trompetten geschal dat zij bij hun strijdwagens hebben.
Beschermengel
Beschermengel feb 23 '12


Inderdaad dankje voor het delen Petra!
Petra
Petra feb 23 '12
Heel graag gedaan Nims en Beschermengel, ik had die eerste vandaag even op gezet en dan voel ik het gonzen (resoneren) in mijn lijf.

Nims, ik kan me voorstellen wat je bedoeld en heb ook geprobeerd er zo op in te voelen/luisteren. Op een of andere manier voel ik er steeds opnieuw het 'aarde-proces' in, ik 'zie' de platen in beeld ook bewegen op verschillende plaatsen, de aarde is aan het transformeren, ik voel het soms letterlijk onder mijn voeten gebeuren. Niet voor niets zijn er zoveel aardbevingen momenteel. Het voelt als een fysisch én energetisch (groei) proces, zoals de wolken-oefening (het is echt ongelooflijk om te ervaren dat je met je bewustzijn wolkjes kunt laten verdwijnen, zo concreet), m.a.w. de invloed van het bewustzijn op het stoffelijke. Natuurlijk zijn wij 'kinderen in moeders schoot'. Het staat met elkaar in verbinding, daarom sluit het een het ander ook niet uit denk ik?
_________________________
Solaria
Solaria feb 24 '12
mooi hoor.

Leek net of heel mijn energie werd geactiveerd. leek zag ook vanalles langskomen als ik mn ogen sloot. voelde mn ogen bewegen als ofze heel hard aan het werk waren.

Misschien niet de beste tijd om te doen, na het werk. maar had er zeker een onrustige nacht van en ik niet alleen mijn kat ook haha. het was echt nog aan het doorwerken. hele aparte ervaring.
Petra
Petra feb 24 '12
Wat bijzonder om te lezen Solaria, leuk dat je ermee aan de slag bent gegaan. Voelt nu anders als onrustig hoop ik?
Enigma
Enigma feb 24 '12
Ik heb ook zo n aparte ervaring als ik er naar luister shockedsmile.

De resonantie van de geluiden ( trilling frequentie ) maakt eerst een soort energie aan in mijn lichaam en ik voel ook duidelijk het verschil tussen mijn linker en mijn rechter hersen helften.
Daarna heb ik het gevoel alsof ik gescand word waarna ik een soort van uittreding maak. Dan gaat er een lotus bloem ( Violet ) open en dicht, open en dicht en dan zie ik Blauwe engel vleugels die op en neer slaan. Als het geluid stopt geraak ik heel snel weer in mijn lichaam.

En ben nu nog even aan het bijkomen, maar heb wel een lekker, gelukkig, positief maar ook een beetje een emotioneel gevoel smile. Alsof ik iets ervaren heb wat ik herkende en gemist heb.

Woow, echt heeeel apart.

Bedankt voor het delen smile
niels
niels feb 24 '12
hey Petra ,
wat een bijzondere en mooie muziek
echt muziek om bij te mediteren en volledig tot je zelf te zoeken.
Ik heb van beide stukjes muziek een kort stukje beluistert maar heb toch een aparte ervaring mee.(ik vind het toch apart)
Toen ik het eerste stukje muziek beluisterde voelde ik mij allereerst heel rustig en ten tweede voelde ik warmte en zag ik een wit-gele energie op mijn neus en mond die zich vandaar uit verspreidde over mijn hele lichaam. wat voor mij raar is want meestal als ik in contact kom met energie of iets spiritueels doe begin ik de energie in mijn handen te voelen en vandaar uit verspreidt het zich over mijn hele lichaam. en ook kreeg ik last van een stekende pijn in mijn voorhoofd.

Heel veel liefs
Niels
HeiligHart
HeiligHart feb 25 '12
Hej lieve Petra,

Zo dit is echt super herkenbaar!!
Ik hoor namelijk deze geluiden zelf erg vaak.
In het begin (2 half jaar geleden, bewustwording) had ik ook erg veel last van mijn oren.
Er kwam vocht uit, jeuk, branderig gevoel.
Artsen konden niet zeggen dat het een ontsteking was oid.

Nu heb ik nog steeds jeuk in mijn oren, maar niet meer zo extreem.
Vaak is dit wanneer ik veel bezig ben met het spirituele (elke dag wel)..
Nu ik deze geluiden gehoord heb begrijp ik dat mijn oren zo reageren op dit.
Vooral bij de eerste link van je, de begin geluiden, hoor ik dagelijks heel helder. Eerst was het meer een gezoem, maar nu al een tijd is het echt een "melodie".
Ik ben het ook nog bij iemand anders tegengekomen die heel dicht bij mij staat.
En wij zijn rond dezelfde tijd ook bewust geworden.

Heel mooi, dankje voor het inzicht laugh
Liefs
Petra
Petra feb 25 '12
Enigma, wat geef je dat mooi weer, dank je voor het delen van je ervaring, heel bijzonder. Totale balans is inderdaad die verbinding tussen linker en rechter hersenhelft, ook wel yin en yang of globaal gezegd dualiteiten (in onszelf). De komende tijd worden we uitgenodigt die in onszelf in balans te brengen en deze resonanties kunnen daarbij behulpzaam zijn.

Niels, ook jij heel erg bedankt voor het delen van je ervaring, de hoofdpijn herken ik, bij sommige tonen heb ik dat ook, bij deze laatste voel ik dat op de plek van mijn derde oog (deze staat ook in verbinding met de hypofyse(kwab)). Misschien dat een andere frequentie voor jou dan ook prettiger is? Er zijn een aantal basis frequenties en het kan zijn dat jij net behoefte hebt aan andere dan ik hier geplaatst heb.

Hieronder nog een paar mooie die ik graag wil delen, ik hoop dat jullie ze ook weer ervaren.

In het eerste filmpje een uitleg over de frequenties die eigenlijk al heel oud zijn. Denk maar aan Om (namaya chivaja), de gregoriaanse klanken (en vele andere) en de helende werking van klankschalen.



(kruinchakra activatie)
Petra
Petra feb 25 '12
Kim, we waren tegelijk aan het reageren zie ik (was even de filmpjes aan het zoeken ondertussen). Zo te lezen zijn jouw oren goeie sensoren die fijngevoelige trillingen waarnemen. In de wetenschap wordt vaak uitgelegd dat dit je bloedcirculatie is, dat is inderdaad ook een geluid, maar er is meer dan dat. We kunnen trillingen op allerlei manieren waarnemen, daarom is de een heldervoelend, de ander helder wetend, weer een ander helderziend, helderhorend of helderruikend. Mooi he, we zijn en blijven bijzondere wezens met ongelooflijke capaciteiten die we nu (weer opnieuw) leren benutten. Tenminste dat geloof ik, iedereen heeft daar weer een ander idee over natuurlijk.
HeiligHart
HeiligHart feb 25 '12
Ha nou ik deel je gedachtes hoor wink. Want juist doordat mijn oren er zo heftig op reageren moet het toch wel van buitenaf komen lijkt mij.. En in de wetenschap hoeft iets niet een vaststaand feit te zijn volgens mij. Ook omdat natuurwetten blijven veranderen.

Zelf denk ik ook dat wij allemaal die capaciteiten in ons hebben. Het is maar net of je er klaar voor bent en of je ze herkent?
En op welke je je aandacht legt en of je daarbij blijft of ook de mogelijkheid ziet op de andere.
Ik ga de andere filmpjes ook nog even beluisteren laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki